Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa minun olevan väleissä anopin kanssa.

Vierailija
08.04.2018 |

Mikä on toki täysin ymmärrettävää. Mies vain haluaa minun antavan erään asian anopille anteeksi. En ole itse siihen valmis. Enkä enää luota anoppiin tippaakaan. Mitä teen?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa tapahtuu taas.

Vierailija
42/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun puhun siitä, että nämä tilanteet anopin kanssa ovat minulle vaikeita, niin mies saattaa alkaa itkeä, että hän on aina jännittänyt ihmisten seurassa yms. En tosiaan tiedä mitä tehdä. Kovin helposti miestä ei tunnu saavan minnekään puhumaankaan asioista.

Ap

Miten hänen jännittymisensä muiden ihmisten seurassa liittyy siihen, että hän ei suostu näkemään tunteitasi loukkaantuessasi anopille? Miehen reagointi vaikuttaa vastuun pakenemiselta, marttyyriksi heittäytymiseltä itkukohtauksineen. Miehesi pitäisi ymmärtää, että hänen itsensäkin vuoksi olisi syytä alkaa purkamaan vyyhtiä, varsinkin kotoa opittua käytösmallia. Vähättelemättä sinun tunteitasi ja teidän yhtenäisyyttä parisuhteessa.

Olen samaa mieltä tästä. Minulla ei silti ole mitään käsitystä siitä, että miten miehen oikeasti saisi havahtumaan siihen, että tilanne on sen verran ongelmallinen, että sille pitäisi oikeasti tehdä jotakin.

Hanki alan kirjallisuutta ja opasta miestäsi niiden kautta. Laita hänet lukemaan häneen osuvia lukuja. Kun tieto tulee ulkopuolelta, on se uskottavampaa kuin tutun ihmisen mutu-ohjaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat kommentteja, kerro hiukan lisää.

Monilla meistä on hiekkaa anoppisuhteessa, joten melkein mikään ei hämmästytä ja saisit kaipaamaasi vertaistukea.

Anoppi uhkaili minua todella törkeästi lapsiin liittyen. Pyysi kyllä myöhemmin anteeksi. En silti ole sinut asian kanssa.

Ap

Kerro tarkemmin mitä sinä teit ja miksi anoppi uhkaili. Anopit ovat lasten isoäitejä, jotka yleensä haluavat lapsille hyvää. Miksi anoppisi haluaa pahaa lapsenlapsilleen?

Vierailija
44/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chinchi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun puhun siitä, että nämä tilanteet anopin kanssa ovat minulle vaikeita, niin mies saattaa alkaa itkeä, että hän on aina jännittänyt ihmisten seurassa yms. En tosiaan tiedä mitä tehdä. Kovin helposti miestä ei tunnu saavan minnekään puhumaankaan asioista.

Ap

Miten hänen jännittymisensä muiden ihmisten seurassa liittyy siihen, että hän ei suostu näkemään tunteitasi loukkaantuessasi anopille? Miehen reagointi vaikuttaa vastuun pakenemiselta, marttyyriksi heittäytymiseltä itkukohtauksineen. Miehesi pitäisi ymmärtää, että hänen itsensäkin vuoksi olisi syytä alkaa purkamaan vyyhtiä, varsinkin kotoa opittua käytösmallia. Vähättelemättä sinun tunteitasi ja teidän yhtenäisyyttä parisuhteessa.

Pelkää äitiään

Traumaattisuus johtanut tuohon sosiaalisten tilanteiden pelkoon

Pelkää äitiään!! Ja sinunkin pitäisi kärsi miehesi mielestä? Nyt äkkiä kokonaan välit poikki tollaiseen energianviejään!! Ihan sama, vaikka kenen äiti on!

Vierailija
45/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla meistä on hiekkaa anoppisuhteessa, joten melkein mikään ei hämmästytä ja saisit kaipaamaasi vertaistukea.

Anoppi uhkaili minua todella törkeästi lapsiin liittyen. Pyysi kyllä myöhemmin anteeksi. En silti ole sinut asian kanssa.

Ap

Kerro tarkemmin mitä sinä teit ja miksi anoppi uhkaili. Anopit ovat lasten isoäitejä, jotka yleensä haluavat lapsille hyvää. Miksi anoppisi haluaa pahaa lapsenlapsilleen?

En ota kantaa siihen mitä anoppi haluaa lapsenlapsilleen. Minua hän kuitenkin alkoi uhkailla, kun sanoin etten halua koko ajan kuunnella hänen määräilyään.

Ap

Vierailija
46/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa tapahtuu taas.

Tämän Porvoo-jutun olen kuullut täällä aiemminkin. En ymmärrä tätä.

Ap

Vierailija
47/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa tapahtuu taas.

Ap

En huudellut Porvoota, mutta en voi käsittää, millaisia ihmisiä ootte. Miehedi pelkää äitiään ja sama tyyppi uhkailee sua. Miksi ihmeessä olette tuollaisen luonnehäiriöisen kanssa missään tekemisissä? Hoitaako teidän lapset? Kustantaako elämisen? Oletteko vajaita?

Vierailija
48/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa tapahtuu taas.

Ap

En huudellut Porvoota, mutta en voi käsittää, millaisia ihmisiä ootte. Miehedi pelkää äitiään ja sama tyyppi uhkailee sua. Miksi ihmeessä olette tuollaisen luonnehäiriöisen kanssa missään tekemisissä? Hoitaako teidän lapset? Kustantaako elämisen? Oletteko vajaita?

Oletpa pahantahtoinen. Huvinsa kullakin.

Ap

Vierailija
49/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa tapahtuu taas.

Ap

Ap

Enpä tarkoittanut pahantahtoisesti. Taidan kuitenkin olla sinua vanhempi ja enemmän elämää kokenut. Voisitko edes yrittää vastata kysymyksiini? Voit unohtaa sen viimeisimmän, ehkä se sitten meni jo vähän yli, sori...

Vierailija
50/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa tapahtuu taas.

Ap

Ap

Enpä tarkoittanut pahantahtoisesti. Taidan kuitenkin olla sinua vanhempi ja enemmän elämää kokenut. Voisitko edes yrittää vastata kysymyksiini? Voit unohtaa sen viimeisimmän, ehkä se sitten meni jo vähän yli, sori...

Tämä on mielenkiintoinen keskustelutyyli, muttei hyvällä tavalla.

Vierailija
51/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa tapahtuu taas.

Ap

Ap

Tämä on mielenkiintoinen keskustelutyyli, muttei hyvällä tavalla.

En ole huomannutkaan, että täällä keskustellaan vain hyvällä tavalla.

No, ihan sama. Kuulostaa vaan niin käsittämättömältä tilanteelta. Täytyy olla tyytyväinen, että olen osannut oman anoppiongelmani hoitaa ajoissa eikä anoppi vaikuta parisuhteeseeni.

Vierailija
52/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta oli juu 0/5

Vierailija
53/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa tapahtuu taas.

Ap

Ap

Mitä huvittavaa on siinä, että on vaikea ymmärtää tilannetta luonnehäiriöisen ihmisen vallassa, jossa olet/te. Oletteko riippuvaisia jotenkin anopin rahoista, avusta tms.? Jos olette, teidän ei ole pakko.

Vierailija
54/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-appi sanoi mulle kun olin teini, leikatessani jotain ruokaa laittaessa, että mulle ei kannata antaa veistä (viiltelyjäljet kädessä). En voinut antaa anteeksi.

Vierailija
55/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa tapahtuu taas.

Ap

Ap

Mitä huvittavaa on siinä, että on vaikea ymmärtää tilannetta luonnehäiriöisen ihmisen vallassa, jossa olet/te. Oletteko riippuvaisia jotenkin anopin rahoista, avusta tms.? Jos olette, teidän ei ole pakko.

Samaa mieltä. Jos ei ole provo, niin ap voisi vähän avata nykyistä tilannetta? Eli miksi olla anopin kanssa? Vähän pelottaa, että mite tekee henkisesti apn lapsillekin 😕

Vierailija
56/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea yrittää auttaa aptä näin vajavaisilla tiedoilla.

Vierailija
57/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
58/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi ymmärtää vinkit ja on aloittassa uutta parempaa elämäänsä. Toivottavasti miehensä kanssa mutta ehdottomasti ilman anoppia.

Vierailija
59/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ota kantaa siihen mitä anoppi haluaa lapsenlapsilleen. Minua hän kuitenkin alkoi uhkailla, kun sanoin etten halua koko ajan kuunnella hänen määräilyään.

Ap

Kerro tarkemmin mitä hän määräilee?

Vierailija
60/72 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.