Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahinta mitä nykyinen kumppanisi on sinulle koskaan tehnyt

Vierailija
10.04.2018 |

Aloitan: Kerran riidan yhteydessä kutsui minua h*oraksi ja paiskasi maljakon seinään.

Kommentit (264)

Vierailija
221/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosi kun humalassa itkin että eikö me mennä koskaan naimisiin. Olisihan niitä parempiakin hetkiä ollut.. 

Vierailija
222/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran riidellessä sanoin "haista paska" ja mies vastasi että "haista ite".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tehdä pääsiäisenä PASHAA lautaselle, tekikin PASKAA.

Vierailija
224/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni huutaa minulle usein ja syyllistää kaikesta. Hän onnistuu kääntämään kaikki asiat minun syykseni. Hän saa minut tuntemaan itseni typeräksi ja hyödyttömäksi. Hän ei auta ollenkaan kotitöissä tai missään lapseemme liittyvässä asiassa. Olen yrittänyt saada hänet auttamaan joissakin pikkuasioissa, kuten esimerkiksi viemään roskat ulos tai huolehtimaan auton siisteydestä, mutta sekin on ollut liikaa hänelle. Hän on kyllä luvannut pyytäessäni, että hän alkaa viedä roskat, mutta ei sitten ensimmäisen kerran jälkeen ole jatkanut. Hän on korkeapalkkaisessa työssä ja ehkä hän näin ollen ajattelee, että hänen ei tarvitse osallistua mihinkään muuhn.

Pahin asia on ehkä se, että mieheni on laittanut pystyyn riitoja lapsemme edessä, koska hän tietää tämän aiheuttavan minulle paljon suurempaa kärsimystä, kuin jos vain riitelemme lapsemme tietämättä. Hän on siis käyttänyt lastamme tietoisesti välineenä ja lyömäaseena riidoissamme. 

En ehkä osaa arvostaa itseäni kovin paljon, kun annan mieheni alistaa ja nöyryyttää minua, mutta jos lapsemme alkaa tästä kärsiä, niin olen valmis lähtemään suhteesta,

Vierailija
225/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla ihan hyvä mies. Pahin mitä tulee mieleen on se, kun kerran poikien kanssa kaljalla ollessaan oli unohtanut ladata puhelimensa, siitä loppui akku, enkä saanut häntä illan ja yön aikana kiinni ja olin muutaman tunnin huolissani että onko kenties juonut liikaa ja pyöriikö jossain katuojassa. Kotiin tuli lopulta.

Vierailija
226/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti kännissä n. 10 vuotta sitten kertaluontoisesti. Päästiin siitä yli.

Vierailija
227/264 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskannut, pahinpidellyt jne. mitä näitä nyt on.

Mitä...? Eikö tämä kuuluisi hoitoon tai vankilaan, ja toiseksi, kyseessä oli nykynen kumppani, toivon, että et huomannut otsikkoa oikein.

Ei huvita kirjottaa, kun täällä olikin niin raakaa settiä, etten halu valittaa pienestä hassusta ''hv'' viestistä...

Nyksä on. Joskus uhkaillu tappaakkin ja yrittänytkin.

Onnea valitsemallesi tielle.

Vierailija
228/264 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niellyt.

Vierailija
229/264 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkoi tunnesuhteemme, jatkuva halveksunta ja epäkunnioitus. Arvostelu. Valehtelelu. Puhumattomuus. Anteeksiantamattomuus. Läpsiminen. Ero.

Vierailija
230/264 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi ulko-ovella, kun jalkani oli kipsissä enkä kyennyt hänen kanssaan menemään meidän yhteiselle iltakävelylle, että kyllä se yksinäinen hevonen aina jonkun ratsastajan löytää. :((

Vierailija
231/264 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ottaa huomioon, että tässä ketjussa useat kertoo oikeasti pahoista jutuista, ihmettelen miten jotkut tulee kertomaan tyyliin "mies ei sanonut aamulla huomenta, kurja tyyppi."

Tarkoitus on varmaan olla hauska, mutta muiden kertomusten rinnalla aika tylyä ja omakehuista. No teillä on hyvä mies, perustakaa oma ketju niiden kehumista varten

Vierailija
232/264 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastimme suuseksiä 69 asennossa. Nuolin pimpsaa melko syvältä ja nenäni oli hänen pyllyssä. Kuinka ollakkaan häneltä pääsi ilmeisesti vahingossa tuhnupieru. Ei ollut kovin iso, mutta lämpimän henkäyksen tunsin naamallani. Jatkossa asia on kyllä varmistettu ettei pieruja tule, kun nuollaan. Emäntä ottaa sen tosin vittuiluna ja syyttää minua, kun peppuseksi vaikuttaa pyllyn tiiviyteen.

Vierailija
233/264 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitti "tsempata" minua uskaltamaan uusiin asioihin kertomalla miten meni exän kanssa kyseiset hommat. Ja yksityiskohtaisesti. Hyi.

Vierailija
234/264 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni sanoi ulko-ovella, kun jalkani oli kipsissä enkä kyennyt hänen kanssaan menemään meidän yhteiselle iltakävelylle, että kyllä se yksinäinen hevonen aina jonkun ratsastajan löytää. :((

Ai että on ihana mies, mä olisin nauranut itseni kipeäksi tolle kommentille... ja jos toi on pahinta niin hyvinhän teillä menee

Vierailija
235/264 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika mitätön juttu, mutta joskus suhteen alussa riidellessä tarttui olkapäihini "herätelläkseen" minua. Ei siis mitenkään väkivaltaisesti, mutta kuitenkin tuntui ahdistavalta. Käskin ettei koskaan enää tekisi niin eikä ole tehnyt.

Vierailija
236/264 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonut, että olen lääkekoukussa (masennuslääkkeet ja särkylääkkeet silloin tällöin), olen itsekäs, manipuloiva ja hyväksikäyttäjä, joka haluaa vain hänen spermaansa (haluaisin lapsen lähitulevaisuudessa).

Vierailija
237/264 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen pihtaaminen, rikkonut suhteestamme paljon. Seurusteluaikana oli paljon rakkautta, läheisyyttä, seksiä. Avioiduttuamme ja rakennettuamme hänen toiveittensa talon, suhtautuminen muuttui.

Hän varmaan kirjoittaisi, kuinka olen usein kärttyisä. Mut mielestäni tein selväksi aikoinaan, että tarvitsen paljon huomiota, rakkautta, läheisyyttä, rakastelua. Se ei taatusti tullut yllätyksenä.

Mielestäni tulin myös petetyksi. Fyysinenkään pettäminen ei tuntuisi niin kurjalta tai käsittämättömältä. Fyysisen pettämisen kun voisi antaa anteeksi, eikä se tuhoaisi jatkuvasti parisuhdetta.  Etenkään kun en toivoisi hänen sitä minulle kertovan.

Mut joo monella asiat vielä huonommin.

Vierailija
238/264 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidan yhteydessä sanoi toivovansa, ettei oltaisi koskaan tavattu. Jäi kyllä kaivelemaan. 

Vierailija
239/264 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt useasti kavereidensa ja sukulaistensa puolelle ja uhannut ja halveksuntaa minua heidän kuullen.

Vierailija
240/264 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kivuliaiden lapsettomuushoitojen jälkeen tein lopulta positiivisen raskaustestin, mies ei kommentoinut mitään vuorokauteen. Sitten alkoi itsesäälisesti märistä mitä ollaan menty tekemään ja onko sittenkään hyvä hetki saada lapsia. Kun hän olisi sittenkin ehkä halunnut vielä odotella. Oltiin kaksi vuotta yritetty, josta vuosi hoidoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi