Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen ottaisi tämän miehen kumppanikseen (kuva)

12.04.2018 |

https://goo.gl/images/XQYiML

Plus hänellä olisi todella ihana luonne.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ottaisin.

Vierailija
22/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo komea ja hienoa jos on ihana luonnekin, mutta väsyttää ajatuskin parisuhteesta tuon kanssa. Ihan rehellisesti ottaisin mieluimmin sen toisen kyselyn Kyrön.

Voitaisko kloonata Kyrö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Ajatelkaa miehet, että edes tämän tasoinen mies ei aiheuta naisissa kiinnostusta. Mites me tavikset, ollaan ihan ilmaa.

Häh? Oletko sä oikeasti niin tyhmä, että kuvittelet saavasi naisen jollakin lihaksilla. Suosittelen paluuta ylilaudalle.

Vierailija
24/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Ajatelkaa miehet, että edes tämän tasoinen mies ei aiheuta naisissa kiinnostusta. Mites me tavikset, ollaan ihan ilmaa.

Kuvan mies on liian nuori ja näyttää lisäksi siltä, että käy paljon salilla. Minua kiinnostavat suunnilleen omanikäiseni miehet, jotka viihtyisivät kanssani telkan ja pizzan ääressä. Sekä keikoilla ja museoissa. Salityypin kanssa minulla ei olisi mitään yhteistä.

Vierailija
25/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ottaisin jos kerran luonnekin on ihana. Luonne on tärkein, ja onhan tuo mies lisäksi tosi komea.

Vierailija
26/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin toki, jos oikeasti olis luonteeltaan mulle passeli, mutta vähän veikkaan, että minä en löysine vartaloineni olisi riittävän aktiivinen ja itsestäni huoltapitävä kyseiselle miehelle :D

Ei se niin mene, että timmi puoliso vaatii timmiä puolisoa. Oma mieheni on aika lähellä ko. kuvaa, ja olen itse lievästi ylipainoinen enkä harrasta oikeastaan vakituisesti muuta kuin hyötyliikuntaa. Mies tykkää että olen "pehmeä".  Ja toisaalta minäkin hänessä ihastuin luonteeseen enkä kroppaan. Tavattiin talvella ja mies oli niin topattu villapaitoihin ym, että vasta parin kuukauden päästä kun vaatteet alkoi vähenemään, huomasin että oho. :D

Vierailija
27/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Ei, vaan monet naiset, kuten minä, ovat realisteja eivätkä tavoittele kuuta taivaalta kumppanin suhteen. En ole itse mikään salikissa enkä kuvankaunis, niin ei ole todennäköistä päätyä vakavaan suhteeseen kyseisenlaisen häiskän kanssa ja jos näin kävisikin, ongelmia ja sydänsuruja siitä vain olisi odotettavissa.

Vierailija
28/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun on söpö.

Osaa varmaan tehdä halkoja, mutta tykkääkö hieroa mun jalkoja sohvalla?

Jostain syystä ei vaan sytyttänyt, vaikka varmaan on tosi hyvä tyyppi. Annetaan seuraavalle.

Vierailija
29/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellan Lutz.. ottaisin 😍

Vierailija
30/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Vastausten perusteella naisia kiinnostaa enemmän nimenomaan te tavikset.

Vierailija
31/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mieskö liian lihaksikas??  Katsokaa nyt vaikka bull mentulaa, niin tiedätte minkälainen on oikeasti lihaksikas mies. Tämä näyttää normaalilta urheilijapojalta, surffailijalta yms.

Vierailija
32/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OTTAISIN JOS OIS MUUTEN IHANA

Vierailija
33/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miesparkoja, jotka kuvittelee, että kaikki naiset tahtoo pumpatun kansikuvapojan..

Toki jos omat kriteerit on sellaiset, että naisen täytyy olla parikymppinen fitnesspimu, voi olla hankalaa löytää sellaista jolle ei miehen ulkonäkö olisi tärkeä.

Vierailija
34/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Haluan kauniskasvoisen miehen.

Sinä saat hänet, ap. 

Vierailija
35/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni haluaa ulkoisesti viehättävän kumppanin mutta yhtä moni joutuu tyytymään siihen mitä saa.