Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet hoi! Onko yh äiti todella täysin pois seurustelulistalta?

Vierailija
09.04.2018 |

Rehellisiä vastauksia toivon. Nainen on siis työssä ja lapset jo isompia?
Minua ihmetyttää tämä yh äitien väheksyminen? Ihan kun lapsen teet ja eroat niin olet loppuikäsi yksin...
Onhan siinä yhteistä aikaa vähemmän kyllä. Hassua vaan että minä tunnen yh äitejä jotka ovat löytäneet toimivan suhteen ja vielä lapsettoman miehen kanssa...

Kommentit (243)

Vierailija
221/243 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käy seurusteluun, jos on hyvännäköinen.

Vierailija
222/243 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi seurustelemaan. En vaikka olisi kropaltaan ja luonteeltaan aivan täydellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/243 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäystä edelliseen: en myöskään haluaisi perhettä, jossa on 5 lasta ja 5 isää. En myöskään haluaisi omaa lastani sellaiseen "perheeseen".

Vierailija
224/243 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tvc15 kirjoitti:

Kun lukee tämän ketjun kommentteja, ei voi kun hymyillä ja muistella omia deittailuaikoja. Toiselle kierrokselle tulleena ja avioeroprosessin läpikäyneenä, ei itseluottamus ollut aluksi ihan satasessa, mutta hyvin pian huomasin että maailma on täynnä kusipäisiä miehiä jotka väsymättä madaltavat rimaa meille muille. Perushygieniasta huolenpito, omillaan toimeentulo, kohtuullinen ulosanti, niin kirjallisesti kuin suullisesti ja olin jo lähes prinssi! :-D

Heh, hyvä kommentti. Itsekkin ajattelen näin... Suurin osa suomalaisista miehistä on mörköjä, jotka tarvitsee alkoholia saadakseen rohkeutta avata suutaan. Itse en ole koskaan sitä tarvinnut, enkä myöskään erilaisia deittisovelluksia. Huomannut että naiset ovat yleensä enemmän kuin otettuja siitä että joku voi tulla täysin selvinpäin jutustelemaan. Pakkejakin on joskus tullut tottakai, mutta se kuuluu peliin...

Oon kyllä huomannut ihan päinvastaista. Eli mies joka tulee selvänä juttelemaan on outo ja epänormaali eikä kiinnosta.

Vierailija
225/243 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei yh löydä parisuhdetta itselleen niin mä väitän että yh etsii jotain lapsetonta sinkkua joka on luultavasti nuorempi. Toisin sanoen etsii elättäjää.

Vierailija
226/243 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua haittaisi kenenkään "yh-status" ... olenhan itsekin.

Mutta olen kyllä sitä mieltä että naisia se vasta haittaakin jos miehellä on lapsia ja hän on vielä  lasten yksinhuoltaja. Lapsettomia ei kiinnosta yhtään tai sitten naiset vaatii että hänen lapset on ne tärkeimmät.

T: yh-iskä

Olen koulutettu, hyvin toimeentuleva, eronnut (lapsella vuoroviikot vanhempien kanssa), yhden lapsen äiti. Ihan kivan näköinen ja on sopivasti tarjokkaita deittirintamalla parisuhteeseenkin.

Haluaisin kumppaniksi monestakin syystä yh-isän, jos löytäisin itseni tyyppisen ja sellaisen, jonka kanssa kemiat osuvat.

Mulla olisi paljon annettavaa toisenkin lapsille, lapsistaan huolehtiva mies on tyyppi, jossa usein muitakin mua viehättäviä piirteitä. Lapseni saisi lähelleen muita lapsia ja nuoria, sisarusten asemaan.

Itselläni olisi ollut kaipausta saada useampi lapsi. Äidin paikkaa en vie, mutta sydämessä ois tilaa lainalspsillekin. Olisi hienoa elää tavallista arkea yhdessä, jakaa sitä.

Yh-isät ovat vielä yhteiskuntamme outolintuja. Mutta epäilen, että aikataulujen vaativuus on se, mihin heidän deittailunsa useimmin tyssää.

Vierailija
227/243 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, kunhan eksä ei pyöri kuvioissa.

Vierailija
228/243 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yh. Ongelma parisuhderintamalla on se, että minusta kiinnostuneet miehet ovat itse lapsettomia ja minulle se on ehdoton ei. En halua kevytsuhteita, enkä myöskään aloittaa uutta kierrosta lastenteon suhteen. Moni on sanonut, ettei haaveile lapsista, mutten usko 😄

Vierailija
229/243 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin tapailemaan vain naisia, joilla on lapsia. Myös yksinhuoltajia. Minua ei kiinnosta yli kolmekymppiset naiset, joilla ei ole lasta. Nuorempia en tietenkään lähesty. Se kertoo vinoutuneista arvoista, jos ei ole aikuisena lapsia ja en voi olla lapsettoman kanssa.

M41

Vierailija
230/243 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua haittaisi kenenkään "yh-status" ... olenhan itsekin.

Mutta olen kyllä sitä mieltä että naisia se vasta haittaakin jos miehellä on lapsia ja hän on vielä  lasten yksinhuoltaja. Lapsettomia ei kiinnosta yhtään tai sitten naiset vaatii että hänen lapset on ne tärkeimmät.

T: yh-iskä

Olen koulutettu, hyvin toimeentuleva, eronnut (lapsella vuoroviikot vanhempien kanssa), yhden lapsen äiti. Ihan kivan näköinen ja on sopivasti tarjokkaita deittirintamalla parisuhteeseenkin.

Haluaisin kumppaniksi monestakin syystä yh-isän, jos löytäisin itseni tyyppisen ja sellaisen, jonka kanssa kemiat osuvat.

Mulla olisi paljon annettavaa toisenkin lapsille, lapsistaan huolehtiva mies on tyyppi, jossa usein muitakin mua viehättäviä piirteitä. Lapseni saisi lähelleen muita lapsia ja nuoria, sisarusten asemaan.

Itselläni olisi ollut kaipausta saada useampi lapsi. Äidin paikkaa en vie, mutta sydämessä ois tilaa lainalspsillekin. Olisi hienoa elää tavallista arkea yhdessä, jakaa sitä.

Yh-isät ovat vielä yhteiskuntamme outolintuja. Mutta epäilen, että aikataulujen vaativuus on se, mihin heidän deittailunsa useimmin tyssää.

Minulla sama. Seurustelen nyt miehen kanssa, jolla on tytär ja se on minusta vain hyvä asia. Antaa miehestä vakaamman kuvan, kun näen miten puuhailee lapsensa kanssa. vs. joku samanikäinen lapseton vaikuttaisi siltä että on nuoruus kesken tms. Ei pelkoa kummallakaan että toinen alkaisi painostaa lapsen tekoon kun molemmilla on jo ja niistä voi tulla pikkuisen yhteisiä. Ite haaveilin kahdesta lapsesta mutten halunnut enää olla raskaana tai synnyttää, no nythän mulla on vähän kuin toinenkin :) (joo ja huomio vaan kaikille, en luule olevani äiti tälle mutta multa kyllä saa huolenpitoa jokainen lapsi)

n33

Vierailija
231/243 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oon yh ja vientiä on ollut 😉

On kai, yhden illan juttuja kaikki. Sitoutuminen on sitten ihan eri juttu.

Mullakin olisi ollut ottajia vaikka kuinka, mutta ei yhtään yhden illan juttua ikinä? Kolmen kanssa sitten seurustelinkin hetken. Kaikki olisivat halunneet suhteen mun kanssani mutta mulle riitti vuoden laastarisuhde näiden ihanien miesten kanssa. Kaikki fiksuja, kouluttautuneita, hyvissä työpaikoissa ja vakavaraisia. Ketään ei häirinnyt mun lapseni, kaikki tiesivät tilanteen. Minä lopetin suhteet, eivät he.

Sitten löytyi työpaikalta nuorempi mies joka vei potin kerralla:D

Vierailija
232/243 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti oksettavaa, miten jotkut määrittävät naiselle esineellisen arvon. Siis nuo, miten naisesta puhutaan "käytettynä" jos hänellä on lapsia.

Näille tyypeille nainen ei ole elämänkumppani, vaan pelkkä näyttelyesine. Eikä sen täydellisenkään "näyttelyesineen" kohtelu tyypillisesti ole mitään herrasmiesmäistä, vaan nainen on vain heidän tarpeidensa tyydyttäjä.

Näitä tuskin hyväksyy kumppaneiksi niin yh:t kuin lapsettomatkaan.

Ja vielä nuo kommentit "toisen miehen lapset eivät talooni astu jalallaankaan" yms. kertovat sairaalloisen mustasukkaisen ajattelusta, kun hän ei kykene näkemään lapsissa muutakuin sen, että nainen on harrastanut seksiä ja saanut sen tuloksena lapsia. Ja tämähän on aina sietämätön ajatus sairaalloisen mustasukkaiselle.

Vierailija
233/243 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisään vielä et mulla lapsen isä eli ex tuli uudesta miehestäni kuultuaan vittuilemaan, että kai tiedän että yh-äidit kelpaa miehille vain yhteen asiaan ja se on yleisesti tiedetty fakta joka mun kannattaa tietää, hän vaan halusi varoittaa kun ajattelee mun parasta. Eli ex, joka on idiootti, ajattelee itse näin naisista joilla on lapsia. Onneksi pääsin eroon ja tapasin normaalin, mukavan miehen.

t. n33 ylempää

Vierailija
234/243 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa tapailua yh-mammalta voi kysyä oliko hänellä sektio- vai alatiesynnytys?

Asia olisi hyvä selvittää jo heti ensitreffeillä niin ei mene aikaa hukkaan kun yrittää saada tätiä sänkyyn.

Jos värkki on venytetty pilalle niin sitten voi yhtä hyvin mennä kotiin heiluttelemaan kikkeliä kumisaappaan varressa.

Se naisten esineellistämisestä.. Tiedoksi yh:lle että jokainen normaali, mukava, herkkä ja tunteva mies ajattelee asiaa, mutta häveliäisyyssyistä ei kysy sitä. Voit helpottaa asiaa kertomalla avoimesti asiasta.

Vierailija
235/243 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa tapailua yh-mammalta voi kysyä oliko hänellä sektio- vai alatiesynnytys?

Asia olisi hyvä selvittää jo heti ensitreffeillä niin ei mene aikaa hukkaan kun yrittää saada tätiä sänkyyn.

Jos värkki on venytetty pilalle niin sitten voi yhtä hyvin mennä kotiin heiluttelemaan kikkeliä kumisaappaan varressa.

Se naisten esineellistämisestä.. Tiedoksi yh:lle että jokainen normaali, mukava, herkkä ja tunteva mies ajattelee asiaa, mutta häveliäisyyssyistä ei kysy sitä. Voit helpottaa asiaa kertomalla avoimesti asiasta.

Kuulehan jonne, lassukka mikälie.

Jos sattuisit pääsemään edes lähelle upeaa fiksua ja omillaan toimeentulevaa yh-äitiä voisit yllättyä. Me olemme ihan yhtä tiukkoja kuin naimisissakin olevat naiset, alatiesynnytyksestä huolimatta. Ehkä jopa tiukempiakin, ainakin oma nykyinen mieheni valittaa kun puristan liikaa (no, tosin hän on hyvin varusteltu itsekin)

Vierailija
236/243 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulehan jonne, lassukka mikälie.

Jos sattuisit pääsemään edes lähelle upeaa fiksua ja omillaan toimeentulevaa yh-äitiä voisit yllättyä. Me olemme ihan yhtä tiukkoja kuin naimisissakin olevat naiset, alatiesynnytyksestä huolimatta. Ehkä jopa tiukempiakin, ainakin oma nykyinen mieheni valittaa kun puristan liikaa (no, tosin hän on hyvin varusteltu itsekin)

Siis tiukempia kuin synnyttämättömät - ei naimisissaolevat:D

Vierailija
237/243 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tunnollisesti laittanut sydämmen kaikille norminäteille yh-äideille, mutta aika heikosti on mätsejä. Ei se muksu minua haittaisi. Mutta minulla on pari ehdotonta asiaa, joista en kykene joustamaan. Nimittäin liikunta ja terveelliset elämäntavat. Vaikka olisi lapsi, niin ei se estä elämästä terveellisesti. Yhdestäkin aika pienikokoisesta ja hoikasta naisesta ei heti uskoisi, että on kahden lapsen äiti. Tämä nainen  varmaan 150 cm pitkä, aika ihana ja lutunen, sellaisen kun saisin <3. Plusssana olisi toki, jos olisi myös kouluja käynyt ja työuralla pärjännyt ihminen.

M36

Vierailija
238/243 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin seurustella, jos ei tarvitse osallistua millään tavalla lasten elättämiseen tai kasvatukseen. Jos rupeaa tuntumaan, että haetaan jotain uutta iskää, niin se loppuu sitten siihen. En ikinä suostuisi elättämään tai kasvattamaan muiden lapsia.

Vierailija
239/243 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen M48 ja minulla on kaksi ehdotonta vaatimusta naiselleni:

1) Ei saa olla synnyttänyt lapsia

2) Ei saa olla uskovainen

Vierailija
240/243 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni yksinhuoltaja olisi hyvinkin ok, kun olen lapseton enkä halua omia lapsia mutta pidän kuitenkin lapsista.