Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Forsberg lihonut 22 kiloa

Vierailija
14.04.2018 |

Ilmeisesti parissa vuodessa. Vielä pari kolme vuotta sitten julkaisi videon kiinteytymisestään.

Kommentit (200)

Vierailija
1/200 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmost se o.

Ite laihduin pari vuotta sitten 25 kg. Tais olla kuudes kerta teini-iän jälkeen, kun sain nämä samat kilot pois. Ja nyt ne on taas melkein kaikki tullut takasin. Elämäntaparemontit ei ota onnistuakseen, ei oo helppoo.

(Siis ei, en pudottanut kiloja nopeasti, enkä ihmedieeteillä).

Vierailija
2/200 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oot elämässäsi laihduttanut 150 kiloa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/200 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli oot elämässäsi laihduttanut 150 kiloa?

Vähintään.

Näiden isojen pudotusten lisäks tietty mönkään menneet lyhyet kuurit, joiden aikana painoa pudottanut 1-5 kg varmaan kymmeniä kertoja.

2

Vierailija
4/200 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat kyllä niin erilaisia.

Tuttuni herätessään ajattelee aamupalaa, heti aamiaisen jälkeen lounasta ja päivällistä. Päivällisen jälkeen pohtii maha täynnä, että mitä ruokaa huomenna söisi. Tiedän kun olen lomaillut hänen kanssaan.

Hänellä on painon kanssa ongelmia ja ajatukset ihan oikeasti pyörivät ruokailun ympärillä.

Olen itse hoikka. Ajattelen yleensä ruokaa kun alkaa olla sellainen tunne, että on nälkä. En maha täynnä jaksa yhtään ajatella huomisen ja ylihuomisen ruokia. Syön kun on nälkä.

Vierailija
5/200 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts :(

Kamalaa, hän on ollut niin täydellisen näköinen hoikkana.

Vierailija
6/200 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat kyllä niin erilaisia.

Tuttuni herätessään ajattelee aamupalaa, heti aamiaisen jälkeen lounasta ja päivällistä. Päivällisen jälkeen pohtii maha täynnä, että mitä ruokaa huomenna söisi. Tiedän kun olen lomaillut hänen kanssaan.

Hänellä on painon kanssa ongelmia ja ajatukset ihan oikeasti pyörivät ruokailun ympärillä.

Olen itse hoikka. Ajattelen yleensä ruokaa kun alkaa olla sellainen tunne, että on nälkä. En maha täynnä jaksa yhtään ajatella huomisen ja ylihuomisen ruokia. Syön kun on nälkä.

Tässä piileekin normaalipainon / lihavuuden ydin. Joillakin syömisen mieliteko alkaa jo lapsuudessa. He ajattelevat syömistä alinomaan.

Toiset taas miltei unohtavat syödä. Ruoka ei huuda heille.

Vierailija
7/200 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä. Kertoi voivansa nyt paremmin ja aloittavansa uuden elämäntaparemontin. 

Vierailija
8/200 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kausia.

Joskus voi mennä puolikin vuotta, että ruoka ei ole ongelma ja "unohdan" sen, syön normaalisti, todella terveellisesti ja nautin ja tykkään tästä terveellisestä ruoasta.

Sitten joku mielenterveyshäiriö aiheuttaa yhtäkkisen ruoan himon ja alan mässätä kaikkea epäteveellistä paskaa ja ruoka pyörii mielessä koko ajan, lihoan, ahdistun ja vihaan ruokaa. 

Aivan kuin mulla olisi  syöppö Hyde ja kohtuullinen Jekyll - puoli itsessäni.

Vierailija
9/200 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka on Sara Forsberg, mutta niinpä vaan on meikäläinenkin lihonut parissa vuodessa n. 25 kiloa. Rasittaa ihan itseäkin, kun tietää, että vuodessahan nuo saisi pois, jos vain motivaatio löytyisi. Eipä vaan ota löytyäkseen, koska kuten ykkönen, olen itsekin 17-vuotiaasta lähtien laihdutellut ja lihonut takaisin aikalailla tuon saman 25kg jo muutaman kerran.

Vierailija
10/200 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi lihoa 25 kg? Eikö siinä 5kg, 10 kg tai viimeistään 15 kg kohdalla ala ymmärtää, että nyt lihotaan ja vois laittaa stopin sille lihomiselle...?

Vierailija
11/200 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kausia.

Joskus voi mennä puolikin vuotta, että ruoka ei ole ongelma ja "unohdan" sen, syön normaalisti, todella terveellisesti ja nautin ja tykkään tästä terveellisestä ruoasta.

Sitten joku mielenterveyshäiriö aiheuttaa yhtäkkisen ruoan himon ja alan mässätä kaikkea epäteveellistä paskaa ja ruoka pyörii mielessä koko ajan, lihoan, ahdistun ja vihaan ruokaa. 

Sama täällä! Huonoina hetkinä (jotka saattaa laukaista Ihan Mikä Tahansa senhetkinen ahdistuksenaihe elämässä) saatan ylensyödä muutamasta päivästä jopa pariin kuukauteen Joka Ikinen Päivä. Annokset tavallista arkiruokaa tuplaantuvat tai jopa triplaantuvat, minkä lisäksi ahdan kitaani kaikkea sipseistä kokonaisiin jäätelöpaketteihin ja kylmänä "nautittuihin" 0,90€ roiskeläppäpitsoihin. Rahaa palaa monta satasta enemmän kuin normaalisti kuukaudessa, olo on huono niin fyysisesti kuin henkisestikin, ja painoa tulee varmaan se +1kg viikossa. Ja tätä kun tapahtuu parikin kertaa vuodessa, pahimmillaan se parin kuukauden pätkä, niin alkaa olla melkoinen paketti kasassa...

Vierailija
12/200 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi lihoa 25 kg? Eikö siinä 5kg, 10 kg tai viimeistään 15 kg kohdalla ala ymmärtää, että nyt lihotaan ja vois laittaa stopin sille lihomiselle...?

Helposti, varsinkin, jos on ollut leijonaosan elämästään ylipainoinen ja lihava jo lapsena/teininä. Itse olin kaikista painavimmillani 15-vuotiaana, ja vaikka olen aikuisiällä lihonut +20kg, en ole vieläkään samassa kokoluokassa kuin tuolloin yläasteella. Kyllähän sitä toki jollain tasolla tiedostaa, että "tällä ruokavaliolla nyt varmaan lihotaan", mutta aina ei vain löydy henkisiä voimavaroja muuttaa kurssia.

Vierailija
13/200 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara näyttää nyt paremmalta. Nam.

Vierailija
14/200 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fora Sarsberg.

Vierailija
15/200 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8ma on asiansa, jokaisen oma asia. Että miten järjestää elämänsä, että alusssa, välissä että lopussa. Älkää siis heittäkö bensaa liekkeihin, vaan huolehtikaa kuulkaa nyt siitä aivan omasta terveydestänne.

Vierailija
16/200 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin eri näköinen kasvonpiirteiltään oikeasti kuin instagramissa. Se häiritsee enemmän kuin joku ylipaino jota ei sentään yritä feikata somessa.

Ehkä aitous voisi olla tulevaisuuden valttikortti.

Vierailija
17/200 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kausia.

Sama täällä! Huonoina hetkinä (jotka saattaa laukaista Ihan Mikä Tahansa senhetkinen ahdistuksenaihe elämässä) saatan ylensyödä muutamasta päivästä jopa pariin kuukauteen Joka Ikinen Päivä. Annokset tavallista arkiruokaa tuplaantuvat tai jopa triplaantuvat, minkä lisäksi ahdan kitaani kaikkea sipseistä kokonaisiin jäätelöpaketteihin ja kylmänä "nautittuihin" 0,90€ roiskeläppäpitsoihin. Rahaa palaa monta satasta enemmän kuin normaalisti kuukaudessa, olo on huono niin fyysisesti kuin henkisestikin, ja painoa tulee varmaan se +1kg viikossa. Ja tätä kun tapahtuu parikin kertaa vuodessa, pahimmillaan se parin kuukauden pätkä, niin alkaa olla melkoinen paketti kasassa...

Sama täällä. Itse koen pysyväni Jekyllinä vain jos liikun edes lähes päivittäin. Jos liikunta jää pois, roskaruoka (ja -juoma) alkaa kiinnostaa. Mun on pakko tehdä liikunnasta päivän prioriteetti heti unen ja työn jälkeen.

Vierailija
18/200 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jotain 2 m pitkä. Saanut melko paljon lappaa shittiä naamaansa kun peruskulutus tuon kokoisella on paljon isompi kuin siroilla ja pienillä (kauniilla) naisilla.

Vierailija
19/200 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis hän on silti.

kuka tahansa voi sairastua masennukseen ja lihoa. tärkeämpää on hoitaa se pää kuntoon ensin ja sitten vasta miettiä laihduttamista.

Vierailija
20/200 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme