Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinulla olisi viikko elinaikaa...

Vierailija
11.04.2018 |

Jätetään pois kuolemankauhu.
Olisit terve ja käytössäsi olisi paljon rahaa.
Mitä tekisit, mihin menisit, kenen kanssa?
Saisit kaikkivoipaisuuden, kutsua edesmenneet luoksesi, ei olisi mitään rajoituksia.
Kuolema tulisi viikon päästä lempeästi unessa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halaisin perheenjäseniäni ja kertoisin kuinka heitä rakastan. Laittaisin asiat niin kuntoon, ettei jäljiltäni jäisi talous tai juridisia murheita.

Pyytäsin anteeksi niiltä joita ilen loukannut.

Roudasta rospuuttoon.

Vierailija
22/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kotona. Koti on ihmisen paras paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pullosta tulee henki ja antaisi sinulle yhden toivomuksen, mikä se olisi? Lisää toivomuksia ei saa pyytää.

Vastaus: Loppumattomasti henkiä.

Vierailija
24/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin hermottomat bileet kaikille kavereilleni ja sukulaisilleni. Järjestelyihin pari päivää, sitten bileet ja loppuaika loivennellen.

Vierailija
25/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän elämääni koko ajan tuolla ajatuksella. Tiedostan hyvin vahvasti elämän rajallisuuden. Olen viettänyt lasten kanssa aikaa yllin kyllin. Elän hidasta elämää.

Vierailija
26/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin johonkin lämpöiseen, tilaisin huippukokin itselleni, ryyppäisin ja nussisisin mieheni kanssa. Kertoisin läheisille rakastavani ja kävisin viimeisen kerran drag showssa.

Vierailija
27/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahkaisin koko viikon mitä tekisin, kun en osaisi päättää. Ainakin söisin hyvin kun ei tarvitsisi enää laihduttaa. Matkustaminen on niin hidasta etten varmaan kovin kauas menisi, mutta entisessä mummolassani voisin piipahtaa edesmenneen mummoni kanssa. Edesmenneitä kissojani mielelläni tapaisin. Ihmisistä en niin tiedä. Jos raha olisi omaani ja sitä siis tosiaan olisi paljon, voisin tehdä uuden testamentin ihan siksi kun ei sitä vanhaa täältä kukaan löydä. Äidilleni pitäisi varmaan kertoa että tässä nyt käy niin että minä kuolenkin ennen häntä ja että mieluummin hauta tänne kuin entiseen kotikaupunkiini. Yhtä tätiäni kiittäisin hauskoista hetkistä ja muutamaa kaveria kanssa.

Vierailija
28/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin Marilyn Monroen kanssa autiolle saarelle Otettaisiin mukaan isotissisen kokaiinia Hässittäisiin koko viikko nenä valkoisena

Vierailija
29/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoisin kaikki pahat yksilöt ja asiat maailmasta, lopettaisin sodat. Poistaisin maailmasta valuutat ja poliitikot.

Vierailija
30/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravaisin varmaan virastosta ja instanssista toiseen järjestämässä mun kaikki asiat niin, että omaisille ei tulisi aiheesta ongelmia. Varmana pikaperehdyttäisin töissä jonkun jatkamaan mun hommia, jättäisin koneen ja salasanat sinne. Sitten varmaan siivoisin, pitäähän nyt saatana puhdas koti jättää jälkeensä, ja hävittäisin kaikki nolot jutut, veisin vaatteet uffen laatikkoon, tekisin ruokaa pakkaseen, järkkäisin varmaan hautajaiset valmiiksi ja postittaisin kutsut :D Itse en tahtoisi lähelleni kuin ihan niitä lähimpiä ihmisiä, en todellakaan mitään kekkereitä.

Vierailija
31/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin ihastukseltani miksi en kelpaa ja kertoisin että tykkään hänestä vieläkin, vaikka pakit tuli vuosi sitten.

Vierailija
32/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan en oikein mitään. Kävisin kävelyillä meren rannalla, ehkä käytäis ravintolassa syömässä, halittais ja juteltais sohvalla perheen kanssa, itkettäisiin elämän rajallisuutta. Tapaisin myös muita läheisiä, kuten omat vanhemmat ja parhaat kaverit. Kaikkivoipaisuus on hassu sana, tavallaan olen nytkin kaikkivoipainen, koska elämme vapaassa maassa. Toki en ole miljonääri, mutta halutessani olisin voinut tehdä parempaa uraa ja enemmän fyrkkaa. Olen kuitenkin valinnut elämäni, aika yksinkertaisen arjen, joten sitä eläisin... Tänäänkin oli niin kaunis päivä,  aurinko paistoi ja kevät tulee kohinalla, sääli tästä olisi luopua, mutta en todella olisi vaihtanut tätäkään päivää mihinkään bora bora saarella loikoiluun, en pidä liian kuumasta helteestä. 

Vierailija
33/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin lapsuudenkotiini. Pakottaisin kaikki mukaani ja siellä paistettais takassa makkaraa ja juteltais.

Säästetyistä rahoistani ei kukaan tiedä, ne jääkööt lapsille sen illan jälkeen..

Vierailija
34/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävittäisin kaiken arkaluontoisen, jota en haluaisi läheisteni näkevän, mm. paperit, tiedostot ja käyttäjätunnukset. Kuuntelisin suosikkimusiikkiani, söisin lempiruokiani ja luultavasti tissuttelisin yksin koko viikon. Tulevasta kuolemastani en hiiskuisi kenellekään enkä tekisi mitään irtiottoa, sillä se ei vaan ole minun tyylistäni.

Vierailija
35/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kertoisin kenellekään. Haluaisin ihmisten muistavan minut niin kuin aina olin, en sairaana, järkyttyneenä ja elämääni pinkkien lasien läpi katsovana ihmisenä.

Tekisin testamentin ja kadottaisin arkaluontoisia tietoja ja muistoja itsestäni.

Vierailija
36/36 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tutustua Pierre Woodmaniin.