Mikä tylsä leivonnainen on teidän lemppari?
Meinasin olla tylsä ja sanoa tuore pulla, mutta sitten tuli mieleen Wilhelmiina-piparit!! Aivan ihania, itsetehtyinä.
Kaupan pipareista tykkään jostain syystä syödä Digestivejä pelkiltään :D
Kuivakakuista taatelikakku on ainoa, jota tykkään syödä.
Kommentit (334)
Wilhelmiina ja taatelikakku saavat äänet täältä. Lisäksi runebergintorttu!
Marenkia tylsempää ei taida ollakaan, mutta jostain syystä minä en vaan saa niistä tarpeekseni.
Dallaspullat, mokkapalat, kauralastut, tavallinen pullapitko.
En kummemmin syö/tykkää mistään leivonnaisista, mutta olen aina ihmetellyt miten jotkut pitävät ruuneperin torttuja herkullisina :D musta ne on tylsääkin tylsempiä.
Taatelikakku on tosi hyvää!
Pidän muutenkin perusjutuista, korvapuusteista, voisilmäpullista, kaneliässistä, lusikkaleivistä, mustikkapiirakasta.
En pidä itse tylsänä uusinta suosikkiani, mustikkakukkoa. Helppo tehdä ja maistuu älyttömän hyvältä!
Unelmatorttu on ehdoton lempparini, siis ruskea kääretorttu, missä voikreemi täytteenä.
Tylsistä ja helpoista paras herkku on ananaskeikauskakku. :-)
Vierailija kirjoitti:
Marenkia tylsempää ei taida ollakaan, mutta jostain syystä minä en vaan saa niistä tarpeekseni.
Ei marenki ole tylsä eikä oikeastaan kovinkaan helppo tehdä. Lemppari😘
Mikä tekee leivonnaisesta tylsän?
Tykkään mariekekseistä kahvin kanssa :)
Pannukakku. Kun pannarinpalan sisään laittaa pätkän höyrymakkaraa, niin siinä on sitä jotain.
Voicroissantit - ilman mitään lisukkeita :D
Mamman marjapiiras! Sanoisin että se on niin tylsä ja tavanomainen leivonnainen että ei mitään rajaa, mutta tein sitä monen vuoden tauon jälkeen äsken, ja herranjestas että se oli hyvää! Klassikot ovat klassikkoja syystä.
Kampanisut.