Seksiä kahden kuukauden välein? Teekös tuonlaisella vaimolla mitään?
Ollaan vähän puhuttu asiasta, mutta kun vaimoa väsyttää, on selkävaivoja, pikkuisen lonkkakipuja ja ylipainoa, niin tämä on kuulemma normaalia.
Illat hän viettää padin ja Netflixin kanssa sohvalla keskiyölle saakka. Ja syö.
Mites voisi kauniisti ottaa puheeksi asian epänormaaliuuden?
Kommentit (237)
Toivottavasti et ole samalainen äidissään kiinni oleva vässykkä kuin minun mieheni. Ei paljon seksi kiinnosta, kun äiti on elämän ykkösnainen!
Olen hoikka nuori nainen 22v eikä minun tee koskaan mieli seksiä. Ehkä kerran vuodessa. Aseksuaalikaan en silti koe olevani. Mitäs tähän sanotte? 😂
Tuollaista elämää ei kenenkään tarvitse sietää. Ei miehen eikä naisen. Ainoa ero on se, että jos nainen olisi tehnyt tämän ketjun, 90 % postauksista suosittelisi vaihtamaan äijää.
Jotain häikkää kyllä naisessa on, jos kattelee vaan Netflixiä ja syö. Menkää ulos, keksikään jotain harrastuksia, pois padin äärestä!
Arvatenkin myös ylipainoinen joka häpeää kroppaansa. Olin ite ihan samanlainen joskus ennen 40v kun aineenvaihdunta rupes muuttumaan ja muuttamaan kehoo.
aja posliiniksi ja hommaa anustappi!
Ex-mies irrotti seksin omaksi itseisarvokseen, joka ei hänen mielestään liittynyt mitenkään muuhun elämään. Kun mies oli vain yksin kerännyt himojaan netissä koko illan ja työt jääneet minulle, ainoa syy siihen että seksiä piti harrastaa oli se että hän on minun mieheni ja häntä panettaa. Ja minunkin olisi sitten pitänyt vaikka lukea seksikirjallisuutta että haluaisin enemmän. Joo, mutta kuka ne kotihommat olisi tehnyt ja lapset hoitanut?
Hän valitti aina että oli vain yksin vastuussa parisuhteen seksistä kun minä en tee aloitteita. Se on voi voi, jos minä olen vastuussa kaikesta muusta.
lihoneella vaimolla ei tee mitään, käske laihtua tai ero
Kokeile vietellä nainen oikein kunnolla, illallisten, punaviinien ja ruusujen kera. Istuta vaimo sohvalle, hyväile ja hiero kipeitä paikkoja ja tarjoa lopuksi hellää suuseksiä ilman vaatimusta mistään vastavuoroisuudesta.
Jos yhä on nihkeä eikä halua, istuta hänet pöydän ääreen ja sano, että meillä on Ongelma. Tarjoa avointa keskustelua ja apua. Jos yhteistyöhalua ei vaimolta löydy, laske sormus sormestasi, sano kiitos ja näkemiin, lähde ulos ovesta tietäen, että olet yrittänyt tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jotain häikkää kyllä naisessa on, jos kattelee vaan Netflixiä ja syö. Menkää ulos, keksikään jotain harrastuksia, pois padin äärestä!
Arvatenkin myös ylipainoinen joka häpeää kroppaansa. Olin ite ihan samanlainen joskus ennen 40v kun aineenvaihdunta rupes muuttumaan ja muuttamaan kehoo.
No tulihan se selville jo, eikä minusta pelkästään naisen oma vika, että hänellä on paineita töissä, vanhempien sairaudet kontollaan, kipuja (jotka voivat johtua yksin stressistä) eikä kotoakaan saa ymmärrystä ja tukea vaan siellä on imuroiva mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Et taida pitää vaimoa hyvänä? Tyytyväinen vaimo haluaa seksiä, kuka nyt orgasmeista kieltäytyisi.
Kyllä kuule niitäkin naisia on, siis orgasmeista kieltäytyviä, jos haluttomuuden haluat niin ilmaista. Katsos, kun ihmisten libidot voivat oikeasti poiketa toisistaan, ei siitä(kään) tarvitse aina miehiä syyttää.
Ai kahden kuukauden välein? Sehän on jo usein. Minun mieheni ei halua seksiä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida pitää vaimoa hyvänä? Tyytyväinen vaimo haluaa seksiä, kuka nyt orgasmeista kieltäytyisi.
Kyllä kuule niitäkin naisia on, siis orgasmeista kieltäytyviä, jos haluttomuuden haluat niin ilmaista. Katsos, kun ihmisten libidot voivat oikeasti poiketa toisistaan, ei siitä(kään) tarvitse aina miehiä syyttää.
Ihanko totta?
Oot huono sängyssä tai sulla on pieni muna.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda vaimoa. Meitä, jotka haluavat jopa useamman kerran päivässä, löytyy kyllä.
Yksikään nainen ei ole hymyillyt minulle kadulla tai jutellut oma aloitteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka yllättävää. Naisen haluttomuus ja saamattomuus/laiskuus = miehen vika.
Jep ja se pitää paikkansa. Ei kukaan halua miestä jonka toiminta arjessa kismittää.Mietipä sitä tovi. Ihan kaikessa rauhassa, vaikka totuus kirveltääkin. Mieheensä tyytyväinen nainen on halukas.Fakta.
Ei seksi ole mikään palkinto roskien viemisestä.Herää tähän päivään.
Et kyllä mitenkään voi puhua kaikkien naisten puolesta. Onhan se totta, että harvan sikamaisesti käyttäytyvän miehen vaimo on kovin halukas, mutta ei siitä voi päätellä, että vaimon haluttomuus johtuu aina miehen sikamaisesta käytöksestä.
Meillä on myös jo useamman vuoden seksielämä hiipumaan päin, vaikka ei se nyt sentään kokonaan ole loppunut. Syyt eivät todellakaan ole naisen huomioimisessa arjessa tai missään näistä klassikkovastauksista. Joku tietysti miettii, että "mistäs tiedät omahyväisyydessäsi"... Onneksi vaimoni saa kyllä suunsa auki tarvittaessa, ettei tarvitse hakea piiloviestejä wc-pöntön pesemättä jättämisestä.
Ja vielä ap:sta. Tässä suhteessa ei nähtävästi ole molemminpuolista kunnioitusta, seksittömyyden syyt löytyvät varmaankin sieltä.
Jos nainen saa aina orgasmin, niin se haluaa. Minulta meni yhdessä suhteessa halut, kun mies oli niin hätäinen oman tyydytyksen miettijä. Oli ollut satojen naisten kanssa ja ainakin 10 kanssa seurustellut 1-3 vuotta ja väitti, että kyllä naiset on aina saaneet pelkällä pumppaamisella. Voi hyvät hyssykät. Oli ollu pojalla tuuria, kun oli löytänyt just ne yksilöt. No, minä en ole sellainen, joten sain hoidella tyydytykseni itse. Niin että ei mua sitte se seksikään hänen kanssaan oikein enää kiinnostunut. Eikä koko mies.
En tiedä, mulla oli sama ongelma miehen kanssa, käytännössä olisi ollut mahdollista harrastaa seksiä rauhassa /5 päivänä viikossa kun lapset oli koulussa. Mutta miehelle kelpas kerran kuussa ja sekin keskittyen yhdyntään ohi pikaseen. Mä aloin lopulta olee sika vihainen siitä että äijä mieluummin nukkuu klo 14-15 asti päivällä. Uhkasin mennä vieraisiin jos ei ala tekee haluttomuudelleen mitään. Torjui mut vuosien aikana varmaan sata kertaa ainakin
Lopulta minä en enää voinut päästää miestä lähelleni, en halunnut haluta, niinpä keskityin someen ja jos mies teki aloitteen, torjuin sen!
2 kertaa kun olin miehen torjunut niin tää itki että oon jättämässä hänet.
Käskin sen miettii että miltäpä tuntuisi kokea sama sata kertaa. Pyyteli anteeksi. Mutta olin jo liian syvällä siinä pahassa olossani että tiuskin vaan jotain takas.
Juttu päätty niin että mies häipyi salaa, sulki puhelinliittymänsä todennäköisesti hakee avioeroa. Ite oon ihan rikki.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan vähän puhuttu asiasta, mutta kun vaimoa väsyttää, on selkävaivoja, pikkuisen lonkkakipuja ja ylipainoa, niin tämä on kuulemma normaalia.
Illat hän viettää padin ja Netflixin kanssa sohvalla keskiyölle saakka. Ja syö.
Mites voisi kauniisti ottaa puheeksi asian epänormaaliuuden?
Nokka umpeen.