Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa minun olevan väleissä anopin kanssa.

Vierailija
08.04.2018 |

Mikä on toki täysin ymmärrettävää. Mies vain haluaa minun antavan erään asian anopille anteeksi. En ole itse siihen valmis. Enkä enää luota anoppiin tippaakaan. Mitä teen?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat kommentteja, kerro hiukan lisää.

Monilla meistä on hiekkaa anoppisuhteessa, joten melkein mikään ei hämmästytä ja saisit kaipaamaasi vertaistukea.

Vierailija
2/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat kommentteja, kerro hiukan lisää.

Monilla meistä on hiekkaa anoppisuhteessa, joten melkein mikään ei hämmästytä ja saisit kaipaamaasi vertaistukea.

Anoppi uhkaili minua todella törkeästi lapsiin liittyen. Pyysi kyllä myöhemmin anteeksi. En silti ole sinut asian kanssa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisiksi muilla välit anoppiin ovat tällaisen jälkeen menneet? Miten puoliso on suhtautunut?

Ap

Vierailija
4/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän miehesi voi sinun puolestasi mitään päättää. Toki voi toivoa mutta sinä itse teet päätökset.

Ei ole pakko antaa anteeksi tai luottaa. Asialliset välit helpottaa elämää.

Vierailija
5/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän miehesi voi sinun puolestasi mitään päättää. Toki voi toivoa mutta sinä itse teet päätökset.

Ymmärrän, mutta anoppi on tuonkin jälkeen vielä pyrkinyt kontrolloimaan minua. Tuntuu tosi vaikealta.

Ap

Vierailija
6/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä ihminen.

En luottaisi minäkään. Koskaan.

Muodollisesti voit toki antaa anteeksi, mutta eihän sellainen unohdu.

- Meidän suhdettamme leimaa ensitapaamisen tuottama pettymys. Tuleva anoppini näytti siltä kuin olisi kissa tuonut jotain inhottavaa sisälle. Koska olin nuori, kiltti ja hyvätapainen, en voinut ymmärtää tuon elämänsä kukoistuksessa ja parhaissa voimissaan olevan naisen suhtautumista minuun, poikansa valittuun.

Oli tunne, että hän jatkuvasti toivoi ja odotti, että pääsisi minusta eroon. Toive kai hiipui kun lopulta tuli lapsenlapsia. Minun sietämiseni oli niiden hinta :D

Suhteemme on muodollisen tuttavallinen, ja osaamme olla samassa tilassa kun olemme vuosikymmenet harjoitelleet. Ei koskaan mitään läheisyyttä ole siinä mielessä syntynyt, että tärkeitä asioita olisimme jakaneet tai jotenkin oikeasti uskoutuneet esim. asioissa, joista naiset tavallisesti keskenään juttelevat.

Vierailija
7/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, mutta anoppi on tuonkin jälkeen vielä pyrkinyt kontrolloimaan minua. Tuntuu tosi vaikealta.

Ap

Asutteko lähekkäin ja tapaatteko usein?

Meidän pelastuksemme on pitkä välimatka.

Vierailija
8/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai anteeksi tarvitse antaa ollakseen väleissä. Yritä suhtautua anoppiin kuin hankalaan työkaveriin. Ei tartte olla ystäviä mutta sivistyneet välit helpottaa kanssakäymistä.

Vierailija
9/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, paitsi appiukon kanssa. Appiukko loukkasi minua pahasti joitain vuosia sitten enkä ole voinut antaa anteeksi. Aiemmin olimme olleet hyvissä väleissä, mutta appiukon yllättävä ulostulo rikkoi luottamuksen, joka ei ole palannut. 

Mies joskus haaveili, että olisimme anopin kanssa hyvissä väleissä, kokkalisimme yhdessa yms. Ongelmaksi muodostui se ettei anopille kelvannut mikään tekemäni. Hän käveli perässäni korjailemassa tekemiäni asioita. Melko pian totesin, että antaa olla.

Vierailija
10/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei tässä niinkään jännitä, vaan oma mies, joka huokailee sitä, että miksi naiset tekevät asioista noin vaikeita yms. En tiedä mitä miehen kanssa oikein teen. En koe saavani häneltä tässä asiassa kaipaamaani tukea.

Ap

Vierailija
11/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopitko täällä käyvät alapeukuttamassa kommentteja?

Vierailija
12/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käytännössä miehesi olettaa, että hyvät välit näkyisivät? Miten hän olettaa, että sinun ja anopin suhde muuttuisi?

Eikö miehellesikin voisi riittää muodollisen kohteliaat välit sinun ja anoppisi välillä?

Vierailija
13/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako miehesi tehdä sinusta kynnysmaton, vai miksi et saa olla loukkaantunut anopin uhkailusta lapsiin liittyen?

Vierailija
14/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele miehesi kanssa. Väännä rautalangasta miltä sinusta tuntuu. Selitä ettet ole tahallasi vaikea.

Pysy itse asiallisena niin vältät turhaa draamaa niin miehesi kuin anopin kanssa.

Miehellä on nyt joku ihannekuva vaimosta ja omasta äidistään ystävinä vaikka oikeassa elämässä näin ei ole.

Mies voi itse olla hyvässä väleissä äitiinsä vaikka tukeekin sinua miehenä...oma perhe on kuitenkin ykkönen.

Vierailija
15/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten käytännössä miehesi olettaa, että hyvät välit näkyisivät? Miten hän olettaa, että sinun ja anopin suhde muuttuisi?

Eikö miehellesikin voisi riittää muodollisen kohteliaat välit sinun ja anoppisi välillä?

Mies on sellaisesta suvusta, jossa on totuttu piilottelemaan vaikka mitä asioita. Tämän minun ja anopin välisen ristiriidan näkyminen ärsyttää häntä suunnattoman paljon.

Ap

Vierailija
16/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla anopin kanssa hyvissä väleissä? Meidän elämää helpotti suunnattomasti se, että en ole yhteydessä anoppiin. Välillä pitää kannustaa miestä siellä lasten kanssa käymään, mutta vähäiseksi se on jäänyt.

Miehen anoppi tykkää miehestäni, ja on jopa vieraillut anoppilassa lasten kanssa viikonlopun, kun olin itse reissussa.

Ikävät ihmiset ei ole hyväksi eikä velvollisuuden takia tarvi olla väleissä.

Vierailija
17/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat vaikeita, itse olen taistellut samojen tunteiden kanssa. Kaipaan mieheltä tukea kun anoppi loukkaa, mutta yritän hyväksyä että äiti aina kuitenkin on loppupeleissä tärkein, vaimo tulee toisena. Näin on ollut kaikkien kolmen miehen kanssa, joiden kanssa olen vakavammin seurustellut. Minun aikani koittaa sitten joskus kun anopista aika jättää, siihen asti on vain nieltävä jossei eroa halua.

Vierailija
18/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat vaikeita, itse olen taistellut samojen tunteiden kanssa. Kaipaan mieheltä tukea kun anoppi loukkaa, mutta yritän hyväksyä että äiti aina kuitenkin on loppupeleissä tärkein, vaimo tulee toisena. Näin on ollut kaikkien kolmen miehen kanssa, joiden kanssa olen vakavammin seurustellut. Minun aikani koittaa sitten joskus kun anopista aika jättää, siihen asti on vain nieltävä jossei eroa halua.

Toivon tulevalle miniällesi etukäteen kaiken tuen, jos kukaan nainen suostuu perheenne kynnysmatoksi. Teethän lapsellesi palveluksen kertomalla hänlle, että teidän suvussa kohdelleen miniöitä kaltoin ja että sinä tulet jatkamaan surullista perinneketjua. Näin lapsesi voi kertoa tulevalle seurustelukumppanilleen, mitä on odotettavissa. Älä hämmästy, vaikka lapsesi jäävät sinkuiksi ja ovat onnettomia.

Vierailija
19/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon tulevalle miniällesi etukäteen kaiken tuen, jos kukaan nainen suostuu perheenne kynnysmatoksi. Teethän lapsellesi palveluksen kertomalla hänlle, että teidän suvussa kohdelleen miniöitä kaltoin ja että sinä tulet jatkamaan surullista perinneketjua. Näin lapsesi voi kertoa tulevalle seurustelukumppanilleen, mitä on odotettavissa. Älä hämmästy, vaikka lapsesi jäävät sinkuiksi ja ovat onnettomia.

En tosiaan ole jatkamassa ketjua, jos poikia olisi niin haluaisin todella että katkaisevat napanuoran minuun ja elävät itsenäistä onnellista elämää. Kaksi tytärtäni ovat vahvoja rohkeita naisenalkuja jotka tulevat pärjäämään elämässään loistavasti, mieluummin onnellisina sinkkuina kuin muuten mukavan mammanpojan vaimoina.

Vierailija
20/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Asutteko lähekkäin ja tapaatteko usein?

Mies on jäänyt synnyinseuduilleen asumaan.

Ap

Meidän pelastuksemme on pitkä välimatka.