Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen vanhoille päiväkirjoilleni??? En halua että mies näkee niitä

Vierailija
09.04.2018 |

Päiväkirjoissa on kaikenlaista, mm. seikkailuista ennen häntä ja myös ajalta kun mekin jo tapailtiin mutta oli vähän epäselvää onko se seurustelua vai vaan jotain satunnaista tapailua.
Tiedän että hän suuttuisi kovasti jos näkisi ne. Ja luulen että lukisi jos näkee.
Toisaalta niissä on myös muita asioita elämästäni, eli en ole varma haluanko hävittää.... mitä jos meidän juttu ei kestäisikään loppuelämää, ja sitten vanhana kadun kun haluaisin jotain asiaa tarkastaa miten se oli tms. muistella.

Muutamme siis ihan kohta yhteiseen asuntoon.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skannaa ne ja tallenna suojattuina pilveen. Tai hanki pankista tallelokero niitä varten.

Vierailija
2/46 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes muuttaisit yhteen sellaisen kanssa jos et voi luottaa ettei hän kunnioita henk.koht. tavaroitasi ja yksityisyyttäsi?

Vierailija
4/46 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli sama juttu ennen kuin muutettiin yhteen. Luin kaikki päiväkirjat läpi ja tajusin etten halua kenenkään niitä lukevan. Jos kuolisin, niin joku saattaisi ne lukea. Joten silppusin ne ja heitin roskiin.

Vierailija
5/46 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skannaa ne ja tallenna suojattuina pilveen. Tai hanki pankista tallelokero niitä varten.

En luota pilveen, sinne en ainakaan laita :). Tallelokero tuntuu vähän liioittelulta, ei niitä ole kuin pari pientä eikä täyteenkirjoitettua edes.

Vierailija
6/46 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö suhteessanne ole yhtään luottamusta? Miksi miehesi menisi lukemaan päiväkirjojasi, jos sanot, että et halua kenenkään lukevan niitä? Sitä paitsi meillä kaikilla on menneisyytemme ja melko monella on ollut seikkailua jos jonkunlaista ennen nykyistä suhdetta. Ei siitä tarvitse kenenkään suuttua. Onko miehesi muutenkin mustasukkainen ja kontrolloiva? 

Et todellakaan hävitä päiväkirjojasi. Voi katua hävittämistä vielä joku päivä. 

Vierailija
7/46 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit lukollisen säilytysrasian ja laitat ne sinne ja johonkin kellarikomeroon vietävän laatikon pohjalle. Jos joskus kysyy mikä tämä on niin sano että vanhoja henkilökohtaisia tavaroita. Tämän pitäisi olla ok minusta. Kyllä parisuhteessakin saa olla vähän yksityisyyttä. Itse kuitenkin poltin päiväkirjat koska en halunnut säilöä, mutta sinä haluat säilöä joten säilö vaan. Lukollisia rasioita saa vaikka mistä, tokmanni yms

Vierailija
8/46 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhko miehesi silmät niin hän ei näe niitä.

Vierailija
9/46 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli sama juttu ennen kuin muutettiin yhteen. Luin kaikki päiväkirjat läpi ja tajusin etten halua kenenkään niitä lukevan. Jos kuolisin, niin joku saattaisi ne lukea. Joten silppusin ne ja heitin roskiin.

Mua ei haittaisi ehkä niinkään jos joku lukisi ne sitten kuoltuani. Oma tyttöni voisi lukea :). Ymmärtäisipä sitten aikuisena jotain asioita eromme ajoilta.

Ei niissä mitään niin pahaa tai noloa ole sentään, ettei hän voisi niitä aikuisena lukea.

ap

Vierailija
10/46 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roviolle. 

Vierailija
11/46 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on tarkoitus laittaa päiväkirjani lukittuun metalliboksiin kun pääsen tuohon pisteeseen. Kyllä meillä kaikilla saa olla muistoja ja esineitä jotka kuuluvat vain meille. Toisaalta itse en ole täysin ehdoton jakamisen kanssa, mutta aika suurella todennäköisyydellä pidän niiden sisällön itselläni. Ja muutenkin minä olen kirjoittanut päiväkirjaa siitä asti kun opin kirjoittamaan eli se on tärkeä traditio jota yhäkin jatkan. 

Vierailija
12/46 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö suhteessanne ole yhtään luottamusta? Miksi miehesi menisi lukemaan päiväkirjojasi, jos sanot, että et halua kenenkään lukevan niitä? Sitä paitsi meillä kaikilla on menneisyytemme ja melko monella on ollut seikkailua jos jonkunlaista ennen nykyistä suhdetta. Ei siitä tarvitse kenenkään suuttua. Onko miehesi muutenkin mustasukkainen ja kontrolloiva? 

Et todellakaan hävitä päiväkirjojasi. Voi katua hävittämistä vielä joku päivä. 

Kyllä moni on utelias ja lukisi ilman lupaa vaikka kielletään. Mutta hyvä mies ei vanhoista seikkailuista pahastu, se on totta.

Vierailija
13/46 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankit lukollisen säilytysrasian ja laitat ne sinne ja johonkin kellarikomeroon vietävän laatikon pohjalle. Jos joskus kysyy mikä tämä on niin sano että vanhoja henkilökohtaisia tavaroita. Tämän pitäisi olla ok minusta. Kyllä parisuhteessakin saa olla vähän yksityisyyttä. Itse kuitenkin poltin päiväkirjat koska en halunnut säilöä, mutta sinä haluat säilöä joten säilö vaan. Lukollisia rasioita saa vaikka mistä, tokmanni yms

Kyllä siitä varmaan sanomista / ihmetystä tulisi. KUn on niin puhuttu luottamuksesta ja avoimuudesta yms. Ja en nyt tietenkään ole ihan täysin kaikkea avannut menneistä tai olen vähän kaunistellut asioita.

Kai mun on pakko hävittää ne ... :(

ap

Vierailija
14/46 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko lapsellinen mies, jos luulee, ettei sulla ole ollut elämää ennen häntä. Ootko varma, että haluat olla miehen kanssa, kerran jo ennen yhteenmuuttoa on ongelmia luottamuksen kanssa.

Vierailija
15/46 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla omat lukolliset laatikot missä säilytetään papereita, passeja ym. tärkeää. Minulla on siellä vanhat päiväkirjatkin.

Vierailija
16/46 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi jättää jälkipolville lisää kysymyksen aiheita. Vain ilkiö tekee niin. 

Vierailija
17/46 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitan englanniksi ja myyn ne ebayssa. Ihmiset ostaa luettavaksi vieraiden ihmisten päiväkirjoja.

Tai sit hankit jonkun säilytyspaikan jostain

Vierailija
18/46 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poltin kaikki tällaiset aikoinaan enkä ole kaivannut.

Vierailija
19/46 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet saanut neuvoja, mihin säilöä päiväkirjat - pilveen, pankin tallelokerron tai lukolliseen lippaaseen. Mikään ei sulle kelpaa, ihme valittaja.

Vierailija
20/46 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hävitä. Ne mahtuvat varmaan pieneen tilaan, joten osta pieni (lukollinen) laatikko, johon laitat ne teipattuun paperiin pakattuna. Jos et voi säilyttää sitä kotona, anna laatikko luotettavalle sukulaiselle tai ystävälle. Itse pitäisin ne kyllä kotona. Jokaisella on oikeus muistoihin ja mennyt on mennyttä. Sua harmittaa myöhemmin, jos tuhoat ne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme