Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahinta mitä nykyinen kumppanisi on sinulle koskaan tehnyt

Vierailija
10.04.2018 |

Aloitan: Kerran riidan yhteydessä kutsui minua h*oraksi ja paiskasi maljakon seinään.

Kommentit (264)

Vierailija
201/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsui kaverinsa meille juhannuksenviettoon, vaikka erikseen olin pyytänyt, että oltaisiin kahdestaan, kun samana aamuna piti testata, oliko toinen ivf-hoito tuottanut tulosta. Siinä sitten negatiivisen testin jälkeen itkua pidätellen kestitsin vieraita koko viikonlopun. Eivät olleet niin läheisiä, että olisin kertonut, enkä kokenut voivani pilata muiden tunnelmaa murjottamalla.

On juonut itsensä monta kertaa sellaiseen kuntoon, että on sammunut jonnekin kyseenalaiseen paikkaan ja menettänyt muistinsa. En enää pysty luottavaisin mielin odottamaan häntä kotiin työpaikan juhlista, niin usein olen joutunut hakemaan hänet jostain, kun ei suurin piirtein osaa omaa nimeään siinä vaiheessa. Kesti kuitenkin monta vuotta ymmärtää ongelma, koska näitä ylilyöntejä tapahtui noin kerran tai korkeintaan kaksi vuodessa. Monen keskustelun jälkeen tilanne on parantunut, mutten voi koskaan olla huoleton, kun mies lähtee ilman minua juhlimaan.

Petti minua henkisesti ja netin kautta työkaverinsa kanssa. Kuukauden ajan viestitteli ja harrasti nettiseksiä kuvin ja videoin. Jäi kiinni nololla tavalla vahingossa. Tämän jälkeen olimme lähellä eroa. Vain pariterapia ja miehen erittäin suuri katumus ja motivaatio korjata asiat sai lopulta jatkamaan suhdetta.

Olemme olleet yhdessä kohta 20 vuotta, ja suurimman osan ajasta todella onnellisia. Ennen tuota pettämisepisodia koin meidän olevan uskomattoman onnellisia. Nyt olen tullut maan pinnalle ja ymmärrän, että meidän suhteemme on ihan samanlainen kuin muillakin ja voi jonain päivänä päättyä.

Vierailija
202/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajautunut liian syvään suhteeseen pomonsa kanssa. Ero vireillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissas seksin aikana mun sisään

Vierailija
204/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettänyt, ja vielä työpaikan pikkujouluissa, mikä klisee. Selitti, katui ja yritti laittaa kännin piikkiin, mutta oli kyllä puhunut tästä naisesta pitkin syksyä ”meillä töissä on yks Lissukka (nimi muutettu), joka sanoi...”. Pelkkä kännipano olisi ehkä ollut helpompi antaa anteeksi mutta kun jo aikaisemmin hieman hälytyskellot kilkatti tämän Lissukan suhteen, josta kuulin niin usein.

Annoin anteeksi mutta en ole unohtanut. Tämän varsinaisen pettämisen lisäksi ottaa päähän, ettei mies ymmärrä miksi kaikki luottamus häneen lähti eikä ole tullut takaisin. Toki tästä on 10 vuotta aikaa, mutta olen oppinut läksyni. Ennen ajattelin, että MINUN mieheni ei petä, hän on täydellinen. No petti kuitenkin, enkä aio olla enää sinisilmäinen. Lisäksi hän oli suhteemme alkuaikoina (ennen omaa pettämistään) todella mustasukkainen, ilman että annoin minkäänlaista syytä ja mm. pilasi mustasukkaisuudellaan yhden tärkeän ystävyyssuhteeni.

Toista pettämistä, jos sellainen tulee, en anna anteeksi. Silloin on turha vedota lapsiin ja perheen rikkoutumiseen, itsepä sen perheen rikkoo jos ei pysty munaansa pitämään housuissa.

Vierailija
205/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettänyt, ja vielä työpaikan pikkujouluissa, mikä klisee. Selitti, katui ja yritti laittaa kännin piikkiin, mutta oli kyllä puhunut tästä naisesta pitkin syksyä ”meillä töissä on yks Lissukka (nimi muutettu), joka sanoi...”. Pelkkä kännipano olisi ehkä ollut helpompi antaa anteeksi mutta kun jo aikaisemmin hieman hälytyskellot kilkatti tämän Lissukan suhteen, josta kuulin niin usein.

Annoin anteeksi mutta en ole unohtanut. Tämän varsinaisen pettämisen lisäksi ottaa päähän, ettei mies ymmärrä miksi kaikki luottamus häneen lähti eikä ole tullut takaisin. Toki tästä on 10 vuotta aikaa, mutta olen oppinut läksyni. Ennen ajattelin, että MINUN mieheni ei petä, hän on täydellinen. No petti kuitenkin, enkä aio olla enää sinisilmäinen. Lisäksi hän oli suhteemme alkuaikoina (ennen omaa pettämistään) todella mustasukkainen, ilman että annoin minkäänlaista syytä ja mm. pilasi mustasukkaisuudellaan yhden tärkeän ystävyyssuhteeni.

Toista pettämistä, jos sellainen tulee, en anna anteeksi. Silloin on turha vedota lapsiin ja perheen rikkoutumiseen, itsepä sen perheen rikkoo jos ei pysty munaansa pitämään housuissa.

Täh? Sinähän tiedät jo nyt, että miehelle kännipano on tärkeämpi kuin sinä ja perhe. Jos sinä valitset jatkaa suhdetta sellaisen miehen kanssa, niin mitä se toinen tai kolmas pettäminen enää muuttaa? Miehen prioriteetithan on jo selvät.

Vierailija
206/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yritti tehdä kalakeittoa, oli ihan hirveää. Yrityksestä ansaitsee kyllä mitalin. Ihana mies, mutta keittiössä aika tumpelo.

Vierailija
207/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnsi anaaliini hehkulampun kun nukuin.

Kun heräsin ja nousin ylös niin räsähti rikki rumpassani. Viikon sairaalareissu. :(

Oliko se sellainen tosi sutjakan muotoinen lamppu, vai onko sinulla tosi löysä perse?

Vierailija
208/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsemme syntyi vammaisena. Oli ihan normaali raskaus ja pidin huolen itsestäni. Lääkärit sanoivat että näin vain joskus käy. Kesken riidan mies syytti että lapsen vammaisuus on minun syytäni, kun mun mahassa se kasvoi. En tule ikinä unohtamaan, vaikka kuinka kiihdyksissä vain sanoi ja on pahoillaan. Jollen tarvitsisi hänen apuaan lapsen kanssa, niin olisin eronnut heti. Joka päivä kuitenkin muistan kommentin ja harkitsen onko tämä jo se päivä kun kasvatan selkärangan ja eroan.

Lapsesi on vammainen koska joit ja poltit raskausaikana

Kiva kiitti. Olet oikein pieru trolliksi. Ikinä en ole polttanutja en tietenkään yhtään juonut raskausaikana. En ole itseasiassa juonut sen jälkeenkään, kun lapsen kanssa täytyy olla skarppina ja harvoin pääsen esim. kauppareissulle ilman lasta. Ikinä en käy ”viihteellä”.

Vierailija
209/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnsi anaaliini hehkulampun kun nukuin.

Kun heräsin ja nousin ylös niin räsähti rikki rumpassani. Viikon sairaalareissu. :(

Onko oikeasti vielä nykyinen?! Kai oli viikkojen oikeusjuttukin kun nostit syytteen?

Vierailija
210/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Sinähän tiedät jo nyt, että miehelle kännipano on tärkeämpi kuin sinä ja perhe. Jos sinä valitset jatkaa suhdetta sellaisen miehen kanssa, niin mitä se toinen tai kolmas pettäminen enää muuttaa? Miehen prioriteetithan on jo selvät.

Sen kirjoittajan prioriteetti on raha. Hän pysyy miehen kanssa sen rahojen vuoksi, vaikka kuinka pettäisi.

Vierailija
211/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussi vihkipappia sakastissa, kun minä hoitelin diakonia.

Vierailija
212/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on läppä vastauksia monelta, mutta varmasti monet ovat ihan tottakin joten itselle herää kysymys.

Mitä helvettiä te teette edelleen moisten kusipäiden kanssa? Rakkaudesta?

Huhhuh mitä (sissi)juustoaivoja.

Vierailija
213/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keittänyt minulle kahvia, vaikka vasiten pyysin!

Vierailija
214/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskannut, pahinpidellyt jne. mitä näitä nyt on.

Mitä...? Eikö tämä kuuluisi hoitoon tai vankilaan, ja toiseksi, kyseessä oli nykynen kumppani, toivon, että et huomannut otsikkoa oikein.

Ei huvita kirjottaa, kun täällä olikin niin raakaa settiä, etten halu valittaa pienestä hassusta ''hv'' viestistä...

Nyksä on. Joskus uhkaillu tappaakkin ja yrittänytkin.

Jaah, otan osaa ettet ilmeiseti edes halua tuosta eroon. Oma valinta.

Vierailija
215/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussinut siskoani

Vierailija
216/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söi mun suklaapatukan. :(

Vierailija
217/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tehnyt sen elämästä helvetin eikä se voi edes lähteä koska lapset. Se on ihan yksin enkä mä ymmärrä yhtään missä se on henkisesti. Jos se kuolisi niin mä en pystyisi huolehtimaan lapsista, joten sen pitää pysyä elossa. Mä olen alinta kuraa ja paha ihminen.

No kannattaisiko sun sit hakeutua hoitoon??

Vierailija
218/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussinut siskoani

Sama täällä. Tosin kyllä aika montaa muutakin naista ja siksi onkin ollut jo pitkän aikaa se entinen.

Vierailija
219/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pani peppuun ilman kondomia

Vierailija
220/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Minä sen sijaan olen lyönyt, raivonnut, sanonut häntä epähaluttavaksi, ehdottanut vapaata suhdetta, pettänyt ja tartuttanut sukupuolitaudin. Olemme edelleen yhdessä.

T. Hullu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi