Tapailemani mies sanoi että hänellä on sitten 2 kertaa viikossa treenit kavereiden kanssa ja silloin ei voi tehdä kanssani mitään. Saako teidän mies mennä miten haluaa?
Kommentit (38)
Saa. Eikä hänellä tarvitse olla koskaan aikaa sinulle. Olisin hyvin yllättynyt jos olisi.
Mitenniin koskaan , ja hanki oma harrastus.
0/5
Ei koskaan aikaa sulle jos menoja on kaksi kertaa viikossa?Heh,heh
Mun mies saa mennä niin paljon kun haluaa.
Tapaa kavereita 2 kertaa viikossa ja sinusta hänellä ei ole sinulle koskaan aikaa?
Huono 0/5.
P.s: Vastaan nyt ihan tosissanikin: En ole mieheni vartija ja hän saa tulla ja mennä miten huvittaa en rajoita hänen ystäviensä kanssa olevaa elämäänsä. Samoin myös omalla kohdallani.
Paljonko itse sitten olet menoillasi jos miehen 2 iltaa tarkoittaa ettei oo sulle aikaa koskaan? Tietysti harrastuksia saa olla.
Juu saa mennä miten tahtoo. Minulla on vain jäljitys päällä että tiedän suunnilleen missä on.
Hälytys! Hälytys! Tuleva KitchenAid vaimoke on linjoilla. Miehenä juoksisin.
saako mennä? aikuiset ihmiset menevät, eivätkä kysy lupaa. tietysti kannattaa kertoa menosta ja puhua muista asioista, mutta eihän tuollainen vetele.
Vierailija kirjoitti:
saako mennä? aikuiset ihmiset menevät, eivätkä kysy lupaa. tietysti kannattaa kertoa menosta ja puhua muista asioista, mutta eihän tuollainen vetele.
Niinku KitchenAid voipi mennä rikki miehen ollessa poissa.
Mun mies liikkuu kavereiden kanssa useammin. Tulee myöhään kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Aika gay
Oikeesti? Ja sinä istut kotona odottamassa kun miehellä on omiakin menoja ja harrastuksia? Mitäs jos itsekkin harrastaisit jotain. Ei ole hyvä juttu tulevaisuuden kannalta, jos rajoitat tai kyttäät toisen tekemisiä.
Saako? Tosi puto kysymys. Meillä kaksi ihmistä ei millään muotoa jakele lupia toisillensa. Saamme molemmat mitä haluamme.
Hyvä että harrastaa. Ehkä meidän useimpien pitäs vaan pitää kiinni niistä harrastuksista. Monelle taitaa käydä niin, että parisuhteessa se liikunta jää vähemmälle ja ihmetellään, miten pääsi vyötärönympärys suurenemaan. Anna ap harrastaa vaan, niin pysyy kuosissa.
Mites ne viisi muuta päivää viikossa? Minun miehellä on iltaharrastuksia normaalisti neljänä päivänä viikossa ja silti ehditään näkemään vaikka asutaan eri paikkakunnilla. Miksi te ette ehdi näkemään?
Kuinka paljon sinulla on harrastuksia per viikko? Voiko silloin tehdä jotain?
Ei kait muuta elämää tarvi lopettaa vaikka tapailee jotakuta/ seurustelee/ on naimisissa? Parisuhteen pikkulapsi vaiheessa ehkä pitää tinkiä omista menoista jonkun aikaa
Tietysti saa mennä. Mun ukolla on treenit 3krt/vko. Lisäksi mulla on viikossa omia harrastusmenojani 2krt + muita omia juttuja/menoja. Emme me istu kotona odottamassa, kun toinen on menossa, vaan tehdään omia juttujamme silloin.
Lisäksi käymme yhdessä liikuntaharrastuksissa 1-2krt/vko (juoksu, hiihto tai kuntosali).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika gay
Niin sä luulet. Hän on mua sosiaalisempi. Oli sinkku pitkään. Ei ne harrastuksissa käy. Ovat jonkun luona.
Tää voi olla provo mutta ei kuitenkaan tavatonta, tämän tyyppiselle on joku diagnoosikin. Mutta joo, ei tuo valitettavasti ole ihan tervettä, edes ajatella noin, terveissä parisuhteissa tai perheissä ei lähdetä noin voimakkaasti me vs. muut-ajatteluun. Asiat ja elämät sovitellaan yhteen, eikä tyypillisesti vaadita muuta kuin seksuaalissävytteisen kanssakäymisen rajaamista vain ko. pariskunnan väliseksi toiminnaksi.
Tietysti on mahdollista että jollain on poikkeuksellisen paljon kaverimenoja suhteen ulkopuolella tai niiden määrässä on suuri ero, tällöin on arvioitava sopiiko tuollainen järjestely itselle vai jatkettava sopivamman kumppanin etsintää. Ei ole olemassakaan jotain oikeaa määrää yhteiselle ajalle, tällainen huoli on pikemminkin syy tarkastella omia käsityksiään ja niiden olemassaolon syytä.
Ootko adoptoimassa lasta vai etsimässä kumppania?