~~PIKKUKAKKOSET starttaa~~
Tervetuloa tänne kaikki jotka kuumeilevat toisesta kullanmurusta ja haluavat liittyä aktiiviseen keskusteluporukkaan!!
Eli pistäkääs tänne hieman tietojanne niin voisin väsätä esittelypinon kun saadaan kivan kokoinen sakki kasaan.
Nimi: Soffu
Iät: minä 25v ja mies 26v
Esikoinen: poika 06/06
Yritys aloitettu/aloitetaan: keväällä -09 näillänäkymin
Tästä lähdetään, tervetuloa kaikki sankoin joukoin turisemaan!!!
Kommentit (22)
Poika mummulassa käymässä ja minulla hirveä tekemisen puute..tätä se sitten on se oma aika :) Ei keksi millään mitäs tekisi kun lenkillekkään ei sateen takia pääse..
Tuosta ystäväpiiristä, minulla ihan sama homma. Kaverit kummasti kaikkosivat lapsen tulon myötä, harvoin enään pidetään yhteyttä. Ja se minua erityisesti harmittaa ettei ole yhtäkään ystävää joka olisi samassa elämäntilanteessa, kaikilla on vielä muut mielessä kuin lapset :) Olisi niin mukava joskus mennä johonkin kyläilemään ja lapset saisivat leikkiä ja vanhemmat höpötellä keskenään :) Onhan niitä erilaisia kerhoja, huono olen sellaisissa käymään mutta kai se on hyvä mennä joku päivä tutustuun että poika saisi ikäistään seuraa..
Eilen pääsin jo katsomaan sinkkuelämää-elokuvankin. Oli kyllä kieltämättä mukavaa, sai nauraa oikeen kunnolla mutta silti hieman petyin elokuvaan kun suurin osa oli niin surullista :(
Tällaista sitten, kai sitä vois vaikka vielä pullat leipoa miehelle yllätykseksi kun tätä "ylimääräistä" aikaa tuntuu olevan :)
ihme, tänään on jopa puolipilvistä :D
meillä kanssa esikoinen tuli kutsumatta.. siis ihan kerrasta. Jouduin lopettamaan e-pillerit migreenin takia, minipillerit eivät sopineet minulle alkuunkaan. Tosin vauvasta oli ollut puhetta, mutta päätimme ettei ihan vielä, vaan joskus vuoden, parin päästä, kun olisin ehtinyt hetken käydä töissä.. toisin kävi. Mutta voi että oltiin sitten innoissaan kun plussa tuli. muistanaina sen kun eilisen kun soitin miehelle töihin, että plussa tuli. "kai me pidetään se?" oli ainoa mitä se sanoi :) aaw... <3
niin ja kun menin töistä kotiin.. mies oli siivonnut, tehnyt meidän lemppari ruokaa ja jälkkäriäkin :D hassu mies....
meillä myös ahkerasti nyt "hommailtu" tätä kakkosta, toivottavsti pian tulee tulosta :)
Meitähän on jo aika monta! :)
onkos teillä ystäväpiirissä muillakin lapsia, vai olletteko ainoita? Minä olen meistä ainoa, jolla on perhettä. Välilllä tuntuu etten ymmärrä muiden sinkkuhölpötyksistä yms. yhtään mitään:/ eivätkä kyllä ne kaveritkaan ain miun juttuja ymmärrä :/ yhden uuden ystävän olen lapsen myötä saanut, lähes saman ikäisen jolla on 2 lasta. Asuvat ihan tuossa naapurissa. Mutta moni on lopettanut yhteyden pidon lapsen synnyttyä, vaikkei asian pitänyt vaikuttaa. Nytpähän näkee ketkä ovat niitä todellisia ystäviä!