"hän ryhtyi selvittämään, keitä ovat hänen blogiaan kitkerästi kommentoivat anonyymit henkilöt"
Eräs palstan tuntema bloggari kertoo uusimmassa haastattelussaan näin. Hänestä ei saa keskustella, mutta miten on saako tästä kommentoivien anonyymien selvityksestä? Hieman nimittäin mietityttää.
Kommentit (50)
Linkki? Kenestä kyse? Palsta tuntee kymmeniä bloggareita.
En tiedä kenestä on kyse mutta kuja nyt yleensäkään on kaiken kritiikin yläpuolella?
Kyllähän täällä osataan kommentoida negatiivisesti. Jos haluaa lukea positiivista, ei kannataan ainakaan näille sivuille tulla.
Kritiikin antaminen ja kommentointi ei ole lainvastaista. Jos katsoo tarpeellisesti hakea huomiota julkisesti bloggaamalla, vastaa ihan itse seurauksista.
Eli: Jos et halua negatiivista huomiota, älä hae sitä bloggaamalla.Koska joka tapauksessa joku tässä maassa on eri mieltä valinnoistasi ja tuntee tarvetta ilmaista mielipiteensä asiasta joko blogin kommenttikentässä tai jollain muulla foorumilla.
Disclaimer: Itse en lue moisia blogeja, en tunne blogisteja eikä mua kiinnosta kommentoida heidän tekemisiään.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kenestä on kyse mutta kuja nyt yleensäkään on kaiken kritiikin yläpuolella?
Ei pelkästään kritiikin vaan kaiken keskustelun. En tiedä miksi.
Millähän tavalla hän on voinut selvittää että kommentoijat olisivat itsekin lihavia... 😂
Vierailija kirjoitti:
Kritiikin antaminen ja kommentointi ei ole lainvastaista. Jos katsoo tarpeellisesti hakea huomiota julkisesti bloggaamalla, vastaa ihan itse seurauksista.
Eli: Jos et halua negatiivista huomiota, älä hae sitä bloggaamalla.Koska joka tapauksessa joku tässä maassa on eri mieltä valinnoistasi ja tuntee tarvetta ilmaista mielipiteensä asiasta joko blogin kommenttikentässä tai jollain muulla foorumilla.
Disclaimer: Itse en lue moisia blogeja, en tunne blogisteja eikä mua kiinnosta kommentoida heidän tekemisiään.
Tämän kys bloggarin touhujahan on kommentoitu aika negatiivisesti. Bloggarilla oli joskus vainoojakin joka kommentoi kaikkea mitä bloggari teki. En ihmettele että on selvittänyt näitä. Eikä se että bloggari kirjoittaa blogia ole tekosyy kiusata. Sitä moni tekee eikä vain tämän henkilön kohdalla. Osa kai on keskustelua mutta osa on pelkkää kiusaamista. Lopeta blogi niin kiusaaminen loppuu eli kiusatun pitää alistua. Miksi se on aina näin? Miksi kukaan ei sano että kiusaajan pitäisi lopettaa?
Vierailija kirjoitti:
Millähän tavalla hän on voinut selvittää että kommentoijat olisivat itsekin lihavia... 😂
Se ei selviä tuossa. Jospa kyse on vain pelottelusta? Pee kun on tunnettu värittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei selviä tuossa. Jospa kyse on vain pelottelusta? Pee kun on tunnettu värittäjä.
Todennäköisesti. Tai sitten joku yksittäinen tapaus on kommentoinut blogiprofiilillaan jotain vaatevalintaa vähän negatiivisesti ja tästä on tehty se päätelmä, että kyseessä on "vihaaja" ja että kaikkien muidenkin "vihaajien" täytyy olla lihavia, koska tämä yksittäistapauskin on.
En ole täysin samaa mieltä tuon ajatuksen kanssa, että mainoksissa pitäisi olla myös lihavia ihmisiä. Lihavuus on kuitenkin sairaus, josta pitäisi päästä eroon. Tämän takia ketään ei pitäisi kannustaa, että lihavana olo on ok. Lihavuus ei tietenkään vähennä ihmisarvoa, mutta se on asia josta oikeasti pitäisi päästä eroon.
T. Itse ylipainoinen laihduttaja, joka haluaisi tarveytensä takaisin
Mun mielestä mainokset ovat ihanaa fantasiaa, ja niissä saa olla näitä ihmeellisiä siroja pitkiä malli-ihmisiä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kys bloggarin touhujahan on kommentoitu aika negatiivisesti. Bloggarilla oli joskus vainoojakin joka kommentoi kaikkea mitä bloggari teki. En ihmettele että on selvittänyt näitä. Eikä se että bloggari kirjoittaa blogia ole tekosyy kiusata. Sitä moni tekee eikä vain tämän henkilön kohdalla. Osa kai on keskustelua mutta osa on pelkkää kiusaamista. Lopeta blogi niin kiusaaminen loppuu eli kiusatun pitää alistua. Miksi se on aina näin? Miksi kukaan ei sano että kiusaajan pitäisi lopettaa?
.
Eikö hän asu Porissa, että sikäli en ihmettele vakka on niitä hulluja muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Eikö hän asu Porissa, että sikäli en ihmettele vakka on niitä hulluja muuallakin.
Ulvilassa asuu.
Missä tämä kuuluisa Ulvila edes on?
Olipa mukava ja fiksu juttu. Ja oikeassa hän on. Ei itseinho auta laihtumaan, vaan se lihottaa entisestään.
Tällä palstalla on ollut hänestä erittäin ilkeitä haukkumisketjuja. Minusta kirjoittajien on täytynyt olla mieleltään häiriintyneitä. Ei terve tasapainoinen ihminen vainoa ja aloittele toisesta täällä jatkuvasti jotain ilkeilyketjuja.
Ja kiusaaminen ei ole koskaan uhrin vika. Ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä mainokset ovat ihanaa fantasiaa, ja niissä saa olla näitä ihmeellisiä siroja pitkiä malli-ihmisiä :)
"Toisinaan ihmisiä kuunnellessaan Piia ei voi kuin miettiä, mihin tämä maailma on menossa. Viime talvena hän tapasi nuoria hoikkia tyttöjä, jotka surivat ääneen omaa lihavuuttaan. Se hätkähdytti".
Aiemmin Forsberg on kertonut YouTubessa, kuinka laihdutti. Vuonna 2016 hän julkaisi videon, jonka nimi oli: ”kuinka laihduin.” Nyt uudella videollaan Forsberg kertoo alun perin laihduttaneensa vuonna 2015, kun hän solmi sopimuksen amerikkalaisen levy-yhtiön kanssa. Nyt Forsberg kertoo lihonneensa kaikki laihduttamansa kilot takaisin.
– Olin aika uusi musiikkibisneksessä. Työskentelin ihmisten kanssa, jotka hankkivat minulle personal trainerin. He panivat minut erittäin tiukalle painonpudotuskuurille. Minut pantiin treenaamaan kuusi kertaa viikossa tanssiharjoitusten lisäksi. Kaikki tämä tapahtui, vaikka olin jo lähtökohtaisesti täysin normaalipainoinen, Forsberg kertoo videolla ja lisää ironisesti perään:
– Se on Hollywoodia teille.
Mikä mietityttää?