Miten kotikurisuhteeseen päädytään? Onko ne miehet henkisesti ihan hirviöitä vai osaavatko aidosti välittää?
Olen nainen, jota aihe kiinnostaa. Hallitsevat miehet siis. Minulla on halu totella miestäni kaikessa sängyn ulkopuolellakin. Valitettavasti olen huomannut tässä deittaillessani, ettei ainakaan minun kohtaamistani miehistä ole moiseen vaan he vaativat naisen olevan sellainen määräävä. Tämä näkyy jo ihan ennen ensitreffejä ja siellä treffeilläkin miehet tahtovat naisen päättävän kaiken. Mutta jos sanon suoraan etsiväni sellaista kotikurisuhdetta, niin sehän houkuttelisi varmaan pelkkiä pervoja. :/ Minä kuitenkin etsin ihan rakkautta ja ihan oikeaa parisuhdetta, johon sitoudutaan.
Aihe kiinnostaa minua kovasti. Toivoisin kuulevani kokemuksia. :)
Kommentit (727)
Vierailija kirjoitti:
Iloisesti menee ap:lla ja muilla "kotikuri"-ihmisillä sekaisin vellit ja puurot: mikä on fetissiä ja seksuaalisen tyydytyksen etsimistä ja mikä taas puolestaan elämänhallintaa ja arjen rutiinien pyörittämistä.
Itse BDSM:ää jms harrastaneena tiedän, että jos se seksi- ja fetissipuoli laajennetaan koskemaan koko elämää, ei siitä mitään hyvää seuraa. Kukaan ei oikeasti halua tai pystykään olemaan roolissa 24/7 niin, että se olisi jotenkin kivaa, kiihottavaa tai tyydyttävää.
Kotikuri on eri asia kuin BDSM. Kotikurissa korostuu kurinpito eikä seksileikki.
Kotikurissa ei myöskään ole mitään "mastereita", "subeja", "rooleja" tai vastaavaa BDSM:ään kuuluvaa. Sen sijaan siinä on vaan se yksi ihminen jolla on kurinpito hommana ja toinen joka on halunnut, että hän on sellaisen kurinpidon kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloisesti menee ap:lla ja muilla "kotikuri"-ihmisillä sekaisin vellit ja puurot: mikä on fetissiä ja seksuaalisen tyydytyksen etsimistä ja mikä taas puolestaan elämänhallintaa ja arjen rutiinien pyörittämistä.
Itse BDSM:ää jms harrastaneena tiedän, että jos se seksi- ja fetissipuoli laajennetaan koskemaan koko elämää, ei siitä mitään hyvää seuraa. Kukaan ei oikeasti halua tai pystykään olemaan roolissa 24/7 niin, että se olisi jotenkin kivaa, kiihottavaa tai tyydyttävää.
Kotikuri on eri asia kuin BDSM. Kotikurissa korostuu kurinpito eikä seksileikki.
Kotikurissa ei myöskään ole mitään "mastereita", "subeja", "rooleja" tai vastaavaa BDSM:ään kuuluvaa. Sen sijaan siinä on vaan se yksi ihminen jolla on kurinpito hommana ja toinen joka on halunnut, että hän on sellaisen kurinpidon kohteena.
Miksi?
Kurdin kanssa seukkaavat ovat kokemusasiantuntijoita.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse sellaisessa suhteessa jossa mies vaan määräilee ja päättää kaikesta. Aika p^rseestähän tuo on. 7 vuotta takana. Alussa oli jees, nykyään tuntuu kuin ei voisi hengittää.. Mies oli vasta viikon reissussa ja olin itse ihan pihalla pari ekat päivää, kun sai itse päättää kaikesta.
Olet siis väkivalyaisessa suhteessa. Eroa.
Kotikuri ei ole väkivaltaa. Se on yhteisesti sovittu ja haluttu roolileikki, jonka voi lopettaa milloin tahansa.
Vähän kuin ero sillä, että harrastat seksiä tai että tulet raiskatuksi. Tai että lahjoitat kummilapselle rahaa tai että hän näpistää sinulta ilman lupaa. Ero kuin yöllä ja päivällä.
Vierailija kirjoitti:
Yritä kehittää kykyäsi ymmärtää ero roolileikin ja väkivallan välillä.
Joillekin se näyttää olevan kovin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän aikaa sitten kyse oli opetuksesta. Kun saa piiskaa, oppii ettei pysäköi väärin tai Anna varastaa pyöräänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roolileikki aina päällä
Milloin saa olla oma itsensä ilman roolia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Siksi koska halutaan toisaalta parantaa itsekuria ja toisaalta siksi, että se on kutkuttava asetelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin se näyttää olevan kovin vaikeaa.Roolileikki aina päällä
Milloin saa olla oma itsensä ilman roolia?
Ihan koko ajan saa olla oma itsensä. Ainoa poikkeus keskivertoon parisuhteeseen on se, että tulee se rangaistus jos tekee tiettyjä hölmöilyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Siksi koska halutaan toisaalta parantaa itsekuria ja toisaalta siksi, että se on kutkuttava asetelma.
Itsekuri paranee jollain muulla kuin kurilla. Jos sen edes tarvitsee parantua. Kutkuttava asetelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä harrastetaan molempia.
Kurittaja M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin saa olla oma itsensä ilman roolia?Ihan koko ajan saa olla oma itsensä. Ainoa poikkeus keskivertoon parisuhteeseen on se, että tulee se rangaistus jos tekee tiettyjä hölmöilyitä.
Rooli. Eli ei minä.
Rangaistuksia vastustan aina. Väkivaltaa ihan kaikkia kohtaan. Se on aina väärin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin saa olla oma itsensä ilman roolia?Ihan koko ajan saa olla oma itsensä. Ainoa poikkeus keskivertoon parisuhteeseen on se, että tulee se rangaistus jos tekee tiettyjä hölmöilyitä.
Rooli. Eli ei minä.
Rangaistuksia vastustan aina. Väkivaltaa ihan kaikkia kohtaan. Se on aina väärin
En minä ainakaan koe olevani missään roolissa jos rankaisen jotakuta jostain. Se nyt vaan on asia joka on tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, tässä on nimenomaan puhuttu piiskaamisesta, joka sattuu ja jota pyritään välttämään. Eikö se sinusta ole väkivaltaa? Ja tuolla ketjun alkupäässä sanottiin myös, ettei ole mikään leikki, vaan ihmisen ihan oma aito luonne.
Jos se sinusta on leikki, kerro, mikä saa aikuisen ihmisen leikkimään 24/7? Eikö se ole kuluttavaa psyykeelle?
Eniten tässä ketjussa hämmentää se, kuinka kauas on taas varsinaisesta aiheesta tullut. Ap kysyi, miten saisi muodostettua kotikurisuhteen ja ketju täyttyy kotikuria ymmärtämättömistä jankkaajista.
Itseänikin olisi kiinnostanut tietää miten kotikurisuhteeseen päädytään ja millaisia kokemuksia ihmisillä on. Aihe menee vähän oman elämän sivusta, eikä varsinainen kotikurisuhde kiinnosta. Olemme mieheni kanssa kuitenkin muutamia vuosia sitten luiskahtaneet BDSM:n pariin ja nykyään se on osa joka viikkoista arkeamme.
BDSM:ssä on kuitenkin selkeät roolit ja homma on sessioluenteista, vaikkakin joskus juttua lämmitellään monta päivää. Kotikurin kokonaisvaltaisuus käytännön tasolla kiinnostaisi.
Nämähän ovat itsekin ihan pihalla. Yksi sanoo, että on kyse roolista ja toinen sanoo, että ollaan ihan luontaisesti sellaisia. Yksi sanoo, että piiskaa tulee niin, että mahdotokin muuttuun sen pelon ansiosta mahdolliseksi, mutta toinen sanoo, ettei missään nimessä ole kyse väkivallasta.
Ja te ihmettelette, kun kukaan ei ymmärrä? Selvittäkää nyt edes te alaa tuntevat keskenänne, mitä se on, ennen kuin taivastelette ulkopuolisten ymmärtämättömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rooli. Eli ei minä.
Rangaistuksia vastustan aina. Väkivaltaa ihan kaikkia kohtaan. Se on aina väärinEn minä ainakaan koe olevani missään roolissa jos rankaisen jotakuta jostain. Se nyt vaan on asia joka on tehtävä.
Miksi
Vierailija kirjoitti:
Eniten tässä ketjussa hämmentää se, kuinka kauas on taas varsinaisesta aiheesta tullut. Ap kysyi, miten saisi muodostettua kotikurisuhteen ja ketju täyttyy kotikuria ymmärtämättömistä jankkaajista.
Itseänikin olisi kiinnostanut tietää miten kotikurisuhteeseen päädytään ja millaisia kokemuksia ihmisillä on. Aihe menee vähän oman elämän sivusta, eikä varsinainen kotikurisuhde kiinnosta. Olemme mieheni kanssa kuitenkin muutamia vuosia sitten luiskahtaneet BDSM:n pariin ja nykyään se on osa joka viikkoista arkeamme.
BDSM:ssä on kuitenkin selkeät roolit ja homma on sessioluenteista, vaikkakin joskus juttua lämmitellään monta päivää. Kotikurin kokonaisvaltaisuus käytännön tasolla kiinnostaisi.
Sama juttu.
Vei aikansa saada mies innostumaan BDSM-juttuihin, olisi kiva lukea kokemuksia. Nyt eletään jotain niiden väliltä, ehkä kuitenkin enemmän bdsm. Olen 100x onnellisempi kuin ennen tätä järjestelyä. Mies on onneksi innostunut tästä.
N28
Vierailija kirjoitti:
Nämähän ovat itsekin ihan pihalla. Yksi sanoo, että on kyse roolista ja toinen sanoo, että ollaan ihan luontaisesti sellaisia. Yksi sanoo, että piiskaa tulee niin, että mahdotokin muuttuun sen pelon ansiosta mahdolliseksi, mutta toinen sanoo, ettei missään nimessä ole kyse väkivallasta.
Ja te ihmettelette, kun kukaan ei ymmärrä? Selvittäkää nyt edes te alaa tuntevat keskenänne, mitä se on, ennen kuin taivastelette ulkopuolisten ymmärtämättömyyttä.
No meidän porukkaan mahtuu monenlaista. Ei minua ihmetytä juuri mikään. Itse en roikota naista mistään tai sido käsiä päiväksi, tai seisota mutta en pidä niitä ihmeellisinä juttuina.
Eri parit tykkää eri jutuista. Jotkut jutut menee itselle liian pitkälle enkä lähde niihin silloin.
Täällä haaste avata kun osalle uusi asia. Itselle ollut aina selviö niin haaste samaistua.
Kurittaja M36
Väärin tiedät, luepa täältä
http://domesticdisciplineonline.com