Valehtelin ammattini tapailumiehelle, nyt kaduttaa
Baarituttavuus ja en ajatellut asian homman etenevän mihinkään vakavampaan. Puhelin niitä näitä ja kerroin hänelle olevani juristi. Tavattiin toisen kerran ja ajattelin, että pidetään nyt muutama kerta hauskaa ja se siitä. Pidin tätä juristijuttua yllä. Hetken hauskanpito muuttuikin tapailuksi. Nyt en tiedä, että miten kertoisin totuuden. Olen ammattikoulun käynyt taloushallinnon assistentti, en todellakaan mikään kouluja käynyt älykkö. Pelkään, että jos kerron totuuden, mies jättää minut. Ja ymmärrän tämä täysin, koska olen valehdellut hänelle koulutuksestani ja työstäni. Haluaisin kertoa totuuden, koska se painaa mieltäni ja tiedän, ettei suhde voi oikeasti edetä vakavammaksi, jos elän valheessa. Onko jollain kokemusta vastaavasta tilanteesta ja miten selvisitte siitä eteenpäin?
Kommentit (21)
No ei auta kuin lukea äkkiä juristiksi.
Sinuun ei voi enää koskaan luottaa.
En ole itse tekeytynyt muuksi kuin olen, mutta eräs mies kertoi minulle ihan toisen ammatin kuin mitä oikeasti teki työkseen. Heti kun mentiin tapailuasteelle hän tunnusti, että oli satuillut ammatista. Minulle se nyt ei ollut mikään big deal, olin jo ihastunut persoonaan ja tämä oli ainoa asia, mikä ei pitänyt paikaansa. Ehkä olisi ollut toinen asia, jos olisi sanonut olevansa toimitusjohtaja (ja minulle status olisi tärkeää), mutta oikeasti pitkäaikaistyötön.
Sanoinko juristi? Tarkoitin tietysti että turisti.
Kannattaa kertoa mahdollisimman nopeasti, mitä pidempään odotat sen vaikeammaksi menee. Eikä joka puolella sitä paitsi toitoteta, että miehet vähät välittää naisten koulutuksesta ja ammatista.
Minä taas olen kertonut ympäripyöreästi tekeväni toimistohommia, joska juristi karkottaa miehet todella tehokkaasti
nimim. kokemust on
Hauskaa olisi jos päätyisit tapailumiehen haastateltavaksi työpaikkaan. 😂
Eipä sitä oikein koskaan voi tietää, missä satunnaisen tuttavuuden kohtaa seuraavan kerran.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen kertonut ympäripyöreästi tekeväni toimistohommia, joska juristi karkottaa miehet todella tehokkaasti
nimim. kokemust on
Sama. Olen isopalkkainen päällikkö ja merkittävässä asemassa.
Kerro totuus ja lupaa miehellesi päivittäinen suihinotto vähintään vuoden ajan jos antaa anteeksi valehtelusi.
Sanot, että sulla on sama ongelma kuin Sivupersoonamies Ristolla Jopet showssa.
Vierailija kirjoitti:
nimim. kokemust on
Vedän heti juristit vasempaan tinderissä. Haluan ihmisen, joka tekee rehellistä työtä, ja noudattaa sääntöjä ja asetuksia. Jos me insinöörit tulkittais standardeja yhtä leväperäisesti, kuin juristit tulkitsevat lakia, niin rakennukset ja sillat olisivat hengenvaarallisia
M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nimim. kokemust on
Sama. Olen isopalkkainen päällikkö ja merkittävässä asemassa.
Jos luulet olevasi jotenkin merkittävä, niin tulee kyllä heti narsisti-vibat.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kertoa mahdollisimman nopeasti, mitä pidempään odotat sen vaikeammaksi menee. Eikä joka puolella sitä paitsi toitoteta, että miehet vähät välittää naisten koulutuksesta ja ammatista.
Valehtelu on kuitenkin eri asia, ja sillä todellakin on väliä. Jos nainen on valmis valehtelemaan ammattinsa, niin mitä muuta hän satuilee ihan arjessa.
Itse kerroin aina aikoinaan olevani sairaanhoito-oppilaitoksessa enkä oikiksessa. Sittemmin olen kyllä kertonut aina oikean ammattini, sillä jos mies ei sitä kestäisi, niin eipä minua se mies kyllä kiinnostaisikaan...
APlle. Kerro tuo, mitä aloituksessasi kirjoitit miehelle. Kyllä se ymmärtää sen, että aluksi et pitänyt asiaa olennaisena etkä uskonut suhteenne etenevän, mutta teidän tilanne muuttunut.
Eipä tuosta tilanteesta ole kiertotietä ulos. Itse näen, että pakkohan se totuus on kertoa.
asianajaja, N54
"sanoin vahingossa olevani tk-lääkäri"
https://www.vauva.fi/keskustelu/581268/havettaa-sanoin-puistossa-eraall…
M60
Vierailija kirjoitti:
Heh... Välitön mielleyhtymä "Minä olen juristi ...turisti. Eikun siis tuomari... viemäri"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelu on kuitenkin eri asia, ja sillä todellakin on väliä. Jos nainen on valmis valehtelemaan ammattinsa, niin mitä muuta hän satuilee ihan arjessa.
Et ymmärrä. Olen oikeasti mies.
-ap
Sano että olit juopunut ja siksi huijasin tyhmyyksissäni.
Hae äkkiä avoimen yliopiston oikeustieteiden perusopintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh... Välitön mielleyhtymä "Minä olen juristi ...turisti. Eikun siis tuomari... viemäri"
Sulla on kyllä melko yksinkertainen mieli...
Minä en siedä edes vakoisia valheita koska lataan aivan kaiken suoraan päin naamaa. Siksi naiset karttavat minua. Mietipä kumpi on parempi tässä tinderöinti-päivämääräilykulttuurissa, luotettava, lojaali ja rehellinen vai valkosia tai vähemmän valkoisia valheita kylvävä.