"hän ryhtyi selvittämään, keitä ovat hänen blogiaan kitkerästi kommentoivat anonyymit henkilöt"
Eräs palstan tuntema bloggari kertoo uusimmassa haastattelussaan näin. Hänestä ei saa keskustella, mutta miten on saako tästä kommentoivien anonyymien selvityksestä? Hieman nimittäin mietityttää.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä mainokset ovat ihanaa fantasiaa, ja niissä saa olla näitä ihmeellisiä siroja pitkiä malli-ihmisiä :)
Juu, koska siroja ja pitkiä ihmisiähän ei oikeasti ole olemassa. Pelkkää fantasiaa.
Kyllä se vähemmistöä on nää tosi sirot ja pitkät tyypit, varsinkin just ne photoshopatut, joilla ei ole edes huokosia ihossa ;)
onko tuo totta? että on saanut selville nettikirjottajien nimet?
Vierailija kirjoitti:
Millähän tavalla hän on voinut selvittää että kommentoijat olisivat itsekin lihavia... 😂
Tämä kiinnostaa minuakin. En klikkaa itseäni blogiin kysymään, mutta voisiko joku bibsteri kysäistä tätä 😊?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kommentointi ole kiusaamista! Osa bloggareista (ja eräs maailmantähtemme) ovat vain niin herkkänahkaisia, että kaikki paitsi ylistävät kommentit ovat kiusaamista. Suurin osa yrittää vain auttaa ja avata rouvan silmät todellisuudelle. P ei elä yli 40-vuotiaaksi tuolla menolla.
Mä oon monta vuotta seurannut Pipsasta olevia keskusteluita eikä niissä auteta. Pahimpia taisi olla se vainoaja joka Pipsalla oli, mutta onneksi kyseinen henkilö taitaa olla hoidossa. Uskon myös että Pipsa tietää tilanteensa. Usein nähnyt näitä auttajia jotka kertovat lihaville että on lihava ja tarvitsee apua, mutta en usko että siinä oikeast halutaan auttaa.
Tällä logiikalla myös P:n ravitsemusterppa oli kiusaaja. Jos kyseenalaistaa tai ihmettelee, on sitä tietenkin? Lihavat tietävät kaikki ne selittelyt ja itsepetokset, joten ehkä he niihin sitten tarttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kommentointi ole kiusaamista! Osa bloggareista (ja eräs maailmantähtemme) ovat vain niin herkkänahkaisia, että kaikki paitsi ylistävät kommentit ovat kiusaamista. Suurin osa yrittää vain auttaa ja avata rouvan silmät todellisuudelle. P ei elä yli 40-vuotiaaksi tuolla menolla.
Mä oon monta vuotta seurannut Pipsasta olevia keskusteluita eikä niissä auteta. Pahimpia taisi olla se vainoaja joka Pipsalla oli, mutta onneksi kyseinen henkilö taitaa olla hoidossa. Uskon myös että Pipsa tietää tilanteensa. Usein nähnyt näitä auttajia jotka kertovat lihaville että on lihava ja tarvitsee apua, mutta en usko että siinä oikeast halutaan auttaa.
Tällä logiikalla myös P:n ravitsemusterppa oli kiusaaja. Jos kyseenalaistaa tai ihmettelee, on sitä tietenkin? Lihavat tietävät kaikki ne selittelyt ja itsepetokset, joten ehkä he niihin sitten tarttuvat.
Jotenkin epäilen ettei Pipsa ole tarkoittanut aidosti huolestuneita lukijoita kiusaajinaan, vaan sitä toista puolta. Jos yhtään on seurannut keskusteluita, niin kaikki eivät ole huolestuneita vaan kiusaamassa. Pipsaa arvostellaan ihan kaikesta. Jopa niistä kauniista kissoistakin! Jos Pipsa ei ole pyytänyt apua miksi sitä väkisinkään antaa? Ei silloin voi suuttua.
Ihme ettei ketju ole vielä poistunut.
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei ketju ole vielä poistunut.
Vierailija kirjoitti:
Ei tutise puntti :D
ap
HUI!
Vähän kuin Goatse. Meinasi mennä aamukahvit väärään kurkkuun.
En usko että oli väärinkäsitys, koska muistan tuon kans ja Pipsa sanoi että oli 300g kuorien kanssa punnittuna. Eli todellisuudessa ehkä 250g. Pipsa tosin taisi silloin laihtuakin.