Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kotikurisuhteeseen päädytään? Onko ne miehet henkisesti ihan hirviöitä vai osaavatko aidosti välittää?

Vierailija
17.04.2018 |

Olen nainen, jota aihe kiinnostaa. Hallitsevat miehet siis. Minulla on halu totella miestäni kaikessa sängyn ulkopuolellakin. Valitettavasti olen huomannut tässä deittaillessani, ettei ainakaan minun kohtaamistani miehistä ole moiseen vaan he vaativat naisen olevan sellainen määräävä. Tämä näkyy jo ihan ennen ensitreffejä ja siellä treffeilläkin miehet tahtovat naisen päättävän kaiken. Mutta jos sanon suoraan etsiväni sellaista kotikurisuhdetta, niin sehän houkuttelisi varmaan pelkkiä pervoja. :/ Minä kuitenkin etsin ihan rakkautta ja ihan oikeaa parisuhdetta, johon sitoudutaan.

Aihe kiinnostaa minua kovasti. Toivoisin kuulevani kokemuksia. :)

Kommentit (727)

Vierailija
361/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia joku ei lue itsensä kehittämisen teoksia tai kirjoita vaikkapa vastuullisen elämän muistilappuja sen sijaan, että ihan ressukkana heittäytyy toisen armoille. Aikuisena ihmisenä luulisi osaavan sanoa, että tunge nyt ne rangaistuksesi sinne, minne aurinko ei paista. Tarvittaessa voi myös mennä poliisille. 

Vierailija
362/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän edes psykologisesti päädytään siihen, että on hyvä, jos parisuhteessa toinen pyrkii ohjailemaan toista. Ja jos mokaa, niin rankku on jees. Kuinkahan moni psykiatri tuota kannattaa. 

Samalla länkkärit paasaa siitä, miten Lähi-Idän naiset ovat alistettuja. Just.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämähän ovat itsekin ihan pihalla. Yksi sanoo, että on kyse roolista ja toinen sanoo, että ollaan ihan luontaisesti sellaisia. Yksi sanoo, että piiskaa tulee niin, että mahdotokin muuttuun sen pelon ansiosta mahdolliseksi, mutta toinen sanoo, ettei missään nimessä ole kyse väkivallasta. 

Ja te ihmettelette, kun kukaan ei ymmärrä? Selvittäkää nyt edes te alaa tuntevat keskenänne, mitä se on, ennen kuin taivastelette ulkopuolisten ymmärtämättömyyttä. 

No meidän porukkaan mahtuu monenlaista. Ei minua ihmetytä juuri mikään. Itse en roikota naista mistään tai sido käsiä päiväksi, tai seisota mutta en pidä niitä ihmeellisinä juttuina.

Eri parit tykkää eri jutuista. Jotkut jutut menee itselle liian pitkälle enkä lähde niihin silloin.

Täällä haaste avata kun osalle uusi asia. Itselle ollut aina selviö niin haaste samaistua.

Kurittaja M36

Tässä ketjussa on nyt kuitenkin useampi viesti, joissa sanotaan "oletteko tyhmiä, eihän tässä nyt mistään tuollaisesta ole kysymys", vaikka joku toinen on juuri itse tämän kertonut. Eli jos tiedätte, että porukassa on monenlaista, niin älkää tulko haukkumaan tyhmiksi meitä, joille asia juuri kerrottiin. Älkää olettako, että me olemme nämä jutut itse keksineet, vaan lukekaa, mitä meille on tässä ketjussa kerrottu. 

Vierailija
364/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta naiseni pitää näyttää mulle pillunsa niin että levittää sormilla häppärit että näen onko vieras nussinut😄

Vierailija
365/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähän takia joku ei lue itsensä kehittämisen teoksia tai kirjoita vaikkapa vastuullisen elämän muistilappuja sen sijaan, että ihan ressukkana heittäytyy toisen armoille. Aikuisena ihmisenä luulisi osaavan sanoa, että tunge nyt ne rangaistuksesi sinne, minne aurinko ei paista. Tarvittaessa voi myös mennä poliisille. 

Lääkkeet.

Vierailija
366/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten tässä ketjussa hämmentää se, kuinka kauas on taas varsinaisesta aiheesta tullut. Ap kysyi, miten saisi muodostettua kotikurisuhteen ja ketju täyttyy kotikuria ymmärtämättömistä jankkaajista.

Itseänikin olisi kiinnostanut tietää miten kotikurisuhteeseen päädytään ja millaisia kokemuksia ihmisillä on. Aihe menee vähän oman elämän sivusta, eikä varsinainen kotikurisuhde kiinnosta. Olemme mieheni kanssa kuitenkin muutamia vuosia sitten luiskahtaneet BDSM:n pariin ja nykyään se on osa joka viikkoista arkeamme.

BDSM:ssä on kuitenkin selkeät roolit ja homma on sessioluenteista, vaikkakin joskus juttua lämmitellään monta päivää. Kotikurin kokonaisvaltaisuus käytännön tasolla kiinnostaisi.

Sama juttu.

Vei aikansa saada mies innostumaan BDSM-juttuihin, olisi kiva lukea kokemuksia. Nyt eletään jotain niiden väliltä, ehkä kuitenkin enemmän bdsm. Olen 100x onnellisempi kuin ennen tätä järjestelyä. Mies on onneksi innostunut tästä.

N28

Meilläkin eletään jossain välimaastossa, mutta kallellaan kuitenkin bdsm:n. Nykyään on aiempaa enemmän kuitenkin flirttiä kotikurin suuntaan. Täysi kotikuri ei kuitenkaan kiinnostaa kumpaakaan. Kyse on ehkä enemmän siitä, että ollaan innostuttu nykyään "kahleettomaan" hallitsemiseen. Meillä homma perustuu täysin seksiin, joten kotikuri ei siksikään toimisi.

Olisi kiva kuulla, että kuinka monet kotikuriparit ovat myös bdsm:n harrastajia tai, että kuinka voimakkaasti seksi edes liittyy kuvioon?

Vierailija
367/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voisiko joku vielä selittää, mikä tuo juttu on, että toisaalta kotikurijuttu ei liity mitenkään seksiin, mutta taas toisaalta kiihottuminen on nimenomaan se juttu. Tässä on kyllä todella hankala pysyä mukana. 

Vierailija
368/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me päädyytiin tähän, kun aloin vain tehdä kaiken miehen haluamalla tavalla, ja kysyä häneltä "luvan". Luin aiheesta, ja mieskin luki ja innostui.

Toimii!

Kuulostaapas tosi aidolta ihmissuhteelta, kun pitää oikein netistä lukea ohjeet sen sijaan, että vain keskustellaan ja sovitaan, mikä tuntuu parhaalta. Juuri tätä ihmettelen, kun on niin keinotekoinen järjestely.

Itseasiassa on tosi järkevää perehtyä aiheeseen hakemalla netistä tietoa. Tämä on hyvin vahva suosituskin kun lähdetään tutustumaan bdms-henkiseen suhteeseen. Ei tiedon haku, aiheeseen tutustuminen ja omien toiveiden/odotusten peilaaminen vaikkapa vertaistukihengessä vie mitään pois siitä että "vain keskustellaan ja sovitaan".

Vierailija
369/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me päädyytiin tähän, kun aloin vain tehdä kaiken miehen haluamalla tavalla, ja kysyä häneltä "luvan". Luin aiheesta, ja mieskin luki ja innostui.

Toimii!

Kuulostaapas tosi aidolta ihmissuhteelta, kun pitää oikein netistä lukea ohjeet sen sijaan, että vain keskustellaan ja sovitaan, mikä tuntuu parhaalta. Juuri tätä ihmettelen, kun on niin keinotekoinen järjestely.

Itseasiassa on tosi järkevää perehtyä aiheeseen hakemalla netistä tietoa. Tämä on hyvin vahva suosituskin kun lähdetään tutustumaan bdms-henkiseen suhteeseen. Ei tiedon haku, aiheeseen tutustuminen ja omien toiveiden/odotusten peilaaminen vaikkapa vertaistukihengessä vie mitään pois siitä että "vain keskustellaan ja sovitaan".

Edelleenkin, minun korvaani kuulostaa tosi keinotekoiselta. Minusta kuulostaa omituiselta, että pitää lukea netistä, miten oman puolison kanssa pitää käyttäytyä. Kuitenkin pitäisi olla kyse ihan yhteisestä tahtotilasta eikä konfliktista, johon etsitään ratkaisua. 

Vierailija
370/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii!

Kotikuri ei ole BDSM-henkinen suhde.

Vierailija
371/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voisiko joku vielä selittää, mikä tuo juttu on, että toisaalta kotikurijuttu ei liity mitenkään seksiin, mutta taas toisaalta kiihottuminen on nimenomaan se juttu. Tässä on kyllä todella hankala pysyä mukana. 

Tässä ketjussa puhutaan rinnakkain toisaalta kotikurista ja toisaalta BDSM:stä.

Vierailija
372/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi asiaa jos mies antaisi mulle remmistä kun jäkätän ja laiminlyön kotitöitä. Hyvän selkäsaunan jälkeen on niin ihana olo että tekee mieli olla taas tuhma💖

Vierailija
373/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään alistajamiestä?

Miten pystyy piiskaamaan kivusta itkevää vaimoaan ihan normaali mies vai onko kaikki alistajat jotain naisenhakkaajia?

Ihan normaali mies pystyy siihen, koska kyseessä ei ole hakkaaminen eikä perheväkivalta.

Vierailija
374/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa puhutaan rinnakkain toisaalta kotikurista ja toisaalta BDSM:stä.

No sanokaa sitten noille bdsm:läisille, etteivät koko ajan sotke tätä pakkaa. Tai osoittakaa jotekin, kummastako missäkin yhteydessä puhutaan. Miten ihmeessä me ulkopuoliset voimme tietää, että joku yhtäkkiä ilman mitään syytä selittääkin ummet ja lammet jostain bdsm:stä. 

Vierailija
375/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet.

En nyt kyllä ymmärrä, miten tämä vastasi asiaan. Jaa siis että heidän pitäisi ottaa lääkkeitä vai minun, koska ihmettelin asiaa? Noh, minun iltalääkkeitteni aika ei ole vielä, joskaan en tiedä, mihin lääkkeisiin viitattiin. 

Siitä olen samaa mieltä, että monella on mt-ongelmia ja lääkityksen tarve tai jo käytössä sellainen. 

Vierailija
376/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pystyy piiskaamaan kivusta itkevää vaimoaan ihan normaali mies vai onko kaikki alistajat jotain naisenhakkaajia?

Ihan normaali mies pystyy siihen, koska kyseessä ei ole hakkaaminen eikä perheväkivalta.

Niin. Kivulias piiskaaminenhan ei ole hakkaamista, jos vain käytetään siitä jotain trendikästä nimeä. 

Vierailija
377/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh noh. Kyllä näitä on, joille BDSM:kin on vain tapa kätkeä väkivaltaa. Valepuku sille. Hakkaisivat siis luvan kanssa ja ilman sitä. 

Vierailija
378/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty. Alistamiseen ei normaali pysty

Vierailija
379/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoisit jos piiskaaminen auttaa jonkun ihmisen itsekurin puutteeseen, mutta itsensä kehittämisen teokset tai vastuullisen elämän muistilaput eivät auta? Pitäisikö se huono itsekuri silloin vaan hyväksyä, koska piiskaaminen on no-no?

Niin ja miksi mennä poliisille jos oma puoliso tekee jotain sellaista mitä on itse pyytänyt, eli pitää kotikuria?

Vierailija
380/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty. Alistamiseen ei normaali pysty

Aivan varmasti pystyy. Monessa maassa vaimon alistaminen on suorastaan lakisääteistä.

Toisaalta kotikurissa ei ole kyse mistään tahdonvastaisesta alistamisesta vaan yhteisymmärryksessä tehdystä sopimuksesta minkä puitteissa tietyistä asioista rangaistaan.