Äh taas alkaa kivat kelit ja jengi grillailee ja viettää yhessä aikaa
Kommentit (29)
Nyt vaan puhumaan ihmisille joka paikassa, vastaamaan kirjeenvaihtoilmoituksiin jne. :)
Joo ja kuolaan.
No tietty kävelen ohi kun menen kauppaan. Sitten takaisin kotiin lukemaan, nettiin tms
Tiedän tunteen. Kumpa olisi edes yksi ystävä 😢
Sitten ne viikonloppujuttelut töissä.. mennään saareen/mökille/grillailee/veneelle tms.. mitäs sulla suunnitelmia? Noeinymitäänkovinkummoista..
Ei ole mitenkään mahdollista että pistäisit tuulemaan ja lähtisit itseksesi grillailemaan? Kun ei ne tule kotiovelta ketään hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkään mahdollista että pistäisit tuulemaan ja lähtisit itseksesi grillailemaan? Kun ei ne tule kotiovelta ketään hakemaan.
Noloo olla jonkun kertisgrillin ja makkaran kanssa yksin jossain kalliolla.
Mä varmaan tosi ankee kun en ikinä ole ymmärtänyt grillauksen hienoutta.
Istut salaatin ja perunoiden kanssa ja odottelet milloin lihat mahtaisi valmistua. Ukot mainostaa kuinka grillaus on heidän hommiaan, no helppoahan se on istua siinä kaljan kanssa ja leikkiä lihamestaria kun naiset tekee kaikki muut duunit.
Joten mun mielestä et menetä yhtään mitään vaikket pääsi ensi kesänä kertaakaan grillaamaan. Kavereiden kanssa ajan viettäminen on kyllä ihan kivaa.
Olin joskus sinkku, löysin miehen, jolla oli grilli. Ei tuonut onnea.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Kumpa olisi edes yksi ystävä 😢
Tee aloite, viritä yhteyksiä. Parhaiten onnistuu jos luo yhteyksiä useampaan ihmiseen, eikä tavoittele sitä kuuta taivaalta. Ystävä on jackpot, vähempäänkin voi tyytyä. Löyhä kaveriporukkakin on ihan ok, pitää yhteyksiä moneen ja on suunnittelemassa tekemisiä ja tapaamisia.
Kannattaa kyllä olla aktiivinen ihan itsekseenkin eikä jättää elämää elämättä. Yksin on kuitenkin kivempaa kuin huonossa seurassa.
Laita ilmoituksia nettiin, että haluat uusia ystäviä grillailuun jne. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloo on ruikuttaa netissä sitä ettei muka voi tehdä sitä mitä haluaisi. Senkun tekee!
Vierailija kirjoitti:
Joo ja kuolaan.
No tietty kävelen ohi kun menen kauppaan. Sitten takaisin kotiin lukemaan, nettiin tms
Tee poikkeus. Kerro olevasi menossa kauppaan ja kysy voisitko tuoda jotain tai mene kauppaan ja yllätä heidät. Olen satavarma olet tervetullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloo on ruikuttaa netissä sitä ettei muka voi tehdä sitä mitä haluaisi. Senkun tekee!
KUNEIOLENIITÄYSTÄVIÄ. Yksin. Yksin. Yksin. Se tässä on pointti.
Entäpä juhannus sitten? Siitä aletaan nyt jo puhua, miten mennään perheen kanssa jussina mökille ja tulee ystäviä ja sukua ja kaikilla on niin mukavaa. Suunnitelmia jne.
Muistan tuon ajan niin hyvin, kun olin itse tuossa tilanteessa ja vielä lapseni kanssa kaksin. Yksinäinen sinkku voi ottaa vaikka pikamatkan jonnekin ja pitää hauskaa, mutta lapsen kanssa paljon monimutkaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja kuolaan.
Tee poikkeus. Kerro olevasi menossa kauppaan ja kysy voisitko tuoda jotain tai mene kauppaan ja yllätä heidät. Olen satavarma olet tervetullut.
Samanlainen kun ove sundberg solsidanissa. *Vaivihkaa hivuttautuu seuraan johon ei kaivata*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUNEIOLENIITÄYSTÄVIÄ. Yksin. Yksin. Yksin. Se tässä on pointti.
Ok. Sitä ennen siis ei oo mitään kivaa eikä saa ees yrittää.
Kauanko pitää jaksaa ruikuttaa että niitä ystäviä alkaa ilmaantumaan?
Sosiaalisia taitoja ei opi kuin käytännön kautta. Teoriassa on toki vinkkejä kuinka toimia, mutta vasta käytännössä ideaan pääsee sisälle. Yksin ollessa ei tarvitse sosiaalisia taitoja, jos ei sitten ole joku multipersoona.
No mitä sinä sitten teet. Kyttäät ikkunasta. ;)