Miehet hoi! Onko yh äiti todella täysin pois seurustelulistalta?
Rehellisiä vastauksia toivon. Nainen on siis työssä ja lapset jo isompia?
Minua ihmetyttää tämä yh äitien väheksyminen? Ihan kun lapsen teet ja eroat niin olet loppuikäsi yksin...
Onhan siinä yhteistä aikaa vähemmän kyllä. Hassua vaan että minä tunnen yh äitejä jotka ovat löytäneet toimivan suhteen ja vielä lapsettoman miehen kanssa...
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
No oon yh ja vientiä on ollut 😉
On kai, yhden illan juttuja kaikki. Sitoutuminen on sitten ihan eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan, viisaan, sinnikkään ja rakkaan yksinhuoltajaäidin kasvattamana en ikimaailmassa alkaisi seurustella miehen kanssa, joka h**rittelee yksinhuoltajia ja tekee heistä tai kenestäkään muusta isosta ihmisryhmästä sairaita törky-yleistyksiä. Että vaikka itse olenkin lapseton ja nuori, ihan kauniskin nainen, niin en varmasti kiinnostuisi sellaisista miehistä mitä täällä on ollut kommentoimassa...
Kuka täällä on h*oritellut yh-äippiä? On ilmaistu ihan asiallisesti että eivät olisi se ykkösvaihtoehto tai sitten ei kiinnosta ollenkaan. Ikävää että sulla meni noin tunteisiin mutta älä nyt silti ala p*skaa puhumaan.
Mulla muuten on kaunis nuori nainen kainalossa että ihan sama kenestä kiinnostut tai et.
Vierailija kirjoitti:
On täällä ihme jengiä kun puolisolla ei saisi olla elettyä elämää takanaan. Minä ihastuin itse eronneena toiseen eronneeseen ja meillä molemmilla 1 lapsi avioliitoista, tosin vain minun lapseni on enää alaikäinen ja asuu äidillänsä. Joka tapauksessa lapset ovat usein luonamme kyläilemässä ja meillä on tosi läheiset välit. Oli itseasiassa helppoa mennä yh -äidin kanssa kimppaan kun itselläkin on lapsi. En minä nyt jumalauta ole hyvään suhteeseen menemättä lasten takia. Päivääkään en ole katunut.
No tuon takia menikin varmaan hyvin. Molemmat eron kokeneita ja molemmat vanhemmuuden kokeneita. Eli tämä kaava toimii parhaiten. Jättäkää lapsettomat rauhaan.
Oon salasuhteessa miehen kaa joka on yhessä yh:n kaa, että eipä ni miehet niin hirveesti välttämät arvosta sitä että on lisäännytty jo jonkun muun kanssa.
Kun lukee tämän ketjun kommentteja, ei voi kun hymyillä ja muistella omia deittailuaikoja. Toiselle kierrokselle tulleena ja avioeroprosessin läpikäyneenä, ei itseluottamus ollut aluksi ihan satasessa, mutta hyvin pian huomasin että maailma on täynnä kusipäisiä miehiä jotka väsymättä madaltavat rimaa meille muille. Perushygieniasta huolenpito, omillaan toimeentulo, kohtuullinen ulosanti, niin kirjallisesti kuin suullisesti ja olin jo lähes prinssi! :-D
Vierailija kirjoitti:
Oon salasuhteessa miehen kaa joka on yhessä yh:n kaa, että eipä ni miehet niin hirveesti välttämät arvosta sitä että on lisäännytty jo jonkun muun kanssa.
No eipä näytä arvostavan sinuakaan. En tiedä, mitä tällä yritit todistaa.
On.
Jos ei säännöllistä paneskelua lasketa seurusteluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täällä ihme jengiä kun puolisolla ei saisi olla elettyä elämää takanaan. Minä ihastuin itse eronneena toiseen eronneeseen ja meillä molemmilla 1 lapsi avioliitoista, tosin vain minun lapseni on enää alaikäinen ja asuu äidillänsä. Joka tapauksessa lapset ovat usein luonamme kyläilemässä ja meillä on tosi läheiset välit. Oli itseasiassa helppoa mennä yh -äidin kanssa kimppaan kun itselläkin on lapsi. En minä nyt jumalauta ole hyvään suhteeseen menemättä lasten takia. Päivääkään en ole katunut.
No tuon takia menikin varmaan hyvin. Molemmat eron kokeneita ja molemmat vanhemmuuden kokeneita. Eli tämä kaava toimii parhaiten. Jättäkää lapsettomat rauhaan.
Just tätä ajoin takaa tuolla kommentillani eli samassa elämäntilanteessa olevat sopivat helpommin yhteen. Mulla on kaveripiirissä muitakin "toisen kierroksen pariskuntia" ja juuri heillä näyttää menevän suhteissaan paremmin. Nuoruuden hölmöilyt hölmöilty ja parisuhteessa ei tule tehtyä niitä virheitä enää yhtä helposti.
Olin itse avioeron jälkeen muutamissa suhteissa ja nimenomaan paljon nuorempien naisten kanssa, mutta kyllä se fakta, että mulla oli lapsi ja lisää en halua, vaikutti negatiivisesti. Nuoret naiset haaveilevat usein avioliitosta ja lapsista ja se heille suotakoon. Ei mun mielestä avioliitton/lapset kokenut voi riistää heiltä sitä tulevaisuutta.
Hah! Mun sisko on kuin riivinrauta, lapsia useamman miehen kanssa mutta aina se vain uuden TASOKKAAN miehen rinnalleen löytää. On ollut juristia, toimaria, nyt on todella varakas hemmo kierroksessa. Sisko ei ole edes mikään kaunotar ja luonne on äkkipikainen, toraisa. Jotenkin niitä miehiä vaan riittää. Lapset ovat vielä sen ikäisiä, että tarvitsevat äitiään.
Joten tapauskohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että miehessä vika. Tuskin olis yhtään sen uskollisempi, oli sen nainen yh tai ei. Tekis sulle varmasti ihan saman ja varmaan tekeekin. Miten viitit alentua moiseen luuseriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä näytä arvostavan sinuakaan. En tiedä, mitä tällä yritit todistaa.
Mistä päättelit ettei arvosta?:D ai niin sanoinko jo että mies olisi jo ollut valmis eroamaan mutta itse en halua nyt mitään vakavaa siksi tämä suhde toimii itselle ihan täydellisesti:)
Vierailija kirjoitti:
Hah! Mun sisko on kuin riivinrauta, lapsia useamman miehen kanssa mutta aina se vain uuden TASOKKAAN miehen rinnalleen löytää. On ollut juristia, toimaria, nyt on todella varakas hemmo kierroksessa. Sisko ei ole edes mikään kaunotar ja luonne on äkkipikainen, toraisa. Jotenkin niitä miehiä vaan riittää. Lapset ovat vielä sen ikäisiä, että tarvitsevat äitiään.
Joten tapauskohtaista.
Siis tuoko on sinusta tasokkaan miehen merkki, että tulee lapsiperhekuvioihin kääntymään ja sitten jatkaa matkaa ja taas uutta miestä kehiin? Tasokas mies on sellainen, joka jää siihen rinnalle pysyvästi niistä lapsista huolimatta. Ei vain kokeilumielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että miehessä vika. Tuskin olis yhtään sen uskollisempi, oli sen nainen yh tai ei. Tekis sulle varmasti ihan saman ja varmaan tekeekin. Miten viitit alentua moiseen luuseriin?
En näe häntä luuserina. On ihan menestynyt ja komeakin, mutta niin kuin sanoin en hae nyt vakavaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Joten tapauskohtaista.
Asuuko kaupungissa vai maalla?
tvc15 kirjoitti:
Kun lukee tämän ketjun kommentteja, ei voi kun hymyillä ja muistella omia deittailuaikoja. Toiselle kierrokselle tulleena ja avioeroprosessin läpikäyneenä, ei itseluottamus ollut aluksi ihan satasessa, mutta hyvin pian huomasin että maailma on täynnä kusipäisiä miehiä jotka väsymättä madaltavat rimaa meille muille. Perushygieniasta huolenpito, omillaan toimeentulo, kohtuullinen ulosanti, niin kirjallisesti kuin suullisesti ja olin jo lähes prinssi! :-D
Heh, hyvä kommentti. Itsekkin ajattelen näin... Suurin osa suomalaisista miehistä on mörköjä, jotka tarvitsee alkoholia saadakseen rohkeutta avata suutaan. Itse en ole koskaan sitä tarvinnut, enkä myöskään erilaisia deittisovelluksia. Huomannut että naiset ovat yleensä enemmän kuin otettuja siitä että joku voi tulla täysin selvinpäin jutustelemaan. Pakkejakin on joskus tullut tottakai, mutta se kuuluu peliin...
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen yh äitejä jotka ovat löytäneet toimivan suhteen ja vielä lapsettoman miehen kanssa...
Eli miehen lapset ovat valtava miinus, vaikka itsellä niitä olisi. Monessa tekstissä nostetaan miehen lapsettomuus suurena plussana esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe häntä luuserina. On ihan menestynyt ja komeakin, mutta niin kuin sanoin en hae nyt vakavaa suhdetta.
Eiköhän tuo luuserin- mitta tule tuosta pettämisestä täyteen, ei tarvitse olla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen yh äitejä jotka ovat löytäneet toimivan suhteen ja vielä lapsettoman miehen kanssa...
Eli miehen lapset ovat valtava miinus, vaikka itsellä niitä olisi. Monessa tekstissä nostetaan miehen lapsettomuus suurena plussana esiin.
Naiset eivät kestä sitä, että toinen nainen on kuviossa miehen lasten kautta. Mutta tietysti olettavat, että miehen pitää kestää entinen aviomies, tämän lapset ja muut ekstrakuviot.
Suomessa yli joka toinen avioliitto päättyy eroon...
Missä vaiheessa esim. vakavarainen, akateeminen perheellinen eroava nainen päätyy ylipainoiseksi, tupakoivaksi, huonosti käyttäytyväksi äidiksi ja alkaa ottaa tatskoja / läväreitä, kerrotko? Alkaako tuo kehitys jo avioeron harkinta-aikana?