Sairaita lapsuuden ajatuksia ja kuvitelmia?
Itse ajattelin, että sitten kun mulla on omia lapsi, niin syötän heille omaa kakkaani. Muuta ei ole tarjolla, ja sitä on pakko on syödä. Mikä vallan tunne. Sitten ajattelin että pysäytän johonkin autotienvarteen antamaan heille piiskaa, niin että kaikki ohikulkijat näkevät. Olin noin 7-9 v tuolloin. On ajatukset "hieman" muuttuneet niiltä ajoilta.
Kommentit (25)
Tokaluokalla halusin hieroa koulukaverini palleja. Minä tyttö, hän poika. Mietin usein mielessäni pervoja lääkärileikkejä.
Kuvittelin, että aamulla mummolassa herätessäni mummon iho olisi muuttunut oranssiksi ja suomuiseksi ja mummo aikoisi syödä minut.
En hirveästi tykännyt mummosta lapsena.
Mietin, mistä kohtaa hevosta meetvursti leikataan. Tulin siihen tulokseen, että jaloista viipaloidaan, kun se on niin säännöllisen pyöreää. Mistä muualta saa sellaisia paloja. Tosin se mietitytti, että eikö luu tule jossakin kohti vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelin, että aamulla mummolassa herätessäni mummon iho olisi muuttunut oranssiksi ja suomuiseksi ja mummo aikoisi syödä minut.
En hirveästi tykännyt mummosta lapsena.
Nyt muistan kun tarkemmin aloin muistelemaan.
Siis kuvittelin sen ryppyisen ihon kuoriutuvan ja sen alta paljastuvan sellaisen kokonaan kuoritun mandariinin näköisen ihon.
Siis tämmöisen niin kuin tuossa oikeanpuolimmaisessa lohkossa: https://previews.123rf.com/images/natika/natika1303/natika130300461/186…
Te ootte ihan eri sfääreissä kuin mitä mä tulin tänne kirjoittamaan. :D Otan takkini ja poistun.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, mistä kohtaa hevosta meetvursti leikataan. Tulin siihen tulokseen, että jaloista viipaloidaan, kun se on niin säännöllisen pyöreää. Mistä muualta saa sellaisia paloja. Tosin se mietitytti, että eikö luu tule jossakin kohti vastaan.
apua, mietin tätä myös lapsena ja tulin samaan päätelmään :DD
Olin nähnyt salaa jakson sitä vanhaa V- sarjaa. Luulin että mun vanhemmat on liskoja. Veli satavarmasti. Olin ehkä 7-8v.
Luulin verilöylyn olevan sellainen, että viedään joku saunaan ja vihdotaan niin rajusti, että alkaa tulla verta
Minulla oli seksuaalissävytteisiä alistumisfantasioita ennenkuin minulla oli hajuakaan, mitä seksi tai mikään siihen liittyvä on. varhaisimpia muistan n. 5-vuotiaana.
Muistan joskus 10-vuotiaana pohtineeni kuumeisesti, että haluanko sitten aikuisena romanttista seksiä vai rajua panemista. :D
Mä taisin olla pieni filosofi koska olin joskus alle 10-vuotiaana varma että tämä maailma on joku unimaailma ja se oikea elämä on jossain siellä missä olen hereillä.
Mullakin oli jotain kaameita pervofantasioita lapsena, semmoisia en nyt aikuisiällä pystyisi edes keksimään.
Vierailija kirjoitti:
pidin suurena valheena sitä, kun kaverin mukaan meetwursti tehdään hevosesta. eihän nyt kukaan aikuinen voi olla niin paha kellekään
toinen kuvitelma oli se, että noin 13-vuotiaana naimisiin ja siihen sitten lapsi. kai se oli aika normaali joltain 8-vuotiaalta tytöltä
oireilin myös raivokkaalla kiroilulla jossain 9-vuotiaana vaikka siitä rangaistiin kyllä välittömästi aikuisten taholta. kaveri oli hölmistynyt kun leikimme ja aloin kiroilemaan ääneen. tavasta on ollut vaikea päästä eroon mutta enää tulee "v***u " enää onneksi harvoin
Vierailija kirjoitti:
Mä taisin olla pieni filosofi koska olin joskus alle 10-vuotiaana varma että tämä maailma on joku unimaailma ja se oikea elämä on jossain siellä missä olen hereillä.
Minulla oli myös tuollaisia ajatuksia, ja nyt aikuisena rakastan filosofiaa. :)
Ei mulla vaan ole mitään tuollaisia. Onneksi. Olen ollut realisti pienestä pitäen ja luottanut vain todistettuihin asioihin tai omiin havaintoihini, joita myös terveesti kyseenalaistan.
Voiko kirjoittaa myös ihan vain outoja?
Kuvittelin että padassa poriseva lihan pala oli naapurintädin takamuksesta. Olin ehkä 6.