Mikä tylsä leivonnainen on teidän lemppari?
Meinasin olla tylsä ja sanoa tuore pulla, mutta sitten tuli mieleen Wilhelmiina-piparit!! Aivan ihania, itsetehtyinä.
Kaupan pipareista tykkään jostain syystä syödä Digestivejä pelkiltään :D
Kuivakakuista taatelikakku on ainoa, jota tykkään syödä.
Kommentit (334)
Äitini ja vain äitini sacher-kakku sekä itse tekemäni kasvispinaattifeta-pasteijat.
Kun olin turkissa aina söin tämmöisiä aamisena <3
Mokkapalat ja Hannatädin kakut.
Voipulla, ei siis voisilmäpulla, vaan voipulla.
Munkkirinkilät. Siis eivät sellaiset hillomunkit tai berliininmunkit, vaan nimenomaan rinkilät. Ja vaniljatangot (maailman parhaita kastettuna kahviin), mutta vain Mikkelin Hyvät -leipomon tekeminä, eli niitä ei enää saa kun leipomoa ei ole enää. :'( Olivat pehmeitä ja tuoreita, ja pullamaisempia kuin ne joka paikasta saatavat käntyt. :(
Ässäpikkuleivät (en tiedä onko jo sanottu)
Murokeksit, mariekeksit. Siis jos tosi tylsistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Voipulla, ei siis voisilmäpulla, vaan voipulla.
Olin tulossa sanomaan samaa! Olen aina ylenkatsonut niitä kun näyttävät ihan kuivaksi paistetulta mauttomalta peruspullalta, mutta sen jälkeen kun jonkin aikaa sitten yhden maistoin, oon ostanut niitä varmaan kymmenen. :D
Letut, melkein millä vaan täytteellä.
Teeleipä. Siis ihan tavallinen, konstailematon teeleipä juuri uunista tulleena ja voita päälle. Herran tähden, sen tylsempää ja yksinkertaisempaa ei tiedä, ja voisi itkeä sitä syödessään. <3
Käsitän tylsän leivonnaisen sellaiseksi, joka on yksinkertainen tehdä, eikä tarvitse paljoa aineksia.
Tylsä leivonnainen, joka on yksi lemppareistani, on pannukakku. Juuri nytkin syön pannaria kahvin kanssa, ai että se on hyvää! Päällä hilloa ja kermavaahtoa!