Miehet hoi! Onko yh äiti todella täysin pois seurustelulistalta?
Rehellisiä vastauksia toivon. Nainen on siis työssä ja lapset jo isompia?
Minua ihmetyttää tämä yh äitien väheksyminen? Ihan kun lapsen teet ja eroat niin olet loppuikäsi yksin...
Onhan siinä yhteistä aikaa vähemmän kyllä. Hassua vaan että minä tunnen yh äitejä jotka ovat löytäneet toimivan suhteen ja vielä lapsettoman miehen kanssa...
Kommentit (243)
Oma näkemys lapsettomana naisena: voin seurustella isä-ihmisen kanssa vain, jos lapset ovat muuttaneet kotoa. Ennen ajattelin, että riittää, jos lapsi on lukio-ikäinen. Sen verran olen nähnyt yli kaksikymppisiä isän luona punkkaavia, että vaatimus on muuttunut tuohon ensiksi mainittuun. Kodin pitää tuntua kodilta. Se ei sitä ole, jos paikalla on muita kuin itse valittuja ihmisiä. Toki lapset voivat tulla käymään ja yöksikin, kun etukäteen sovitaan.
Mulle oli heti eron jälkeen monta miestä tyrkyllä, joista yhden otin ilomielin. Ja minulla on monta lasta, en ole mikään pikkuinen ja siro taskuraketti, vaan ihan normaalipituinen ja normaalipainoinen kasvoiltani nätti nainen.
Tosin sanottakoon, että en etsinyt elättäjää (koska olen itsenäinen ja toimeentuleva), en isää lapsilleni (niillä on jo), en yhteenmuuttamista (pärjään kyllä ilman kotileikkiä).