Mikä tylsä leivonnainen on teidän lemppari?
Meinasin olla tylsä ja sanoa tuore pulla, mutta sitten tuli mieleen Wilhelmiina-piparit!! Aivan ihania, itsetehtyinä.
Kaupan pipareista tykkään jostain syystä syödä Digestivejä pelkiltään :D
Kuivakakuista taatelikakku on ainoa, jota tykkään syödä.
Kommentit (334)
Perus voicroissant. Päälle hunajaa ja merisuolaa, nam nam!
Kermatäytekakku. Miksi sitä vierotaan, niin että joka paikassa on tarjolla vain (minun mielestäni ällöä) juusto- tai mutakakkua????
Mokkapalat, joulutortut, kaurakeksit, Karnevaali-keksit, munkit, korvapuustit, kääretorttu
Vierailija kirjoitti:
Porkkanakakku!
Ei ole mielestäni koskaan tylsä. Mehevä sisältä, päällä ihana kuorrute :)
Tiikerikakku, mauste(kardemumma-)kakku
ALEKSANTERINLEIVOS. KUNINKAALLISTA, MUTTA YKSINKERTAISTA
Itse tehdyt kaurakeksit. Kun kunnolla sulattaa voin ja sokerin kattilassa niin tulee ihan tajuttoman hyviä rapeita herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
En pidä leivonnaisista.
Sitä ei nyt kysytty, en käsitä tällaisia vastauksia. Huomaa ettei kyllä luetun ymmärtäminen ole hallussa monellakaan kirjoittajalla.
Heinolalaisen Pekan leivän voirinkelit! Mökillä pitää aina ostaa niitä 30 kpl, voisia, ei sokeria, ihania, tuoreita.
Voipullat, etenkin Lapuan Leivän voipullat ja mahdollisimman vaaleina.
Mustikkamurupiirakka, digestivekeksit, korvapuusti ja hyvä wiineri, sellainen ihana rapea ja ei liian rasvainen. Täytteenä mieluiten sitä vaniljamössöä ja mansikoita.
rusinapulla, hyvällä, ei-kiinalaisella hiivalla, ja voi sulalla ei ole tylsä.
Joulupiparit, maustekakut (erityisesti ns. piimäkakku), rahkapullat. Vaikea arvioioida miten tylsiä nämä ovat, mutta pipareita olen ainakin kuullut moitittavan tylsiksi.