Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa minun olevan väleissä anopin kanssa.

Vierailija
08.04.2018 |

Mikä on toki täysin ymmärrettävää. Mies vain haluaa minun antavan erään asian anopille anteeksi. En ole itse siihen valmis. Enkä enää luota anoppiin tippaakaan. Mitä teen?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme helpottuneita! Ilmoitimme anopille, ettemme enää halua olla tekemisissä ja päätimme muuttaa unelmapaikkaamme, tarpeeksi kauas anopista, varmuuden vuoksi.

Vierailija
62/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap!

Oliko 61 ap? Miten mies seitsemässä tunnissa oppi ymmärtämään vaimoaan? Ilman itkukohtaustako?

Vierailija
64/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus auttaa, kun antaa ketjun miehelle luettavaksi.

Vierailija
65/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme helpottuneita! Ilmoitimme anopille, ettemme enää halua olla tekemisissä ja päätimme muuttaa unelmapaikkaamme, tarpeeksi kauas anopista, varmuuden vuoksi.

Muutatteko Porvooseen?

Vierailija
66/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutatteko Porvooseen?

Ei vaan Karibialle. Rennompi elämä hanipöön kanssa odottaa. Anopin jätämme Porvooseen pyörittämään limaisia etanabisneksiään.

Vierailija
67/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa tapahtuu taas.

Tämän Porvoo-jutun olen kuullut täällä aiemminkin. En ymmärrä tätä.

Ap

En huudellut Porvoota, mutta en voi käsittää, millaisia ihmisiä ootte. Miehedi pelkää äitiään ja sama tyyppi uhkailee sua. Miksi ihmeessä olette tuollaisen luonnehäiriöisen kanssa missään tekemisissä? Hoitaako teidän lapset? Kustantaako elämisen? Oletteko vajaita?

Oletpa pahantahtoinen. Huvinsa kullakin.

Ap

Enpä tarkoittanut pahantahtoisesti. Taidan kuitenkin olla sinua vanhempi ja enemmän elämää kokenut. Voisitko edes yrittää vastata kysymyksiini? Voit unohtaa sen viimeisimmän, ehkä se sitten meni jo vähän yli, sori...

Tämä on mielenkiintoinen keskustelutyyli, muttei hyvällä tavalla.

En ole huomannutkaan, että täällä keskustellaan vain hyvällä tavalla.

No, ihan sama. Kuulostaa vaan niin käsittämättömältä tilanteelta. Täytyy olla tyytyväinen, että olen osannut oman anoppiongelmani hoitaa ajoissa eikä anoppi vaikuta parisuhteeseeni.

Millaisen myrkyn keitit? Suositteletko ap:lle samaa reseptiä?

Vierailija
68/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa tapahtuu taas.

Tämän Porvoo-jutun olen kuullut täällä aiemminkin. En ymmärrä tätä.

Ap

En huudellut Porvoota, mutta en voi käsittää, millaisia ihmisiä ootte. Miehedi pelkää äitiään ja sama tyyppi uhkailee sua. Miksi ihmeessä olette tuollaisen luonnehäiriöisen kanssa missään tekemisissä? Hoitaako teidän lapset? Kustantaako elämisen? Oletteko vajaita?

Oletpa pahantahtoinen. Huvinsa kullakin.

Ap

Enpä tarkoittanut pahantahtoisesti. Taidan kuitenkin olla sinua vanhempi ja enemmän elämää kokenut. Voisitko edes yrittää vastata kysymyksiini? Voit unohtaa sen viimeisimmän, ehkä se sitten meni jo vähän yli, sori...

Tämä on mielenkiintoinen keskustelutyyli, muttei hyvällä tavalla.

En ole huomannutkaan, että täällä keskustellaan vain hyvällä tavalla.

No, ihan sama. Kuulostaa vaan niin käsittämättömältä tilanteelta. Täytyy olla tyytyväinen, että olen osannut oman anoppiongelmani hoitaa ajoissa eikä anoppi vaikuta parisuhteeseeni.

Millaisen myrkyn keitit? Suositteletko ap:lle samaa reseptiä?

Anoppi oli ilkeä ja kerran uhkailikin mua. Miehen kanssa juteltiin ja tuki mua. Vierailen anoppilassa 1-2 krt/v ja mies saa vieraille itse tai lasten kanssa niin paljon kuin huvittaa. Valitettavasti huvitus on vain pari kertaa vuodessa. Muuten kilttinä ihmisenä välillä patistelen miestäni anoppilaan. Ei ne anopin muutkasn lapset siellä useammin vieraile, vaikka kaikki asutaan samassa kaupungissa. Ehkä en aapeelle suosittele, aapeen tietojen pohjalta ajattelisin koko perheen hyvinvointia ja välit poikki kokonaan. Meillä on vaan 1 elämä. Mitä mieltä muut?

Vierailija
69/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorka kirjoitti:

Mun ex-appi sanoi mulle kun olin teini, leikatessani jotain ruokaa laittaessa, että mulle ei kannata antaa veistä (viiltelyjäljet kädessä). En voinut antaa anteeksi.

Ehtiväinen olet, jos sulla jo teininä oli appivanhemmat. - ne on kuitenkin vähän eri kuin sen ekan poikkiksen vanhemmat.

Ohiis

Vierailija
70/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä olen unelmoinut niin monta kertaa mutta mies ei suostu muttamaan.

Vierailija
71/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että miniällä on aina oltava hyvät välit appivanhempiin. Ei miehen tartte vaimon vanhempien kanssa sillä lailla väkisin kaveerata.

Vierailija
72/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä olen unelmoinut niin monta kertaa mutta mies ei suostu muttamaan.

Miksi muuttaa itse? Eikö riittäisi, että anopin vain jättäisi itsekseen jonnekin asumattomalle saarelle? Ongelma poistuisi nopealla ja luonnollisella tavalla.