Sara Forsberg lihonut 22 kiloa
Ilmeisesti parissa vuodessa. Vielä pari kolme vuotta sitten julkaisi videon kiinteytymisestään.
Kommentit (200)
Käyttääkö se nykyään peruukkeja? Todella oudon näköiset hiukset.
Sara Forsberg taitaa olla valitettavasti tyypillinen jojo-laiduttaja. Hänhän kertoi laihduttaneensa alta 20-vuotiaana toistakymmentäkiloa. Sitten lihoi, laihdutti levy-yhtiön personal trainerin ja ylitiukan ruokaohjelman ansiosta ja taas lihoi nämä 22 kiloa jälleen. Nyt puhuu, että voi voi kun mun lempivaatteita ei myydä kuin s-koossa ja näytän hoikkana paljon paremmalta... jep jep, ei hyvä. Mielestäni hänen kannattaisi nyt jättää taas "elämäntaparemontit" tekemättä ja keskittyä ihan rauhassa body positive-ideologiaan, hyväksyä itsensä, syödä 70% terveellistä ruokaa ja 30% mitä tekee mieli. Liikkua rennolla asenteella, ei niinkuin edellisellä "elämäntaparemontilla" eli kuusi kertaa salitreeniä/viikko ja päälle tanssiharjoitukset monta tuntia. Muutoin tiedossa on jälleen parin vuoden päästä repsahdus ja uudet 20 kiloa ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Fora Sarsberg.
Miksei Sara Fatberg...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat kyllä niin erilaisia.
Tuttuni herätessään ajattelee aamupalaa, heti aamiaisen jälkeen lounasta ja päivällistä. Päivällisen jälkeen pohtii maha täynnä, että mitä ruokaa huomenna söisi. Tiedän kun olen lomaillut hänen kanssaan.
Hänellä on painon kanssa ongelmia ja ajatukset ihan oikeasti pyörivät ruokailun ympärillä.
Olen itse hoikka. Ajattelen yleensä ruokaa kun alkaa olla sellainen tunne, että on nälkä. En maha täynnä jaksa yhtään ajatella huomisen ja ylihuomisen ruokia. Syön kun on nälkä.
”Eat to live. Don’t live to eat.” Siinäpä se kiteytettynä.
Jep. Tämän jos läskivalaat kinkkuhirviöt ymmärtäisivät niin hyvä tulisi. Mutta kun ei ole itsekuria tai aivoja selvittää kalorimääristä edes perusasioita.
Kyse ei ole siitä, etteikö lihava ihminen YMMÄRTÄISI kalorimääriä, vaan kyse on siitä, että ylipainoiselta ihmiseltä puuttuu itsehillintä lopettaa epäterveellisten ruokien syönti.
Veikkaan, että on nostanut painoa elokuvaroolia varten.
Vierailija kirjoitti:
Sara Forsberg taitaa olla valitettavasti tyypillinen jojo-laiduttaja. Hänhän kertoi laihduttaneensa alta 20-vuotiaana toistakymmentäkiloa. Sitten lihoi, laihdutti levy-yhtiön personal trainerin ja ylitiukan ruokaohjelman ansiosta ja taas lihoi nämä 22 kiloa jälleen. Nyt puhuu, että voi voi kun mun lempivaatteita ei myydä kuin s-koossa ja näytän hoikkana paljon paremmalta... jep jep, ei hyvä. Mielestäni hänen kannattaisi nyt jättää taas "elämäntaparemontit" tekemättä ja keskittyä ihan rauhassa body positive-ideologiaan, hyväksyä itsensä, syödä 70% terveellistä ruokaa ja 30% mitä tekee mieli. Liikkua rennolla asenteella, ei niinkuin edellisellä "elämäntaparemontilla" eli kuusi kertaa salitreeniä/viikko ja päälle tanssiharjoitukset monta tuntia. Muutoin tiedossa on jälleen parin vuoden päästä repsahdus ja uudet 20 kiloa ylimääräistä.
Ei. Vaan laihdutti teinikilot pois. Oli normaalipainoinen ja hyvässä kunnossa kauan aikaa, mutta sitten levy-yhtiö pyysi laihduttamaan, mikä sekoitti kropan ja syömiset. Siihen henkilökohtaisen elämän kriisit, talousjutut, masennus ja eristäytyminen... Tämän vuoksi lihoi. Nyt aikoo laihduttaa uudestaan.
Jotenkin niin surullista :( Kuinka upean näköinen nainen se olikaan. Nyt sitä ei huomaa kukaan... Lihookohan vielä?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti parissa vuodessa. Vielä pari kolme vuotta sitten julkaisi videon kiinteytymisestään.
Kyllä. Hyvännäköinen panoperse nyt. Oikein kaunis neito.
Naisen pitää olla naisekas eikä mikään riuku.
Rakastan kunnon lätkettä kun pakarat lätkyy palleja vasten.
Mamman perse se olla pitää. Mikään ei ole parempi näky kun aamulla isoperseinen mamma, joka työntää perseensä tiukkoihin farkkuihin ja minä Jonne se tuijotan peiton alta näytöstä suu horisten nukkuvaa teeskennellen.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen lihonnut vuodessa 15 kg. Painoindeksin mukaan en ole vielä ylipainoinen, mutta koska kaikki kilot ovat tullut mättöä syömällä vatsaan ja jenkkakahvoihin, näytän valtamerilaivalta. Toisaalta paranin bulimiasta (ja sitä ennen anoreksiasta) nimenomaan antamalla itselleni luvan syödä.
Kadehdin sellaisia ihmisiä, jotka eivät ajattele ruokaa juuri ollenkaan. Minulla ajatukset rupesivat pyörimään sapuskan ympärillä jo kymmenenvuotiaana. Miten te oikein teette sen?
Olisinko saanut hyvän / huonon mallin äidiltäni, joka kärsi koko elämänsä jonkin sortin syömishäiriöstä.
Hei ihmiset, muistakaa ottaa ne lääkkeet.
Syömistä sekin on.
Mä olen ns iso nainen (175cm pitkä, 70 kg). Mutta kun olen näin pitkä, kilot "häviävät" varteeni. Olin nuorempana 10 kg hoikempi, ja tuntuu että en nyt edes näytä kovin paljoa lihavammalta.
Ruoka on heikkouteni. Makaan nytkin sohvalla ja poden huonoa omaatuntoa kun söin niin paljon. Ihan normaalia kotiruokaa, mutta varmaan 2-3 ihmisen annoksen. Miksi en voisi syödä kuten normaali ihminen - miksi pitää ahtaa? Ahdistaa- jotain pitäisi tehdä:( ehkä 60kg on mulle vaan nuoruuden muisto mutta tää 70 kg on yksinkertaisesti liikaa...
MiäsHenkilö kirjoitti:
Siirtyisipä sara taistelulajeihin, saataisiin itsetunto ja kroppa kuntoon. Voin ilmoitautua harjoituskaveriksi.
Jooga ja uinti sekä saunominen ovat myös hyvä keino saada kroppa sutjakammaksi. Ei mielestäni kannata laskea kaloreita eikä tuijottaa henkilövaakaa/keittiövaakaa. Muistuu mieleen vuosien takaa oma syömishäiriöni ja siihen kuuluva ahdistus. Ei koskaan enää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kausia.
Joskus voi mennä puolikin vuotta, että ruoka ei ole ongelma ja "unohdan" sen, syön normaalisti, todella terveellisesti ja nautin ja tykkään tästä terveellisestä ruoasta.
Sitten joku mielenterveyshäiriö aiheuttaa yhtäkkisen ruoan himon ja alan mässätä kaikkea epäteveellistä paskaa ja ruoka pyörii mielessä koko ajan, lihoan, ahdistun ja vihaan ruokaa.
Aivan kuin mulla olisi syöppö Hyde ja kohtuullinen Jekyll - puoli itsessäni.
Opetelkaa nyt jumala-uta jo vihdoin: LIHON!!!
LIHOAN!!!!!! TAJUATKO!!!!! LIHOAN!!!!!
Ei ihme että lihoi. Teki joskus videon laihtumisestaan ja olihan kyllä nälkäänäkevän dieetti liikuntarääkkeineen. Niinhän ne Suurin Pudottajakisaajatkin Amerikoissa ovat miltei kaikki paisuneet takaisin. Keho taistelee tuommoista laihtumista vastaan kaikin keinoin, huutaa nälkää ja kohta on taas samoissa lukemissa.
Vaikuttaisi, että hän ei ole ollut oikein sinut lihomisensa kanssa, kun aina jotenkin kuittaili sille nuoruuden itselleen somessa ja depiskin painanut. Kenties odotusten takia, mitä hänelle langetetiin/itse langetti? Tuli niin paljon kaikkea lyhyessä ajassa.
On hienoa, että hän teki videon, missä kertoo aidosti, miten voi.
Jos meinaa laihduttaa uudelleen, niin kannattaisi kokeilla ihan vaan sen pizzan, ahminnan ja tiukkojen dieettien karsimista ja korvaamista säännöllisellä, ennenkaikkea riittävällä, ravitsevalla tervellisellä ruoalla, joka ei ole houkuttelevuudeltaan tasoa kuiva kana ja salaatti. Herkkujakin saa syödä, mutta kohtuus kaikessa. Riittävästi polttoainetta eikä liikunnankaan tarvi olla naama irvessä kyykkäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. 70/30, kohtuusajattelu, säännöllinen syöminen ja itsensä hyväksyminen. Pyrkiminen elämäntapojen muutokseen itseä ja omaa hyvinvointia rakastaen, ei itseä kurittaen. Hyvinvointi on kultaisen keskitien valintaa, ei äärivalintoja. Liikunnastakin saa joko rääkin itselleen tai voimavaran.
Oliko tää nyt sen jälkeen kun oli Veitolassa? Silloin oli ainakin fit
Niin tai näin, tällä naisella on yli 110 miljoonaa katselukertaa Youtubessa eli keskimäärin 100 000 dollaria tienattuna (ainakin sen tiedon mukaan jonka löysin siitä paljonko miljoonalla katsojalla tahkoaa).
Ja laihdutusstoorista lisää :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. 70/30, kohtuusajattelu, säännöllinen syöminen ja itsensä hyväksyminen. Pyrkiminen elämäntapojen muutokseen itseä ja omaa hyvinvointia rakastaen, ei itseä kurittaen. Hyvinvointi on kultaisen keskitien valintaa, ei äärivalintoja. Liikunnastakin saa joko rääkin itselleen tai voimavaran.
Saralla oli hyvät ja terveelliset elämäntavat. Tuo rääkki ja ylimääräinen laihdutus oli levy-yhtiön tekosia. Eli kyse on vain siitä, että Sara palaa vanhoihin, _omiin_ terveellisiin liikunta- ja ruokailutottumuksiinsa, joilla pysyi hyvässä kunnossa ja normaalipainossa monta vuotta.
Tuolla myrkyllä lihoin 50-kiloa, ja olin vaarallisen lihava. Syötätti ihan koko ajan, näläntunnetta en tuntenut ollenkaan sitä käyttäessä. Ennen nukkumaan menoa tyhjensin jääkaappia oikein urakalla. Lääkkeen aiheuttaman erittäin voimakkaan väsymyksen takia en jaksanut harrastaa liikuntaa, joten katastrofi oli valmis.