Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* JOULUn tähtösten viikolopputurinat*

21.04.2006 |

uusi pino viikonlopun kunniaksi. En ainakaan nähnyt toista vielä...???

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eilen testin ja yllätys yllätys, olikin positiivinen. Lapsi on kyllä toivottu, mutta että näin äkkiä tulin raskaaksi. Tyttöä (08/02) tehtiin puoli vuotta ja poikaa (04/05) 11 kuukautta. Nyt pojan jälkeen olisi ollut kolmannet menkat, mitkä sit jäi tulematta.

Mitään oireita ei ole ja ajattelin neuvolaankin soitella vasta parin viikon päästä. Raskausviikkoja olisi mun laskujen mukaan 5+2 ja laskettuaika 21.12.

Qanaiza

Vierailija
42/48 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on kerrankin ihan rehellinen viikonloppuvapaa, harvinaista herkkua näin kaupan alalla... tässä meneekin vapaat talteen päiväunia otellessa ja muutenkin vain laiskottelemassa. No, ehkä esikon kanssa täytyy kuitenkin ulkoilla kun on noin kivat ilmatkin.

Neuvolassa kävinkin jo loppuviikosta, sydänääniä ei odotetusti kuulunutkaan vielä, mutta la:n sain sitten kuitenkin jo 6.12. Luultavasti muuttuu vielä kunhan np-ultrassa on käyty.

Olo on hiukkasen parempi, enää yököttää vain noin puoli päivää!! Täytyy olla jo onnellinen siitäkin. Ehkä sekin auttaa, että olen kuitenkin pakottautunut syömään edes välillä muutakin kuin kuivaa leipää ja tuoremehuja.

Mukavaa ja rauhallista viikonloppua kaikille ja nautitaan auringonpaisteesta nyt kun sitä viimeinkin saadaan!

Tupulainen 7+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mulla on laiska olo..

Ei periaatteessa väsytä, enkä voi pahoinkaan, mutta on vaan niin laiska olo.

Jännittää tää alkuraskaus. Koko ajan on tunne, ikään kuin menkat pian alkaisi. En ole oikein uskaltanut iloitakaan plussatestistäni, mulla kun on noita keskenmenoja takana. Tää on stressaavaa! Kunpa aika menisi pian n. 10 viikkoa eteenpäin.. silloin alkaisi jo vauvan liikkeet pikkuhiljaa tuntua, ja tietäisi että kaikki on hyvin.

Aion kyllä tilata yksityiselle ultra-ajan jonnekin viikolle 8+, jotta näen onko kohdussa elämää vai ei. Nyt " tositteena" tästä raskaudesta on vain veskin kaappiin säilötty plussatesti (jota käyn vilkuilemassa ainakin 3 kertaa päivässä).

Täytyy tilata siis tarkistusultra viikolle 8+ ja np-ultra viikolle 11+ yksityiseltä... Jo ihan oman mielenrauhan vuoksi.

Täällä meillä päin kun ei neuvolaan huolita meitä monen raskauden kokeneita ennen kuin vasta rv 12 paikkeilla, ja ultraankin pääsee kunnaliseen vasta silloin rv 18-20 kun on rakenneultra.

-mm-

Vierailija
44/48 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikein laskin.. LA on 20.12.

-mm-

Vierailija
45/48 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, siunattu viikonloppu. Ihanaa kun saa aamulla nukkua pikkaisen pidempään. Mulla ei väsymystä ole muuten ollut hirveästi enempää nyt, mutta tuntuu että yöunet saisi olla vaikka 10h ja sittenkin voisi vielä vähän nukkua. (oon kova plikka nukkumaan muutenkin...) Saas nähdä, koska on pakko alkaa ottaa päiväunia...

Kiva lukea teidän jo äitien kokemuksia aiemmista raskauksista, itsellä kun eletään elämän ensimmäistä odotusta. :)

Mulla pieni etova olo ajoittain jatkuu. Sitä on oikeastaan mihin aikaan vaan, ei erityisesti aamuisin. Oksentanut en ole. Masu on vähän turvoksissa ja kaikenlaisia pikkunippauksia ja tuikkauksia tuntuu välillä. Välillä tuntuu, kuin endokivuilta ennen raskautta. Mitään kovia kipuja ei ole ollut, eikä onneksi vuotoja tms. Menemme ensi to ultraan TAYS:n hormoni-ja lapsettomuuspolille ja pelottaa kauheasti jos siellä ei mitään löydykään tai jos raskaus on kohdunulkoinen.

Keinuhepo 5+5

Vierailija
46/48 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pika pikaa vaan. Tervetuloa kaikki uudet !

SHANNON: Mulla ollut tuhruttelua jo kolmatta viikkoa. Viime viikolla kävin jo ultrassakin eikä mitään syytä löydetty. Ensiviikolla uudelleen. Ekassa raskaudessakin oli ja ihan hyvin päättyi kaveri on nyt kohta jo 3 v. Jos muita oireita vaan on eikä kovia kipuja niin eiköhän nuo tuhruttelut ole ihan vaarattomia.

T:Hyrre

Vierailija
47/48 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa tehtyä suursiivous! Oikeesti pakko, kun esikoinen kantaa kokolattiamattoa jaloissaan kun tapsuttelee täällä, sitä pölyä on niin älyttömän paljon!

Kuten edellisestä voi päätellä, väsymyksestä en siis kärsi. Enkä oikein mistään muustakaan. Rinnat on nyt sentään turvonneet (vasen huomattavasti enemmän kuin oikea, se oli myös esikoisen aikaan sellainen ja olikin sitten enemmän mieleen kun oli maidon aika) ja hieman arat. Lisäksi hiukan etova oli pääsee yllättämään jos en muista syödä. Mietin, olisko näin ollu myös esikoisen kanssa, silloin olin vaan niin raskaaana 24/7, että söin koko ajan tasaisesti. Nyt ei oikein ehdi. Iltaisin tää tulokas aina hiipii mieleen ja ajatus uudesta pikkuisesta saa ihan älyttömän iloiseksi, samalla myös hiukan mietteliääksi. Onneksi on näitä raskauskuukausia aikaa sulatella asiaa :-) Tosin, alkuraskaus pitäis kieltää lailla niin ei olis tätä älytöntä jännittämistä ja miettimistä siitä, onko masulla kaikki ok...

Onnea kaikille sykkeen saaneille, kyllä mäkin kirjottaudun todelliseksi ultran ystäväksi, muuten tää alkuodotus olis yhtä tuskaa... Ens perjantaina neuvola, saa nähä suostuuko etsimään sykettä kun viikkoja on silloin reilu 8. Toivottavasti.....'

Viikonlopun jatkoja...

Tiina rv 7+2 ja esikko 02/05

Vierailija
48/48 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shannon: tsemppiä ja pitkää pinnaa tuhruvuodon kanssa. Aika yleisiä nuo vuoto jutut kait on vaikka itse en niitä vielä ainakaan ole kokenut. Koita ottaa iisimmin ja levätä! Meidän toinen prinsessa näkyi reippaana sykkeenä jo vk 6+0 joten etköhän voisi mielenrauhasi säilyttämiseksi piipahtaa ultrassa..ehkä syy selviää siellä.

Kylmyys jatkuu...

Voitteko kuvitella: [color=red]Mun maha on jo nyt pullahtanut tohon eteen. Ei se mikään kumpu vielä ole, mutta kuitenkin niin et sen huomaa. Joko tää on tän 3 lapsen vaikutus tai sitten se toinen sikiöpussi ei taidakaan päätyä katoamaan... JAIKS...

mitä laittais päälle? ei vielä mammakuteita hmmmm...

Ilmis rv 7+2