Sara Forsberg lihonut 22 kiloa
Ilmeisesti parissa vuodessa. Vielä pari kolme vuotta sitten julkaisi videon kiinteytymisestään.
Kommentit (200)
Siirtyisipä sara taistelulajeihin, saataisiin itsetunto ja kroppa kuntoon. Voin ilmoitautua harjoituskaveriksi.
Kaksin käsin mättänyt pitsaa ja jos ei liiku tarpeeksi niin kiloja kertyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ku ei ole tuo BBCn dokumentti katsottavissa. Kiinnostaisi!
Jos kielitaito riittää, niin täältä pystyy katsomaan. Dokumentti sisältää siis kolme osaa.
https://ihavenotv.com/part-1-whats-the-right-diet-for-you
Juu riittää. Kiitos :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SO? Laitas oma laihtumis/lihomis tilanteesi. Raskaudet lasketaan, samoin kuin miesten laiskuudesta/kaljankittaamisesta johtuvat pötsittymiset.
Entä jos on tietoisesti pitänyt itsensä kurissa eikä ole jojoillut? Crossfittiä täällä. Lapsenikin timmejä, balettia jne.
En ymmärrä läskejä joilla ei itsekuria ja sitten sanovat että sitä tuli syötyä. Ei se itsestään tapahdu!! Teippaa vaikka kädet selän taakse perkele?
SÄÄLIÖ. olet sitten mies ,wannabe nainen tai turhautunut kotiäiti. TAI VAAN YLEISESTI NIISKUNEITI :D
Eihän tällaiset valaat harvinaisia nykyään ole. Ihmiset on niin heikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SO? Laitas oma laihtumis/lihomis tilanteesi. Raskaudet lasketaan, samoin kuin miesten laiskuudesta/kaljankittaamisesta johtuvat pötsittymiset.
Entä jos on tietoisesti pitänyt itsensä kurissa eikä ole jojoillut? Crossfittiä täällä. Lapsenikin timmejä, balettia jne.
En ymmärrä läskejä joilla ei itsekuria ja sitten sanovat että sitä tuli syötyä. Ei se itsestään tapahdu!! Teippaa vaikka kädet selän taakse perkele?
Näin on helppo huudella kun itsellä ei ole ollut ongelmaa asian kanssa. Tiesitkö että osalla ihmisistä ei erity kylläisyyshormonia tarpeeksi? Kuinka kauan jaksaisit itse vastustaa nälkää kun koko kroppasi huutaa lisää vaikka söit tunti sitten? Siinä ei itsehillintä auta. T. Hoikka mutta ymmärtäväinen
Vaikea kyllä ymmärtää tai antaa sympatiaa lihaville.
Se on kuitenkin todella simppeliä pysyä normaalipainoisena = elä syö kuin hippo.
On myös todella helppoa kun käy kerran viikossa/kuussa puntarilla ja mikäli painoa on tullut reilusti lisää = katsoo vähän tarkemmin mitä syö.
Pelkkää itsepetosta tuommoiset yli 10kg vuodessa lihomiset, siihenkin saa ahmia jo reilusti että paino nousee nopeasti.
Itse olen 185cm mies, teininä painoin alle 60kg (olin 185cm jo 13 vuotiaana enkä enää pituutta kasvanut) eli melkoinen ruipelo.
Siitä sitten aloitin salillakäynnin ja paino on nykyään 90-95kg tasolla ollut vuosia, lihasmassasta johtuen.
Jos haluaisin nostaa painoani esim 90 -> 100kg niin se vaatisi kovaa ylensyöntiä ainakin 6-8kk, olen tätä jopa kerran talven aikana koittanut uteliaisuuttani, eli söin 5-7 päivänä viikossa herkkuja kuten kokonaisia pulla/wirnerpitkoja, karkkia, limuja ym ym.
Silti tuntui työläältä lihoa ja jo 5-6kg jälkeen alkoi tuntumaan inhottavalta ja halusin lopettaa, taisin saada noin 9kg lopulta lisää ja pudotin ne 4-5kk aikana ihan vaan palaamalla normaaliin syömiseen(joka sekin sisältää herkkuja ym 1-3 päivänä viikossa).
Joten miten voi muka vahingossa lihoa kymmeniä kiloja nopeasti, kun tahallaankin se on vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on helppo huudella kun itsellä ei ole ollut ongelmaa asian kanssa. Tiesitkö että osalla ihmisistä ei erity kylläisyyshormonia tarpeeksi? Kuinka kauan jaksaisit itse vastustaa nälkää kun koko kroppasi huutaa lisää vaikka söit tunti sitten? Siinä ei itsehillintä auta. T. Hoikka mutta ymmärtäväinen
Kroppa mitään huuda paitsi kunnon treenin jälkeen (crossfit). Luonteen heikkoutta sanon minä.
#eisipsejä
Tällä palstalla on sitten kamalia ihmisiä!! Joka ikisessä aiheessa ihan järkyttäviä kommentteja! Suomessa pitäisi oikeasti panostaa enemmän mielenterveydenhuoltoon ja tehdä lapsesta asti tutkimuksia jokaiselle, että kaikilla olisi lääkitys kunnossa.. Tällä palstalla selaillessa tulee mietittyä, että millaisia ihmisiä oikeasti on vapaalla jalalla. Kamalaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat kyllä niin erilaisia.
Tuttuni herätessään ajattelee aamupalaa, heti aamiaisen jälkeen lounasta ja päivällistä. Päivällisen jälkeen pohtii maha täynnä, että mitä ruokaa huomenna söisi. Tiedän kun olen lomaillut hänen kanssaan.
Hänellä on painon kanssa ongelmia ja ajatukset ihan oikeasti pyörivät ruokailun ympärillä.
Olen itse hoikka. Ajattelen yleensä ruokaa kun alkaa olla sellainen tunne, että on nälkä. En maha täynnä jaksa yhtään ajatella huomisen ja ylihuomisen ruokia. Syön kun on nälkä.
”Eat to live. Don’t live to eat.” Siinäpä se kiteytettynä.
Samaahan ei voinut kirjoittaa esim. suomeksi :DD
Eiköhän suurin osa ymmärtänyt tuon noinkin. Vai mitä luulet?
Täällä kanssa yksi jojoilija. Hesarissa oli jokin aika sitten artikkeli, jossa puhuttiin kalorivelasta tms joka tulee laihduttajille. Toisin sanoen siis laihdutuksen jälkeen kestää pitkän aikaa, ennen kuin kalorinkulutus nousee normaalille tasolle, sille mitä se on siis niille hoikille jotka eivät ole koskaan laihduttaneet. Säästöliekki ja laihis jää kropalle muistiin. Muistaakseni artikkelissa puhuttiin vuodesta, mutta olen lukenut Suurin Pudottaja -sarjan laihduttajien lihomisen tutkimuksesta toisen artikkelin, jossa arvio oli parikin vuotta.
Minun äitini laittoi minut laihikselle ensimmäisen kerran 11-vuotiaana, kun olin 155 cm pitkä ja painoin jotain 55-60 välissä. Tämän jälkeen laihduttelin läpi koko teini-iän, ja mielestäni tämä nuoruuden laihdutusrumba on ajanut mut tähän jojotteluun.
Tilanne on siis se, että jos syön yli 1500 kaloria, lihon. Samalla se hoikka voi vetää jopa yhden ateriallisen verran enemmän kaloreita lihomatta.
Ruokani on sitä normaalia puuroa, jogurttia, lautasmalli, kasvispainotteista. En juo maitoa, mehua, limsaa, syö paljoa leipää, ostan karkkia kerran parissa kuussa, sipsiä ja jäätelöä syön ehkä kerran vuodessa. En pysty syömään kuin "tavikset" tai paisun kuin pullataikina.
Kuvittele, että joka päivä elämässäsi olet laihiksella.
Välillä tulee elämässä hetkiä että haluaa elää tavallisesti, vaikka kova rutistus töissä, jonka jälkeen olenkin lihonnut jo 6 kiloa. Sitten kun sen laihduttaa, niin oravanpyörä on valmis, koska kalorintarve taas kutistuu ja normaali elämä muuttuu paisuttavaksi painajaiseksi.
Antakaa tytön olla rauhassa, tuskin juurikaan tiedätte mitä hänen elämässään tapahtuu ja minkä kanssa kamppailee. Yleensä syömisongelmaiset kärsivät jostain muusta, joka oireilee ruualla ja liikunnalla kikkailulla.
Mä olen joskus onnistunut lihomaan 6 viikossa 10 kiloa. Ja se oli ihan pysyvää painoa eikä nestettä. Takana oli pitkä liika liikkuminen ja syömättömyys ja olin alipainoinen (joka on ihme, sillä koko mun suku on pullukoita) eli aineenvaihdunta jumissa ja keho ottaa kaiken mahdollisen takaisin. Se fyysinen nälkä ei tuntunut tyydyttyvän millään ja kaikki syöty jämähti kehoon pitkäksi aikaa ja meni todella pitkään ennenkuin sain sen terveellisesti laskuun.
Onneksi mulla oli ihania ihmisiä ympärillä, jotka ei tuntuneet edes huomaavan. Ja vaikka kuvittelin olevani jättimäinen ryhävalas ja itse itkin kokoani, niin yksikään tuntematon ei kommentoinut mitenkään.
Tiedän vaan että Sara on tosi iso nimi jostain, eikä kiinnostakaan tietää enempää mutta menisitte ihmiset itteenne ja katsoisitte peiliin ennenkun tuomitsette muita. Tuntuu kamalalta tällainen lynkkaaminen :(
Toivottavasti Sara hyväksyy oman itsensä ja saa kuntoon kehonsa ja ennenkaikkea pääkoppansa, eikä lähtisi liian rankkoihin dieetteihin koska liian vaativat kuurit tekee juuri tuota jojoilua.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tällaiset valaat harvinaisia nykyään ole. Ihmiset on niin heikkoja.
Miksi sen ulkonäön pitäisi olla elämän tärkein asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa tytön olla rauhassa, tuskin juurikaan tiedätte mitä hänen elämässään tapahtuu ja minkä kanssa kamppailee. Yleensä syömisongelmaiset kärsivät jostain muusta, joka oireilee ruualla ja liikunnalla kikkailulla.
Mä olen joskus onnistunut lihomaan 6 viikossa 10 kiloa. Ja se oli ihan pysyvää painoa eikä nestettä. Takana oli pitkä liika liikkuminen ja syömättömyys ja olin alipainoinen (joka on ihme, sillä koko mun suku on pullukoita) eli aineenvaihdunta jumissa ja keho ottaa kaiken mahdollisen takaisin. Se fyysinen nälkä ei tuntunut tyydyttyvän millään ja kaikki syöty jämähti kehoon pitkäksi aikaa ja meni todella pitkään ennenkuin sain sen terveellisesti laskuun.
Onneksi mulla oli ihania ihmisiä ympärillä, jotka ei tuntuneet edes huomaavan. Ja vaikka kuvittelin olevani jättimäinen ryhävalas ja itse itkin kokoani, niin yksikään tuntematon ei kommentoinut mitenkään.
Tiedän vaan että Sara on tosi iso nimi jostain, eikä kiinnostakaan tietää enempää mutta menisitte ihmiset itteenne ja katsoisitte peiliin ennenkun tuomitsette muita. Tuntuu kamalalta tällainen lynkkaaminen :(
Toivottavasti Sara hyväksyy oman itsensä ja saa kuntoon kehonsa ja ennenkaikkea pääkoppansa, eikä lähtisi liian rankkoihin dieetteihin koska liian vaativat kuurit tekee juuri tuota jojoilua.
Voisi tuo norsu siinä tapauksessa pysyä pois julkisuudesta. Niin kauan kuin hän työntää leveän lärvinsä mediaa ja suoltaa valheita me olemme täysin oikeutettuja kommentoimaan ja sanomaan mitä lystää. Hän ei ole mikään iso nimi yhtään mistään. Hän on floppi, surkuhupaisa pyrkyri joka ei ymmärrä arjen perusrealiteetteja.
No jopas, sinähän kuulostat kerrassaan aurinkoiselta ja elämääsi tyytyväiseltä tänä kauniina kevätpäivänä!
Vierailija kirjoitti:
Miten voi lihoa 25 kg? Eikö siinä 5kg, 10 kg tai viimeistään 15 kg kohdalla ala ymmärtää, että nyt lihotaan ja vois laittaa stopin sille lihomiselle...?
Jos asia olisi noin yksinkertainen, lihavuusepidemiaa esimerkiksi ei olisi olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kanssa yksi jojoilija. Hesarissa oli jokin aika sitten artikkeli, jossa puhuttiin kalorivelasta tms joka tulee laihduttajille. Toisin sanoen siis laihdutuksen jälkeen kestää pitkän aikaa, ennen kuin kalorinkulutus nousee normaalille tasolle, sille mitä se on siis niille hoikille jotka eivät ole koskaan laihduttaneet. Säästöliekki ja laihis jää kropalle muistiin. Muistaakseni artikkelissa puhuttiin vuodesta, mutta olen lukenut Suurin Pudottaja -sarjan laihduttajien lihomisen tutkimuksesta toisen artikkelin, jossa arvio oli parikin vuotta.
Minun äitini laittoi minut laihikselle ensimmäisen kerran 11-vuotiaana, kun olin 155 cm pitkä ja painoin jotain 55-60 välissä. Tämän jälkeen laihduttelin läpi koko teini-iän, ja mielestäni tämä nuoruuden laihdutusrumba on ajanut mut tähän jojotteluun.
Tilanne on siis se, että jos syön yli 1500 kaloria, lihon. Samalla se hoikka voi vetää jopa yhden ateriallisen verran enemmän kaloreita lihomatta.
Ruokani on sitä normaalia puuroa, jogurttia, lautasmalli, kasvispainotteista. En juo maitoa, mehua, limsaa, syö paljoa leipää, ostan karkkia kerran parissa kuussa, sipsiä ja jäätelöä syön ehkä kerran vuodessa. En pysty syömään kuin "tavikset" tai paisun kuin pullataikina.
Kuvittele, että joka päivä elämässäsi olet laihiksella.
Välillä tulee elämässä hetkiä että haluaa elää tavallisesti, vaikka kova rutistus töissä, jonka jälkeen olenkin lihonnut jo 6 kiloa. Sitten kun sen laihduttaa, niin oravanpyörä on valmis, koska kalorintarve taas kutistuu ja normaali elämä muuttuu paisuttavaksi painajaiseksi.
Niin mutta eihän laihiksella saakaan silti säästöliekkiä aiheuttaa. Siihenhän loppuu laihtuminenkin.
Monet meistä reagoivat stressiin syömällä. Kaikki eivät juo, polta tai käytä huumeita.
Hän on lahjakas esiintyjä ja saa toivottavasti pian itsensä parempaan kuntoon. :)
Miljoona subscraibaajaa... ja siis Saran kanavalla on hyviä videioita, en ole fani, mutta satuin katselemaan joskus loppusyksystä kanavan videot läpi, ja on pakko sanoa, että tykkäsin! Ja hauska lukea miten maailmalla tykätään varsinkin! Ja nimenomaan siitä, että Sara on sellainen koomikko, eikä koita olla vain hyvännäköinen ja vakavasti uskottava. Sellainen on tylsää. Ja johan naista itseäänkin vain katsoo, tulee suusta ulos mitä vaan...
ja tämähän ei sinun tai minun persettä kutita millään lailla. lihokoot.
Ei ole tarvetta. En ole masentunut tai muutenkaan mielenvikainen että myrkyttäisin tieten tahtoen kehoani. High on life!
#eisipsejä