Tokmanni verkkokauppa
Tilaako muut Tokmannilta?
Niiden uudistuksen jälkeen käyttäjätunnus vaihtui sähköpostiin, muttei omille sivuille pääse.
Kaksi kysymystä asiakaspalveluun sähköpostilla, mutteivat ole vastanneet mitään.
Onko muilla kokemusta samasta, tietoa, ratkaisuja?
Kommentit (74)
Höh kirjoitti:
Tilaako muut Tokmannilta?
Niiden uudistuksen jälkeen käyttäjätunnus vaihtui sähköpostiin, muttei omille sivuille pääse.
Kaksi kysymystä asiakaspalveluun sähköpostilla, mutteivat ole vastanneet mitään.
Onko muilla kokemusta samasta, tietoa, ratkaisuja?
Onkohan firma menossa konkurssiin? Olen odottanut pakettiani useamman viikon. Kukaan ei suostu kertomaan miksi sitä ei ole toimitettu. Hankin tarvikkeet sitten muualta ja ilmoitin, että peruutan tilaukseni ja rahat voi palauttaa. Ei ole palautustakaan kuulunut. Onneksi maksoin luottokortilla. Pitävät myös sellaisia tuotteita nettisivuilla mitä kuitenkaan ole. Näistäkin veloittivat maksun.
Tokmannin verkkokauppa laajentaa valikoimaa. Samaan aikaan tavaraa ostetaan sisään liian vähän ja hyvät tarjoukset jaetaan myymälöihin eikä niitä verkkokauppaan. Verkkokaupan asiakkaille myydään joka viikko ei oota. Mainoksia tulee aktiivisedti, mutta luvattuja tuotteita ei ole saatavilla. Surkea varastonhallinta ja yhtä huono sisäänosto. Heillä ei ole oikeaa tietoa tarvittavista määristä, koska verkkoksuppa näyttää aina nollaa myynnissä vaikka ao. tuotteita ei ole edes riittänyt verkkokauppaan. Eivät ole oivaltaneet, että joka myymälän pyytämästä määrädtä voisi vähent
Äää hieman ja näin myös verkkokauppa palvelidi asiakkaita, edes joskus.
tokmannin verkkokauppa tilasin tuotteen keskiviikkona (torstai oli phäpäivä) tuote oli maanantaina klo 12 noudettavana ilmoittamassani tokmanni kaupassa
voiko tämän nopeampaa toimitusta odottaa
tuote oli juuri se mikä tilattiin
ei mitään ylimääräisiä kuluja eikä maksuja
SUOSITTELEN
Tilasin tuotteen Tokmannin verkkokaupasta paikalliseen liikkeeseen. Kävin asioilla ko liikkeessä ja näin saman tuotteen hyllyssä. Kysyin, että olisiko mahdollista saada maksettu tuote mukaan, mutta myyjä vastasi, että se tulee keskusvarastolta 3-5 arkipv:n
kuluttua?? Ympäristöystävällistä logistiikkaa😯
Ei palauta rahoja, yli 3 viikkoa jo kulunut
Olen tehnyt tilauksen 15. pv kesäkuuta, sivuilla lukee, että toimitusaika on 2-5 päivää, mutta saattaa hieman viivästyä vilskeen vuoksi. Nyt on 1.7. eikä tilauksesta ole kuulunut inahdustakaan. Asiakaspalvelu ei vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin ole tullut vastausta. Teen reklamaation, koska kyseessä on jo sopimusrikkomus, jonka vuoksi vaadin hinnanalennusta. Tilauksen tulematta jättäminen on aiheuttanut minulle menetyksiä, joista harkitsen myös vahingonkorvauksia.
Verkkokauppa oli hidaampi kuin moni muu. Toisaalta edullinen, tilatut tuotteet vastasivat odotuksia, ja sivut selkeät.
En olis tilannut jos olisin tiennyt että on näin hidas. Ei ole kuulunut mitään.
Hidashan se on. Menee päivä jo tilausta tehdessä kun ei lataa, ja jos yrittää vaihtaa lajittelujärjestystä tai lisätä ostoskoriin ennen kuin koko sivu on latautunut, niin sekoilee vaan ja menee mille sivulle sattuu. Eikä postituskaan tapahdu päivässä, mutta enemmän ärsyttää itse verkkosivun toimimattomuus.
Verkkokaupan kuuluu toimia niin, että kun tilaa aamupäivällä tai iltpäivän alussa niin tavara lähtee asiakkaalle vielä samana päivänä. Varastosaldon pitää näkyä verkkokaupassa.
En ole tilannut verkkokaupasta, mutta verkkosivuilla olen käynyt useasti ja ne ovat hitaat. Myöskään haku ei toimi kunnolla, pitää tietää todella tarkasti oikea hakusana, muuten tulee samalla haulla tietoa sekä rakennustarvikkeista että meikeistä :(
Luulisi, että noinkin isossa organisaatiossa verkkosivut ja -kauppa haluttaisiin laittaa kuntoon.
Tilasin brändikosmetiikkaa 3.12., sain tuotteet 18.12. Ei verkkokaupan pidä näin toimia!
Vierailija kirjoitti:
Tilasin brändikosmetiikkaa 3.12., sain tuotteet 18.12. Ei verkkokaupan pidä näin toimia!
Maksoitko ovelle toimituksesta, mutta se toimitettiin halvemmin eli pakettiautomaattiin?
Verkkokaupan uudistus on kyllä täysin epäonnistunut. Todella hidas ja poukkoilee. Aiempi toimi. Kun ottivat vielä Klarnan käyttöön maksunvälittäjänä, kävi niin, että verkkokauppa ei rekisteröinyt tilausta lainkaan, mutta maksu meni silti!
Kyséessä on siis verkkohuijauksiin verrattava petos. Chat-palvelu ei osannut sanoa yhtään mistä johtuu.
Olen erittäin pettynyt Tokmannin toimintaan ja teknisen osaamisen tasoon. Näin karkoitetaan asiakkaat erittäin tehokkaasti!
Minulla ei ole moittimista. Olen tilannut kaksi kertaa tänä vuonna. Sivusto on tosin hidas, mutta hinnat halvat ja tuotteet hyvät. Kotiinkuljetus ja tuotteet tulleet kolmen päivän sisällä. Maksan laskulla.
Tilasin talvella maton. Tuli noin viikon kuluttua tilauksesta kotiinkuljetuksella. Ei muuta valittamista kuin hitaat verkkosivut.
Kaksi kertaa olen tilannut, molemmilla kerroilla rahat meni, mutta ei tilaus. Toisella kerralla sain rahat palautettua. En tilaa enää tokmannilta.
Muutaman kerran tilannut kauppaan, monesti verkkohinta eri kun hyllyssä ja joskus tarjoustuote loppunut kaupasta. Toimitusajat tosin venyneet
tokmannin uudistunut verkkokauppa on hidas, huono valikoima, toimitusmaksu tuplaantunut ja toimitusaika samaten. Asiakaspalvelun vastausajat moninkertaistuneet ja aina ei saa vastauksia. Verkkokaupan valikoima ollut aina huono ja nyt tuntuu, että vielä huonompi. Yleensä, kun yritykset muuttaa syseemiä, tulee parempi palvelu, asiakaslähtöinen toiminta ja toimitusvarmuus lisääntyy, kuten myös tuotevalikoima. Mikään ei ole tokmannilla toteutunut.