"hän ryhtyi selvittämään, keitä ovat hänen blogiaan kitkerästi kommentoivat anonyymit henkilöt"
Eräs palstan tuntema bloggari kertoo uusimmassa haastattelussaan näin. Hänestä ei saa keskustella, mutta miten on saako tästä kommentoivien anonyymien selvityksestä? Hieman nimittäin mietityttää.
Kommentit (50)
jos ei kestä mielipiteitä niin miksi hän on julkisuudessa? lopettaisi bloginsa niin ei tarvitsisi joka lehden sivuilla itkeä kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Ei tutise puntti :D
ap
Arvasin heti otsikon luettuani, että kyseessä on Bimbsa.
Vierailija kirjoitti:
jos ei kestä mielipiteitä niin miksi hän on julkisuudessa? lopettaisi bloginsa niin ei tarvitsisi joka lehden sivuilla itkeä kiusaamista.
Tyypillinen kiusaajan reaktio. Pipsalla on oikeus pitää blogia, mutta kenelläkään ei ole oikeutta kiusata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen kiusaajan reaktio. Pipsalla on oikeus pitää blogia, mutta kenelläkään ei ole oikeutta kiusata.
Kukaan ei kiusaa Pipsaa vaan sanovat asioista totuudenmukaisesti mutta rouva on itse päättänyt sulkea niiltä silmänsä ja kutsua näitä inhoajiksi. Pipsa myöskin valehtelee minkä ehtii. Esimerkiksi instagramissa oleva uusin kuva on toisen valokuvaajan ottama mutta tästä ei kerro vaikka se olisi oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kiusaa Pipsaa vaan sanovat asioista totuudenmukaisesti mutta rouva on itse päättänyt sulkea niiltä silmänsä ja kutsua näitä inhoajiksi. Pipsa myöskin valehtelee minkä ehtii. Esimerkiksi instagramissa oleva uusin kuva on toisen valokuvaajan ottama mutta tästä ei kerro vaikka se olisi oikein.
Voi kuule. Minä olen noita ketjuja lukenut. Ihan täynnä toisen sanamuotojen vääntelyä ja aivan jatkuvaa sanontojen matkimista. Se on ihan puhdasta kiusaamista. Päiväkotilaisten tasolla.
e/hyvinvointi/artikkeli/juo-alkoholia-ja-kerryta-kiloja-nain-elat-yli-90-vuotiaaksi
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä mainokset ovat ihanaa fantasiaa, ja niissä saa olla näitä ihmeellisiä siroja pitkiä malli-ihmisiä :)
Juu, koska siroja ja pitkiä ihmisiähän ei oikeasti ole olemassa. Pelkkää fantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä mainokset ovat ihanaa fantasiaa, ja niissä saa olla näitä ihmeellisiä siroja pitkiä malli-ihmisiä :)
Juu, koska siroja ja pitkiä ihmisiähän ei oikeasti ole olemassa. Pelkkää fantasiaa.
Kyllä ne nykyään oikeasti ovat fantasiaa. Kaikkia mainoskuvia käsitellään.
Naurettavaa. Jos tuonkokoinen ihminen alkaa pitämään blogia ja kertoo elämänmuutoksestaan (laihdutuksesta, jota ei koskaan tapahdu) ja hän antaa vinkkejä kuinka päästä kesäkuntoon (hei oikeasti!), niin varmasti tulee kommentteja. Jos pistää elämänsä julkiseksi niin sitä kannattaa harkita perusteellisesti etukäteen eikä itkeä komnenteista, joita tulee satavarmasti. Sitä paitsi P in jäänyt monesti kiinni valehtelusta ja asioiden kaunistelemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tutise puntti :D
ap
Kauhee fädis😂 Eat much, die young
Vierailija kirjoitti:
Linkki? Kenestä kyse? Palsta tuntee kymmeniä bloggareita.
Erkki Tuomioja on tämä kyseinen bloggaaja kenestä puhutaan.
Miksi se on aina P:n syy, että häntä kiusataan? Miksei hänellä olisi oikeutta pitää blogia?
Kiusaaminen on sairasta. Kaikilla on oikeus pitää blogia. Se, että on helppo uhri, ei oikeuta kiusaamaan. Miksi on niin vaikeaa olla kiusaamatta?
Ei kommentointi ole kiusaamista! Osa bloggareista (ja eräs maailmantähtemme) ovat vain niin herkkänahkaisia, että kaikki paitsi ylistävät kommentit ovat kiusaamista. Suurin osa yrittää vain auttaa ja avata rouvan silmät todellisuudelle. P ei elä yli 40-vuotiaaksi tuolla menolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne nykyään oikeasti ovat fantasiaa. Kaikkia mainoskuvia käsitellään.
Ja joitakin kuvia käsitellään ihan liikaakin. Ei tarvitse ihmetellä miksi lapsemme ovat alkaneet voimaan pahoin ja saavat syömishäiriöitä kun luulevat, että heidän pitää olla samanlaisia, mitä lehtien kansissa tai televisiossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kommentointi ole kiusaamista! Osa bloggareista (ja eräs maailmantähtemme) ovat vain niin herkkänahkaisia, että kaikki paitsi ylistävät kommentit ovat kiusaamista. Suurin osa yrittää vain auttaa ja avata rouvan silmät todellisuudelle. P ei elä yli 40-vuotiaaksi tuolla menolla.
Mä oon monta vuotta seurannut Pipsasta olevia keskusteluita eikä niissä auteta. Pahimpia taisi olla se vainoaja joka Pipsalla oli, mutta onneksi kyseinen henkilö taitaa olla hoidossa. Uskon myös että Pipsa tietää tilanteensa. Usein nähnyt näitä auttajia jotka kertovat lihaville että on lihava ja tarvitsee apua, mutta en usko että siinä oikeast halutaan auttaa.
P tietää 10 häntä netissä kiusanneen henkilöllisyyden. Kysyin asiasta whatsappissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon monta vuotta seurannut Pipsasta olevia keskusteluita eikä niissä auteta. Pahimpia taisi olla se vainoaja joka Pipsalla oli, mutta onneksi kyseinen henkilö taitaa olla hoidossa. Uskon myös että Pipsa tietää tilanteensa. Usein nähnyt näitä auttajia jotka kertovat lihaville että on lihava ja tarvitsee apua, mutta en usko että siinä oikeast halutaan auttaa.
Minäkin seurasin aikoinani keskusteluja ja kyllä niissä mielestäni esitettiin ihan fiksujakin neuvoja. Huomattiin esim. se, että hänelle laadittuun ruokavalioon kuului muka 300g perunaa yhdelle aterialle, mikä sitten paljastuikin virheeksi/väärinkäsitykseksi.
Porin vieressä mutta p ei ole koskaan myöntänyt asuvansa ulvilassa.ainoastaan tarkkasilmäiset fanit ovat tämän huomanneet.