Kerroin vihdoin miehelleni seksifantasioistani... ei olisi pitänyt
Vihdoin rohkaisin mieleni ja avoimesti kerroin miehelleni millaisesta seksistä pidän ja mitä fantasioita minulla on. Olen hieman ujo puhumaan avoimesti tällaisista asioista... mm. siitä syystä, että aikaisemmissa suhteissa mulle ollaan pahimmillaan naureskeltu kun olen ollut rehellinen mieltymyksistäni. No, kun olin saanut kerrottua asiani, odotin jonkinlaista kommenttia. Ei mitään. Hän ei puhunut yhtään mitään. Sitten hän meni ja avasi ikkunan, jonka jälkeen tuli taakseni (makasin mahallani) ja alkoi kuivanaida mua. Siis tökkiä mun persettä etumuksellaan. Ei tuntunut musta kovin mukavalta tämä yllättävä tökkiminen. Kierähdin alta pois. Sitten hän vain alkoi nukkumaan.
Siis, mitä ihmettä? Kun aina saa lukea naistenlehdistä, että puhukaa toisillenne ja olkaa avoimia seksimieltymyksistänne. Miehetkin pitävät siitä, että nainen kertoo mistä hän syttyy. Mua ärsyttää toi mies. Koko ajan se haluaa sängyssä sitä sun tätä. Ja nyt kun minäkin avaan sanaisen arkkuni niin vastassa on pelkkä hiljaisuus.
Kommentit (36)
Mä en pitäisi siitä, että yhtäkkiä tullaan tökkimään persettä. Sun mies kuulostaa juntilta.
No kannattiko sanoa että sun fantasia on että joku kuivanai sua ikkuna auki hiljaa?
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin rohkaisin mieleni ja avoimesti kerroin miehelleni millaisesta seksistä pidän ja mitä fantasioita minulla on. Olen hieman ujo puhumaan avoimesti tällaisista asioista... mm. siitä syystä, että aikaisemmissa suhteissa mulle ollaan pahimmillaan naureskeltu kun olen ollut rehellinen mieltymyksistäni. No, kun olin saanut kerrottua asiani, odotin jonkinlaista kommenttia. Ei mitään. Hän ei puhunut yhtään mitään. Sitten hän meni ja avasi ikkunan, jonka jälkeen tuli taakseni (makasin mahallani) ja alkoi kuivanaida mua. Siis tökkiä mun persettä etumuksellaan. Ei tuntunut musta kovin mukavalta tämä yllättävä tökkiminen. Kierähdin alta pois. Sitten hän vain alkoi nukkumaan.
Siis, mitä ihmettä? Kun aina saa lukea naistenlehdistä, että puhukaa toisillenne ja olkaa avoimia seksimieltymyksistänne. Miehetkin pitävät siitä, että nainen kertoo mistä hän syttyy. Mua ärsyttää toi mies. Koko ajan se haluaa sängyssä sitä sun tätä. Ja nyt kun minäkin avaan sanaisen arkkuni niin vastassa on pelkkä hiljaisuus.
Anteeksi että naurattaa tämä tilanne. Siis oliko se sun fantasia tuollainen nylkytys tai kuivanainti? Jos ei niin ihan ihme hippiäinen sun ukkos.
Mikähän tää fantasia on voinut olla jos mies käsitti sen tapahtuvan tuolleensa..
Ehkä miehellä oli hiukan käsiteltävää asiassa, tarvitsi happea ja sijaistoimintaa? Sinuna en vielä löisi hanskoja tiskiin.
Todella ärsyttävää. Vaikea se on varmaan ottaa uudelleen puheeksi. Toimiko mies yhtään siihen suuntaan kuin toivoin? Vai jos hän koki toiveesi uhaksi, niin kuin usein tuntuu käyvän.
Oliko se sun fantasia niin outo ja ahdistava, että miehen ahdistus purkautui sitten noin?
No kerro nyt meille uteliaillekin mitä ne sun kertomasi seksifantasiat ovat, please!
Mies oli varmasti todella yllättynyt ja hämmentynyt, halusi kuitenkin osoittaa että haluaa sinua kuitenkin edelleen.
Jatkakaa keskustelua.
Luultavasti ap:n fantasia oli jotain hyvin tavallista ja kevyttä kuten että "mies ottaisi vähän väkisin" ja ap:n mies on vain outokainen joka hämmentyy kaikesta ja menee tilttiin ja tiltissä sitten nykii.
Oliko fantasiassasi helmeilevän hopeinen kettusetä?
Fantasiani ei siis ollut ikkunan avaaminen ja kuivanainti :D Enkä sanonut mitään mikä olisi voinut loukata. En esimerkiksi arvostellut häntä mistään. Enkä ehdotellut mitään sellaista, joka olisi ollut jotakin todella törkeää tai omituista. Aika kevyitä notmijuttuja. On mulla irstaampiakin juttuja mielessä, mutta ne mä säästän myöhempään.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Fantasiani ei siis ollut ikkunan avaaminen ja kuivanainti :D Enkä sanonut mitään mikä olisi voinut loukata. En esimerkiksi arvostellut häntä mistään. Enkä ehdotellut mitään sellaista, joka olisi ollut jotakin todella törkeää tai omituista. Aika kevyitä notmijuttuja. On mulla irstaampiakin juttuja mielessä, mutta ne mä säästän myöhempään.
-ap
Varo vain ;) . Saattaa olla, että mies avaa ikkunan lisäksi ovenkin ja nylkyttää hämmentyneenä ja hiljaa jotain ovenkarmia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Varo vain ;) . Saattaa olla, että mies avaa ikkunan lisäksi ovenkin ja nylkyttää hämmentyneenä ja hiljaa jotain ovenkarmia sitten.
En kestä....
:D:D:D
Aikkamalaa mää kualen nauruun!! :D :D
Mies tekee joskus noin kun se on hämmentynyt. Odota vähän niiden loppujen fantasioiden kanssa.
Aloituspostauksen perusteella kuulostaa siltä, että Ap oli miettiny tän jutun ihan valmiiksi päässään moneen kertaan.
Sitten siinä kun mies ajattelee aivan jotain muita juttuja, niin yhtäkkiä Ap alkaa kertomaan miten olisi kivaa jos joku repisi vaatteet päältä ja naisi kuivana kakkoseen valuttaen samalla sulaa kynttilävahaa selkää pitkin.
Miehellä meni luultavasti aivot tilttiin kun Ap hyppäsi ns. nollasta sataan juttujensa kanssa, eikä esim. aloittanut keskustelua varovasti ja kysellyt ensin miehensä fantasioista, tai edes kysynyt että haluaisiko mies keskustella niistä...
xD sä saat edes jotain tökkimistä