Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaismiesten lapsettomuus on maailman korkeinta, ja suurin osa lapsettomaksi jääneistä suomalaismiehistä olisi halunnut lapsia

Vierailija
18.04.2018 |

Näin kertoo Väestöliiton tutkimusprofessori Anna Rotkirch. Millaisia ajatuksia tämä sinussa herättää?
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/vaestoliitto-suomalaismies…

Kommentit (661)

Vierailija
281/661 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Miesten harhaluulot kirjoitti:

näinseoikeastimenee kirjoitti:

Mun mielestä 121212 osuu tasan oikeaan tässä.

Kun nainen kysyy miksi miestä ei kiinnosta lapset iässä 28-32, aika h-vetin usein pitäisi kysyä miksei naista kiinnostanut seurustelu sen kiltin ja luotettavan miehen kanssa iässä 17-25?

Naiset tosiaankin haluaa syödä ja säästää kakun. Pariutua niin myöhään kuin mahdollista, ja sitten lisääntyä nopeasti. Ja aika usein erota nopeasti kun se tylsämies on jo hankkinut talot ja kulissit.

Nyt naiset rutisee kun niillä kirotuilla betamiehilläkin on jotain omaa tahtoa. Ei ne haluakaan olla naisten rakentaja-automaatteja just silloin kun naisella olisi niille käyttöä. "Miksei miehet voi tyytyä siihen mitä saavat"?"

Moni lukioikäinen tyttö keskittyy opintoihinsa, eikä seurustele vielä lainkaan.

Parikymppisenä taas tulee muutto opiskelupaikkakunnalle ja uudet ympyrät, totuttelu itsenäiseen elämään.  Ja vaatiihan se miehenkin, joka haluaa sitoutua parisuhteeseen.

28-vuotias saattaa olla muutama vuosi sitten vasta opinnoista valmistunut, joka on valmis pariutumaan - moni mieskin kun vaatii nykyisin, että nainen elättää itsensä ja että hänellä on vakityöpaikka.  Eli korkeakoulutettu nainen yrittää saada ensin oman elämänsä puitteet kuntoon.

Lue: säätösuhteet suosittujen ehkäseurustellaanehkäei-miesten kanssa, baarien itsevarmojen viejämiesten kokeileminen, sinkkumatkat ja lomaromanssit ulkomaisten viettelijämiesten kanssa, FWB-suhde kokeneen pelimiehen kanssa, jne.

Kummasti kaikkeen tähän on mahdollisuus, mutta seurustelu kiltin ja luotettavan miehen kanssa...eiei, ei tsäänssejä kun opiskelu ja itsensä etsiminen.

Voi luoja sinua, olet ihan sekopää. Itse olet FBW-mies, sinulla ei ole mitään saumaa arvostella toisia.

Olen FWB-suhteessa kyllä, mutta en ole kokenut pelimies eikä kumppanini ole nuori vaan minua muutaman vuoden vanhempi (olen itse 31v), jo perheen hankkinut ja eronnut nainen.

Miehelle seksikokemuksen kartuttaminen on plussaa, koska naiset syttyvät kokeneista miehistä jotka osaavat viedä itsevarmemmin ja määrätietoisemmin. Parisuhdemielessä naiselle kaikki irtoseksi ja seksisuhteet ovat miinusta. Itse en seurustelisi naisen kanssa joka on niitä harrastanut, tai on alkanut etsiä miestä vasta lapsikuumeen iskettyä.

Aika moni nainen joka ei harrasta Fwb -suhteita laskee ne kyllä miinukseksi myös miehelle.

Kuinka moni selostaa aiemman suhdehistoriansa näin perusteellisesti uudelle kumppaniehdokkaalle? Miksi? Haluaako joku tosissaan tietää kaiken?

Ainakin 121212 aikoo hurmata naisia tiedolla, koska hänen mielestä suhteiden suuri lukumäärä on miehelle meriitti.

Vierailija
282/661 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta hyvää puolta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä miehelle on lapsista?

Sukusi jatkuu, sinusta tulee isä, saat ehdotonta rakkautta ja ihailua, saat elämälle uuden merkityksen, voit tehdä taas uudestaan kaikkia lapsuudesta tuttuja juttuja, juhlapyhät, kuten joulu, ovat kivoja lasten kanssa jne.

Sukuni jatkuminen ei merkitse minulle mitään, isyys ei ole minusta millään tavalla houkuttava velvoite, lapsilta ei saa ehdotonta rakkautta ja ihailua, elämästäni tulisi vährmmän merkityksellistä vapauden menettämisen myötä, eivätkä juhlapyhien viettämiset kiinnosta minua.

Tässäkö kaikki?

Voi höpönassu kun ei kenekään ole pakko lapsia tehdä jos ei halua. Ei hätää. Saat olla ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/661 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukusi jatkuu, sinusta tulee isä, saat ehdotonta rakkautta ja ihailua, saat elämälle uuden merkityksen, voit tehdä taas uudestaan kaikkia lapsuudesta tuttuja juttuja, juhlapyhät, kuten joulu, ovat kivoja lasten kanssa jne.

Sukuni jatkuminen ei merkitse minulle mitään, isyys ei ole minusta millään tavalla houkuttava velvoite, lapsilta ei saa ehdotonta rakkautta ja ihailua, elämästäni tulisi vährmmän merkityksellistä vapauden menettämisen myötä, eivätkä juhlapyhien viettämiset kiinnosta minua.

Tässäkö kaikki?

Voi höpönassu kun ei kenekään ole pakko lapsia tehdä jos ei halua. Ei hätää. Saat olla ilman.

Kysyin, mitä hyötä lapsista on miehelle, ja vastaus lähinnä huvitti. Elämänlaatua saisi parannettua todella paljon enemmän, kun ne lapseen kuluvat 150 000 euroa käyttää vähän fiksummin.

Vierailija
284/661 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on feminismi

Olet kyllä oikeassa. Kiitos feminismin naiset saavat nykyään ihan itse valita kumppaninsa tai jopa olla ihan ilman.

Vierailija
285/661 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen kysyy miksi miestä ei kiinnosta lapset iässä 28-32, aika h-vetin usein pitäisi kysyä miksei naista kiinnostanut seurustelu sen kiltin ja luotettavan miehen kanssa iässä 17-25?

Naiset tosiaankin haluaa syödä ja säästää kakun. Pariutua niin myöhään kuin mahdollista, ja sitten lisääntyä nopeasti. Ja aika usein erota nopeasti kun se tylsämies on jo hankkinut talot ja kulissit.

Nyt naiset rutisee kun niillä kirotuilla betamiehilläkin on jotain omaa tahtoa. Ei ne haluakaan olla naisten rakentaja-automaatteja just silloin kun naisella olisi niille käyttöä. "Miksei miehet voi tyytyä siihen mitä saavat"?"

Kun itse oli 17-25v, olin opiskelija. En opintojen aikana edes tiennyt missä tulen asumaan valmistumisen jälkeen, mihin työllistyn vai työllistynkö lainkaan, lähdenkö vaikka ulkomaille joksikin aikaa töihin. Yritä siinä rakentaa sitä suhdetta sen kivan (tai kenenkään) miehen kanssa. Kaikki oman ystäväpiirin opiskeluaikaiset pariskunnat erosivat vähintään 6kk valmistumisen jälkeen.

Ei epävarmuuden päälle voi rakentaa mitään pysyvää.

jos se kumppani on oikea ja hyvä eikä mikään väliaikainen vakiopano niin sen varaan voi rakentaa kaiken.

Minä sain ensimmäisen miesystävän 21 - vuotiaana. Ei ollut 15veenä tarjolla sen koommin kilttiä kuin muutakaan miestä. Sillä se lapsentekokin jäi vasta nelikumppiseksi. Jäi yhteen iän vuoksi.

Tuumailit lasten hankkimista 19 vuoden ajan? Et voi laittaa sitä pelkästään miesten piikkiin.

Ihan yhtä paljon voin kuin tuo yksi tyyppi 15 -vuotiaiden naisten seurusteluhalun piikkiin.

Vierailija
286/661 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkö kaikki?

Kysyin, mitä hyötä lapsista on miehelle, ja vastaus lähinnä huvitti. Elämänlaatua saisi parannettua todella paljon enemmän, kun ne lapseen kuluvat 150 000 euroa käyttää vähän fiksummin.

T Ä M Ä ! ! !

Eli juurikin näin. Miksi raataa perseruvella muiden edestä ? Jos ja kun joudut kuitenkin raatamaan, niin eiköhän se ole sama raataa omasta edestä ja itselle. Nettosummana tuollaisen raha määrän tienaamiseen menee jotakuinkin se n. +20 vuotta. Vaihtoehtona on A) revität ja tienaat ja hussutat tuon summan naisen ja sen kersan hyväksi = nainen saa kaiken mitä on halunnutkin, sinun maksamana ja sinun luopuessasi kaikesta mitä haluaisit ja minkä eteen olet tehnyt töitä, tai sitten vaihtoehto B) Pidät hillot itselläsi, ryyppäät hummaat ja nautit elämästä ja vapaudesta. Maksat asuntolainat pois, vaihdat uusia autoja, ostat sijoitusasuntoja tai laitat vaikka pörssiin kasvamaan korkoa. Tai teet yleensäkkin ihan jotain muuta sillä rahamäärällä, kuin alat naisen unelmien ja haihatteluiden päärahoittajaksi.

Valinta ON vapaa.

Vierailija
287/661 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Miesten harhaluulot kirjoitti:

Moni lukioikäinen tyttö keskittyy opintoihinsa, eikä seurustele vielä lainkaan.

Parikymppisenä taas tulee muutto opiskelupaikkakunnalle ja uudet ympyrät, totuttelu itsenäiseen elämään.  Ja vaatiihan se miehenkin, joka haluaa sitoutua parisuhteeseen.

28-vuotias saattaa olla muutama vuosi sitten vasta opinnoista valmistunut, joka on valmis pariutumaan - moni mieskin kun vaatii nykyisin, että nainen elättää itsensä ja että hänellä on vakityöpaikka.  Eli korkeakoulutettu nainen yrittää saada ensin oman elämänsä puitteet kuntoon.

Lue: säätösuhteet suosittujen ehkäseurustellaanehkäei-miesten kanssa, baarien itsevarmojen viejämiesten kokeileminen, sinkkumatkat ja lomaromanssit ulkomaisten viettelijämiesten kanssa, FWB-suhde kokeneen pelimiehen kanssa, jne.

Kummasti kaikkeen tähän on mahdollisuus, mutta seurustelu kiltin ja luotettavan miehen kanssa...eiei, ei tsäänssejä kun opiskelu ja itsensä etsiminen.

Voi luoja sinua, olet ihan sekopää. Itse olet FBW-mies, sinulla ei ole mitään saumaa arvostella toisia.

Olen FWB-suhteessa kyllä, mutta en ole kokenut pelimies eikä kumppanini ole nuori vaan minua muutaman vuoden vanhempi (olen itse 31v), jo perheen hankkinut ja eronnut nainen.

Miehelle seksikokemuksen kartuttaminen on plussaa, koska naiset syttyvät kokeneista miehistä jotka osaavat viedä itsevarmemmin ja määrätietoisemmin. Parisuhdemielessä naiselle kaikki irtoseksi ja seksisuhteet ovat miinusta. Itse en seurustelisi naisen kanssa joka on niitä harrastanut, tai on alkanut etsiä miestä vasta lapsikuumeen iskettyä.

Aika moni nainen joka ei harrasta Fwb -suhteita laskee ne kyllä miinukseksi myös miehelle.

Kuinka moni selostaa aiemman suhdehistoriansa näin perusteellisesti uudelle kumppaniehdokkaalle? Miksi? Haluaako joku tosissaan tietää kaiken?

Jos suhdehistoria on lyhyt niin kyllä ne kaikki suhteet tulee siinä tutustumisvaiheessa mainituiksi. Kyllä ainakin itse kysyin mieheltäni aikaisempien suhteiden määrät ja laadut jo tapailuvaiheessa. Mulle pelimiesisän tyttärenä kaksinaamaisten törkyjen karsiminen tosin ehkä oli tavallista tärkeämpää.

Vierailija
288/661 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin voisin lapsia haluta, mutta taitaa alkaa olla tässä iässä myöhäistä löytää enää sellaista naista. Juna vähän niinku meni jo.

M35

Miksi olisi mennyt? 30-vuotiaita sinkkunaisia jotka haluavat lapsia on vaikka kuinka paljon.

Tee nettiprofiili johon laitat että etsit elämänkumppania jonka kanssa perustaa perhe. Että työ ja asunto ja vakaa talous on, mutta se tärkein puuttuu. Hukut yhteydenottoihin.

Näin varmasti naiset ajattelee, mutta totuus on se että miehenä ei yhteydenottoja tule. Nähty on ja kokeiltu.

M35

Niinpä. Naiset ymmärtävät miehen asemaa deittimarkkinoilla yhtä vähän kuin rikkaat ymmärtävät köyhien hankalaa elämää. Tein joskus tuon suuntaisen deitti-ilmon ja ne kolme viestiä, jotka sain, olivat naisilta, joilla oli jo useampia lapsia. Olisin ilmeisesti kelvannut lompakoksi

DI-mies

Miksi korostit lompakko -ominaisuuksiasi etkä kertonut tärkeimmistä ominaisuuksistasi?

En voi sille kauheasti mitään, jos pitkästä tekstistä vastaaja löytää sopivaksi tarttumapinnaksi työn ja sille arvioidun tulotason, kun valittavana olisi ollut vaikka mitä harrastuksista elämänarvoihin ja haaveisiin

DI-mies

Vierailija
289/661 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkö kaikki?

T Ä M Ä ! ! !

Eli juurikin näin. Miksi raataa perseruvella muiden edestä ? Jos ja kun joudut kuitenkin raatamaan, niin eiköhän se ole sama raataa omasta edestä ja itselle. Nettosummana tuollaisen raha määrän tienaamiseen menee jotakuinkin se n. +20 vuotta. Vaihtoehtona on A) revität ja tienaat ja hussutat tuon summan naisen ja sen kersan hyväksi = nainen saa kaiken mitä on halunnutkin, sinun maksamana ja sinun luopuessasi kaikesta mitä haluaisit ja minkä eteen olet tehnyt töitä, tai sitten vaihtoehto B) Pidät hillot itselläsi, ryyppäät hummaat ja nautit elämästä ja vapaudesta. Maksat asuntolainat pois, vaihdat uusia autoja, ostat sijoitusasuntoja tai laitat vaikka pörssiin kasvamaan korkoa. Tai teet yleensäkkin ihan jotain muuta sillä rahamäärällä, kuin alat naisen unelmien ja haihatteluiden päärahoittajaksi.

Valinta ON vapaa.

Tuskin on mikään menetys, ettet sinä geenejäsi ole levittämässä eteenpäin.

Vierailija
290/661 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin voisin lapsia haluta, mutta taitaa alkaa olla tässä iässä myöhäistä löytää enää sellaista naista. Juna vähän niinku meni jo.

M35

Miksi olisi mennyt? 30-vuotiaita sinkkunaisia jotka haluavat lapsia on vaikka kuinka paljon.

Tee nettiprofiili johon laitat että etsit elämänkumppania jonka kanssa perustaa perhe. Että työ ja asunto ja vakaa talous on, mutta se tärkein puuttuu. Hukut yhteydenottoihin.

Näin varmasti naiset ajattelee, mutta totuus on se että miehenä ei yhteydenottoja tule. Nähty on ja kokeiltu.

M35

Niinpä. Naiset ymmärtävät miehen asemaa deittimarkkinoilla yhtä vähän kuin rikkaat ymmärtävät köyhien hankalaa elämää. Tein joskus tuon suuntaisen deitti-ilmon ja ne kolme viestiä, jotka sain, olivat naisilta, joilla oli jo useampia lapsia. Olisin ilmeisesti kelvannut lompakoksi

DI-mies

Sait kolme viestiä naisilta, joita kiinnosti seurasi, kun kerroit haluavasi lapsia. Valitsit itse olla tarttumatta tilaisuuteen. Asetit rahan edelle, vai jonkun muun? Tehdessään lapsia koulutettu nainen tietää menettävänsä valtavasti rahaa sen takia. Hän valitsee sen silti.

.

Seurustelitko koskaan nuorempana? Onko kukaan exäsi sittemmin saanut lapsia? Seurustelit siis naisen kanssa joka halusi lapsia. Et itse silloin halunnut. Oma valinta.

Kerroin halustani vakiintua ja _perustaa_ perheen. En kirjoittanut, että haluan tulla valmiiseen perheeseen mukaan ylimääräisenä ulokkeena, jonka oletettu funktio on kustannuksiin osallistuminen. Vähän sama juttu kuin naiset usein turhautuvat, ihan aiheesta, että ilmotuksiin vastaavat isän ikäiset ukot, vaikka tekstissä lukee, että haetaan omanikäistä seuraa

DI-mies

Vierailija
291/661 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutelma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

M35

DI-mies

DI-miesten ilmoitukset muuten usein aika tylyjä, ei ole lämpöä ja huumoria kuten humanisteilla...

- miehistä tulee vaikutelma, että ovat nirsoja, jäykkiä ja tuomitsevia - eivätkä esim. ymmärrä ainakaan niitä, joilla on ollut jotain vaikeuksia elämässään, eikä kaikki ole mennyt kuin unelma- ja normielämä.

Kannattaa miettiä, mikä vaikutelma tulee persoonasta - tosin riippuu toki siitäkin, millainen tai millainen haluaa olla.

Harrastaako joku vielä tosissaan humanisti-dippainssi-vastakkainajattelua? Joo olihan se phuksivuonna ihan hauskaa, mutta silloinkin läppä oli lähinnä itseironista ja stereotypioita pilkkaavaa. Kummastakin leiristä tulee enemmän ja vähemmän hyviä tyyppejä. En myöskään ymmärrä miten teknillisessä yliopistossa opiskelu tekisi immuuniksi elämää kohtaaville kriiseille ja vastoinkäymisille. Ei tarvitse itse olla tunteeton robotti, jotta voi suunnitella robotteja.

Tosi monilla teekkareilla on mt-ongelmia (kuten muillakin opiskelijoilla, esim. niillä humanisteilla) ja YTHS:n mielenterveyspuoli tuskailee resurssipulassa. Mistä näitä outoja kuvitelma oikein tulee?

DI-mies

Vierailija
292/661 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

M35

DI-mies

Sait kolme viestiä naisilta, joita kiinnosti seurasi, kun kerroit haluavasi lapsia. Valitsit itse olla tarttumatta tilaisuuteen. Asetit rahan edelle, vai jonkun muun? Tehdessään lapsia koulutettu nainen tietää menettävänsä valtavasti rahaa sen takia. Hän valitsee sen silti.

.

Seurustelitko koskaan nuorempana? Onko kukaan exäsi sittemmin saanut lapsia? Seurustelit siis naisen kanssa joka halusi lapsia. Et itse silloin halunnut. Oma valinta.

Kerroin halustani vakiintua ja _perustaa_ perheen. En kirjoittanut, että haluan tulla valmiiseen perheeseen mukaan ylimääräisenä ulokkeena, jonka oletettu funktio on kustannuksiin osallistuminen. Vähän sama juttu kuin naiset usein turhautuvat, ihan aiheesta, että ilmotuksiin vastaavat isän ikäiset ukot, vaikka tekstissä lukee, että haetaan omanikäistä seuraa

DI-mies

Minusta olisi kiva päästä jäseneksi jo olemassa olevaan perheeseen. Omia lapsia en ehkä tule enää saamaan, joten miehen kautta saatu perhe toisi elämääni sisältöä. N35

Vierailija
293/661 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35

Höpöhöpö, hommaat filippiineiltä 10v nuoremman kaunottaren ja teette muutaman lapsen.

Vierailija
294/661 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Höpöhöpö, hommaat filippiineiltä 10v nuoremman kaunottaren ja teette muutaman lapsen.

Joo ei. Ostovaimossa menee mun luuseriuteni raja. M35

Vierailija
295/661 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkö kaikki?

T Ä M Ä ! ! !

Valinta ON vapaa.

Jos sijoittaa ne rahat, jotka kuluisi kahteen keskimääräiseen lapseen, ollaan jo aika lähellä miljoonaomaisuutta.

Vierailija
296/661 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet (siis iso osa) ei huolehdi itsestään ja aika menee videopeleissä. Lisäksi naisen pitää olla täydellinen ja tehdä nalkuttamatta kotityöt. Ei naiset halua itselleen aikuista lasta vaan aviomiehen. Lisäksi suomimiesten väkivaltaisuus ja alkoholin käyttö mm.. hyi saasta. En ihmettele jos eivät saa naista, onneksi mulla on ulkomaalainen oikea MIES!!

Ja minulla oikea nainen. Joka pitää huolen itsestään, vaikka 50v alkaa koputtelemaan ovelle. Hän on venäläinen.

Entä sitten? Mitä se venäläisyys tuohon asiaan liittyy? minäkin pidän huolen itsestäni vaikka alkaa 60v "koputtelemaan"ovelle. Ja olen suominainen. Ja pidän huolta muutenkin kuin meikkaamalla ja tuperaamalla hiukseni. Minä liikun, uin , hiihdän , kävelen ja jumppaan monta kertaa viikossa. Plus lenkitän koiraa joka päivä, satoi tai paistoi.

Vierailija
297/661 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet (siis iso osa) ei huolehdi itsestään ja aika menee videopeleissä. Lisäksi naisen pitää olla täydellinen ja tehdä nalkuttamatta kotityöt. Ei naiset halua itselleen aikuista lasta vaan aviomiehen. Lisäksi suomimiesten väkivaltaisuus ja alkoholin käyttö mm.. hyi saasta. En ihmettele jos eivät saa naista, onneksi mulla on ulkomaalainen oikea MIES!!

Sama se on suomalaisten naistenkin kanssa. Ne vasta eivät huolehdikaan itsestään. Vaikka nainen olisi millainen perseelle haiseva mätisäkki, niin miehen pitäisi olla pitkä ja komea ja tietenkin vielä varakaskin. Niin ja kotityöt joutuisi tekemään kokonaan yksin, kun morsian vain somettaa. Ja onhan suomalainen nainen ihan yhtä väkivaltainen, ellei jopa miehiä väkivaltaisempi ja kyllä niille viina ja huumeetkin maistuu.

Siksipä minä otin ulkomaalaisen fiksun ja ihanan vaimon. On kaunis, nuori, naisellinen ja mukava.

Vierailija
298/661 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkö kaikki?

T Ä M Ä ! ! !

Valinta ON vapaa.

Jos sijoittaa ne rahat, jotka kuluisi kahteen keskimääräiseen lapseen, ollaan jo aika lähellä miljoonaomaisuutta.

Ai, että mikä kadehdittava elämä. Säästää ja sijoittaa elämässään rahat, jotka menisivät normaalisti lapsiin ja kuoltua koko potti siirtyy valtiolle perillisten puutteessa. Ai juma, että mä kadehdin.

Vierailija
299/661 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko mies olisi valmis siihen että kulli repeää kahtia lisääntymisprosessiin kuuluvana asiana?

Nyt kyllä liioittelet. En minä ainakaan ole kuullut, että jollakin naisella on synnyttämisen jälkeen kaksi erillistä pillun puolikasta.

Vierailija
300/661 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkö kaikki?

T Ä M Ä ! ! !

Valinta ON vapaa.

Tai jospa niitä mielikuvituslapsia olisikin kolme tai neljä? Mitkä säästöt siitä tulisikaan!