Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tokmanni verkkokauppa

Höh
10.04.2018 |

Tilaako muut Tokmannilta?

Niiden uudistuksen jälkeen käyttäjätunnus vaihtui sähköpostiin, muttei omille sivuille pääse.

Kaksi kysymystä asiakaspalveluun sähköpostilla, mutteivat ole vastanneet mitään.

Onko muilla kokemusta samasta, tietoa, ratkaisuja?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokmannin uudistunut verkkokauppa on hidas, huono valikoima, toimitusmaksu tuplaantunut ja toimitusaika samaten. Asiakaspalvelun vastausajat moninkertaistuneet ja aina ei saa vastauksia. Verkkokaupan valikoima ollut aina huono ja nyt tuntuu, että vielä huonompi. Yleensä, kun yritykset muuttaa syseemiä, tulee parempi palvelu, asiakaslähtöinen toiminta ja toimitusvarmuus lisääntyy, kuten myös tuotevalikoima. Mikään ei ole tokmannilla toteutunut.

Vierailija
2/74 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh kirjoitti:

Tilaako muut Tokmannilta?

Niiden uudistuksen jälkeen käyttäjätunnus vaihtui sähköpostiin, muttei omille sivuille pääse.

Kaksi kysymystä asiakaspalveluun sähköpostilla, mutteivat ole vastanneet mitään.

Onko muilla kokemusta samasta, tietoa, ratkaisuja?

Onkohan firma menossa konkurssiin? Olen odottanut pakettiani useamman viikon. Kukaan ei suostu kertomaan miksi sitä ei ole toimitettu. Hankin tarvikkeet sitten muualta ja ilmoitin, että peruutan tilaukseni ja rahat voi palauttaa. Ei ole palautustakaan kuulunut. Onneksi maksoin luottokortilla. Pitävät myös sellaisia tuotteita nettisivuilla mitä kuitenkaan ole. Näistäkin veloittivat maksun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin verkkokauppa laajentaa valikoimaa. Samaan aikaan tavaraa ostetaan sisään liian vähän ja hyvät tarjoukset jaetaan myymälöihin eikä niitä verkkokauppaan. Verkkokaupan asiakkaille myydään joka viikko ei oota. Mainoksia tulee aktiivisedti, mutta luvattuja tuotteita ei ole saatavilla. Surkea varastonhallinta ja yhtä huono sisäänosto. Heillä ei ole oikeaa tietoa tarvittavista määristä, koska verkkoksuppa näyttää aina nollaa myynnissä vaikka ao. tuotteita ei ole edes riittänyt verkkokauppaan. Eivät ole oivaltaneet, että joka myymälän pyytämästä määrädtä voisi vähent

Äää hieman ja näin myös verkkokauppa palvelidi asiakkaita, edes joskus.

Vierailija
4/74 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokmannin verkkokauppa tilasin tuotteen keskiviikkona (torstai oli phäpäivä) tuote oli maanantaina klo 12 noudettavana ilmoittamassani tokmanni kaupassa

voiko tämän nopeampaa toimitusta odottaa

tuote oli juuri se mikä tilattiin

ei mitään ylimääräisiä kuluja eikä maksuja

SUOSITTELEN

Vierailija
5/74 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuotteen Tokmannin verkkokaupasta paikalliseen liikkeeseen. Kävin asioilla ko liikkeessä ja näin saman tuotteen hyllyssä. Kysyin, että olisiko mahdollista saada maksettu tuote mukaan, mutta myyjä vastasi, että se tulee keskusvarastolta 3-5 arkipv:n

kuluttua?? Ympäristöystävällistä logistiikkaa😯

Vierailija
6/74 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palauta rahoja, yli 3 viikkoa jo kulunut

Vierailija
7/74 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt tilauksen 15. pv kesäkuuta, sivuilla lukee, että toimitusaika on 2-5 päivää, mutta saattaa hieman viivästyä vilskeen vuoksi. Nyt on 1.7. eikä tilauksesta ole kuulunut inahdustakaan. Asiakaspalvelu ei vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin ole tullut vastausta. Teen reklamaation, koska kyseessä on jo sopimusrikkomus, jonka vuoksi vaadin hinnanalennusta. Tilauksen tulematta jättäminen on aiheuttanut minulle menetyksiä, joista harkitsen myös vahingonkorvauksia.

8/74 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokauppa oli hidaampi kuin moni muu. Toisaalta edullinen, tilatut tuotteet vastasivat odotuksia, ja sivut selkeät. 

Vierailija
9/74 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis tilannut jos olisin tiennyt että on näin hidas. Ei ole kuulunut mitään.

Vierailija
10/74 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidashan se on. Menee päivä jo tilausta tehdessä kun ei lataa, ja jos yrittää vaihtaa lajittelujärjestystä tai lisätä ostoskoriin ennen kuin koko sivu on latautunut, niin sekoilee vaan ja menee mille sivulle sattuu. Eikä postituskaan tapahdu päivässä, mutta enemmän ärsyttää itse verkkosivun toimimattomuus.

Vierailija
11/74 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokaupan kuuluu toimia niin, että kun tilaa aamupäivällä tai iltpäivän alussa niin tavara lähtee asiakkaalle vielä samana päivänä. Varastosaldon pitää näkyä verkkokaupassa. 

Vierailija
12/74 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tilannut verkkokaupasta, mutta verkkosivuilla olen käynyt useasti ja ne ovat hitaat. Myöskään haku ei toimi kunnolla, pitää tietää todella tarkasti oikea hakusana, muuten tulee samalla haulla tietoa sekä rakennustarvikkeista että meikeistä :(

Luulisi, että noinkin isossa organisaatiossa verkkosivut ja -kauppa haluttaisiin laittaa kuntoon.

Vierailija
13/74 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin brändikosmetiikkaa 3.12., sain tuotteet 18.12. Ei verkkokaupan pidä näin toimia!

Vierailija
14/74 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin brändikosmetiikkaa 3.12., sain tuotteet 18.12. Ei verkkokaupan pidä näin toimia!

Maksoitko ovelle toimituksesta, mutta se toimitettiin halvemmin eli pakettiautomaattiin?

Vierailija
15/74 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokaupan uudistus on kyllä täysin epäonnistunut. Todella hidas ja poukkoilee. Aiempi toimi. Kun ottivat vielä Klarnan käyttöön maksunvälittäjänä, kävi niin, että verkkokauppa ei rekisteröinyt tilausta lainkaan, mutta maksu meni silti!

Kyséessä on siis verkkohuijauksiin verrattava petos. Chat-palvelu ei osannut sanoa yhtään mistä johtuu.

Olen erittäin pettynyt Tokmannin toimintaan ja teknisen osaamisen tasoon. Näin karkoitetaan asiakkaat erittäin tehokkaasti!

Vierailija
16/74 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole moittimista. Olen tilannut kaksi kertaa tänä vuonna. Sivusto on tosin hidas, mutta hinnat halvat ja tuotteet hyvät. Kotiinkuljetus ja tuotteet tulleet kolmen päivän sisällä. Maksan laskulla.

Vierailija
17/74 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin talvella maton. Tuli noin viikon kuluttua tilauksesta kotiinkuljetuksella. Ei muuta valittamista kuin hitaat verkkosivut.

Vierailija
18/74 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen tilannut, molemmilla kerroilla rahat meni, mutta ei tilaus. Toisella kerralla sain rahat palautettua. En tilaa enää tokmannilta.

Vierailija
19/74 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran tilannut kauppaan, monesti verkkohinta eri kun hyllyssä ja joskus tarjoustuote loppunut kaupasta. Toimitusajat tosin venyneet

Vierailija
20/74 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäinen on yleensä halvempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän