Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinulla olisi viikko elinaikaa...

Vierailija
11.04.2018 |

Jätetään pois kuolemankauhu.
Olisit terve ja käytössäsi olisi paljon rahaa.
Mitä tekisit, mihin menisit, kenen kanssa?
Saisit kaikkivoipaisuuden, kutsua edesmenneet luoksesi, ei olisi mitään rajoituksia.
Kuolema tulisi viikon päästä lempeästi unessa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei onnea tuo. Edes viimeisenä viikkona.

Vierailija
2/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saisit kaikkivoipaisuuden"

Ensimmäisenä tekisin itsestäni kuolemattoman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että Pierre Woodman tekisi dokumentin minusta.

Vierailija
4/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin Jollekin Tyynenmeren saarelle. Ottaisin mukaan flyygelin ja Mozartin soittamaan sitä. Ottaisin italialaisen huippukokin kaikkine varusteineen. Hyvän ratsuhevosen. Sukellusvälineet. Kaikkein rakkaimman ihmisen, pari muuta myös. Vaelluskengät, aurinkolasit, kalastusvälineet, inkkarikanootin. Ylellisen asunnon. Aurinkovoidetta.

Vierailija
5/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaisin mahdollisimman monet minulle tärkeistä ihmisistä vierailemalla heidän luonaan ilman krumeluureja.

Tallentaisin tärkeimpiä muistojani ja ajatuksiani videoina lapsilleni. Kertoisin kuinka rakastan heitä, ja mitä yhteisiä muistoja meillä on.

Viimeisinä päivinä järjestäisin juhlan kotonani; hyvää ruokaa, rentoa oleilua ja paljon hyviä keskusteluja. Toivoisin minun kautta toisena tunteneiden pitävän yhteyttä jatkossakin, etteivät kadottaisi toisiaan. Tärkeintä elämässä ovat ihmiset ja yhteiset kokemukset, ei mikään hankittu omaisuus tai saavutettu asema.

Vierailija
6/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ei onnea tuo. Edes viimeisenä viikkona.

Sillä pystyy hankkimaan yhtä ja toista.

Vierailija
7/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin harkitun murhan.

Vierailija
8/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin johonkin ulkomaille lämpimään esim. Phuket ja Phi Phi -saaret, kun siellä tullut oltua. 

Ja haluisin olla siellä läheisimpien ihmisten kanssa+mun koirat mukana.

Ja mielellään loma-asunto vuokrattuna.

Vierailija
9/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Saisit kaikkivoipaisuuden"

Ensimmäisenä tekisin itsestäni kuolemattoman.

Sori, vain viikko.😃

Vierailija
10/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä optiota "saisit kutsua edesmenneet luoksesi", koska minusta on mielenkiintoisempaa pohtia asiaa realistisesti. Jotkut suolistosyövät ovat sellaisia, että puhutaan kirjaimellisesti viikoista. Realismia on myös se, ettei viikon elinajalla enää olla siinä kunnossa, että matkustetaan johonkin haavekohteeseen ja hypätään laskuvarjolla ja toteutetaan muita haaveita. Ne kannattaa toteuttaa ennen kuin se diagnoosi tulee.

MInä käyttäisin viikkoni siihen, että olisin yhteydessä kaikkiin läheisiini ja kävisin heidän kanssaan läpi yhteisen taipaleemme ja tunteeni heitä kohtaan. Jos minulla olisi merkittävää varallisuutta, järjestäisin asiantuntevan tahon kanssa niin, että omaisuuteni jakautuisi mahdollisimman hyvin ilman kohtuuttomia veroja. Jos minulla olisi ihan älyttömästi omaisuutta, niin asiantuntija-avulla perustaisin säätiön, joka edistäisi eläinten- ja luonnonsuojelua.

Paljon aikaa käyttäisin siihen, että pyrkisin löytämään sovun itseni ja omien tekojeni ja valintojeni kanssa. Ehkä haluaisin keskustella jonkun hengellisesti vakaumuksellisen ihmisen kanssa, itselleni läheisin olisi tietysti joku kristillisen vakaumuksen omaava pappi, diakoni tai vastaava.

Lääketieteen asiantuntijoiden kanssa varmistaisin, että saan koko ajan mahdollisesti tarpeellisen kivunlievityksen ja rauhoittavat lääkkeet tai jopa nukutuksen viime hetkille, jos se olisi tarpeen.

Ai niin ja tietysti tuhoaisin päiväkirjani ja poistaisin sivuhistoriani :D

Vierailija
11/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaisin perheenjäseniäni ja kertoisin kuinka heitä rakastan. Laittaisin asiat niin kuntoon, ettei jäljiltäni jäisi talous tai juridisia murheita.

Pyytäsin anteeksi niiltä joita ilen loukannut.

Vierailija
12/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin löhöilisin. En jaksaisi suorittaa elämää edes tuossa tilanteessa.

Vierailija
13/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin erään miehen luo ja rakastelisin hänen kanssaan koko viikon.

Vierailija
14/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menisi koko viikko siihen että järjestelen omat asiani jottei omaisten tarvitse.

Vierailija
15/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumpioita saattaisi mennä.

Vierailija
16/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi vain yksi viikko, sen pitäisi olla lämmin ja aurinkoinen toukokuun viimeinen viikko jonka viettäisin mökillä.

Vierailija
17/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaisisin helpotuksesta

Vierailija
18/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaisin Jorelle, Handelle ja Vexille.

Vierailija
19/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäisin mökillä viikon kestävät kesäjuhlat. Sinne tulisivat kaikki läheiset sukulaiset ja ystävät, uisimme, saunoisimme, nauttisimme. Meren rannalla istuisimme mökin pihassa nuotiolla, söisimme herkullisia oman kasvimaan tuotoksia ja vastapyydettyä kalaa yhdessä nuotion loimussa, joisimme mitä haluaisimme ja laulaisimme ja soittaisimme. Juhliin saapuisi mukavia kuokkavieraita, ja niissä saisi useampikin uusi kaunis ihmissuhde alkunsa. Kävisimme lasten ja miehen kanssa purjehtimassa vielä viimeisenä päivänä, kertoisin kuinka rakastan heitä ja kunka hienoja ihmisiä he ovat. Iltanuotiolla kilistäisimme maljan elämälle ja väsyneenä mutta onnellisena nukahtaisin veneen punkassa aaltojen liplatukseen.

Vierailija
20/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä naisin koko viikon

t.mies 22v