Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te usean lapsen vanhemmat jaksatte

Vierailija
15.04.2018 |

.. hoitaa lasten lääkärit, neuvolat, hammaslääkärit, puheterapiat, vanhempainillat, joulujuhlat, kevätjuhlat, liikuntariehat, vasukeskustelut, opekeskustelut jne. Monen menon kanssa vielä sumplimista kun molemmat vanhemmat käy kuitenkin töissä. Kesä koittaa, mutta nyt taas loppu huhtikuu ja toukokuu täynnä jos ja mitä tuollaista enemmän tai vähemmän pakollista menoa. Meillä vaan kaksi lasta ja tämä vielä suht helppoa vaikka ei aina nappaa, mutta mietin vaan miten joku jaksaa ja ehtii esim. viiden lapsen kanssa. Etenkin jos yhdellä/osalla lapsella jotain extraa esim. terapioiden, hampaiden oionnan tms kanssa :O Päälle muu elämä ja arjen pyöritys tietenkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapset ei kauaa pieniä oo. Kyllä jaksaa.

Vierailija
2/7 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin väliin vasukeskustelut, liikuntariehat, vanhempainillat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain kaksi lasta. Ja romahdin tänään, just taas tän kaiken säätämisen. Täällä makaan migreenissä.

Vierailija
4/7 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä lasta, kaksi koulussa, kaksi päiväkodissa.

En mä nyt koe, että noista nyt niin kauheasti vaivaa olisi, eihän niitä vasuja ja vanhempainiltoja, kevät-ja joulujuhlia nyt kovin montaa kertaa vuodessa ole. Jonain viikkoina on vähän sumaa, mutta toisinaan vaan ihan perus harrastukset ja muut viikkoaikataulut.

Vierailija
5/7 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lapset ei kauaa pieniä oo. Kyllä jaksaa.

No on ne aika kauan kuitenkin. Vuosikausiahan tota rumbaa kestää. Etenkin nykyään kun sitä osallistumista odotetaan vähän eri tavalla kuin 20 vuotta sitten. 

Vierailija
6/7 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä nyt koe, että noista nyt niin kauheasti vaivaa olisi, eihän niitä vasuja ja vanhempainiltoja, kevät-ja joulujuhlia nyt kovin montaa kertaa vuodessa ole. Jonain viikkoina on vähän sumaa, mutta toisinaan vaan ihan perus harrastukset ja muut viikkoaikataulut.

No olen varmaan persoonana erilainen, mutta saan näppylöitä jo sanasta "viikkoaikataulut". Meillä kalenteri pyritään pitämään melko tyhjänä töitä lukuunottamatta. En tarkoita etteikö tehtäisi mitään, mutta en hirveästi tykkää buukata sinne mitään etukäteen. Tehdään asioita kun ja jos siltä tuntuu. Siksi minua ahdistaa kun ensi viikollekkin on joka päivälle joku hoidettava asia/meno töiden lisäksi. 

Ap

Vierailija
7/7 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen varmaan persoonana erilainen, mutta saan näppylöitä jo sanasta "viikkoaikataulut". Meillä kalenteri pyritään pitämään melko tyhjänä töitä lukuunottamatta. En tarkoita etteikö tehtäisi mitään, mutta en hirveästi tykkää buukata sinne mitään etukäteen. Tehdään asioita kun ja jos siltä tuntuu. Siksi minua ahdistaa kun ensi viikollekkin on joka päivälle joku hoidettava asia/meno töiden lisäksi. 

Ap

On varmasti persoonakysymys, mutta jo lähtökohtaisesti arki neljän lapsen kanssa on kiireisempää kuin kahden kanssa, kaipa siihen hässäkkään on vaan kasvanut ja tottunut. Ja itseasiassa viikkoaikataulut kyllä helpottaa homman pyöritystä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme