Kerroin vihdoin miehelleni seksifantasioistani... ei olisi pitänyt
Vihdoin rohkaisin mieleni ja avoimesti kerroin miehelleni millaisesta seksistä pidän ja mitä fantasioita minulla on. Olen hieman ujo puhumaan avoimesti tällaisista asioista... mm. siitä syystä, että aikaisemmissa suhteissa mulle ollaan pahimmillaan naureskeltu kun olen ollut rehellinen mieltymyksistäni. No, kun olin saanut kerrottua asiani, odotin jonkinlaista kommenttia. Ei mitään. Hän ei puhunut yhtään mitään. Sitten hän meni ja avasi ikkunan, jonka jälkeen tuli taakseni (makasin mahallani) ja alkoi kuivanaida mua. Siis tökkiä mun persettä etumuksellaan. Ei tuntunut musta kovin mukavalta tämä yllättävä tökkiminen. Kierähdin alta pois. Sitten hän vain alkoi nukkumaan.
Siis, mitä ihmettä? Kun aina saa lukea naistenlehdistä, että puhukaa toisillenne ja olkaa avoimia seksimieltymyksistänne. Miehetkin pitävät siitä, että nainen kertoo mistä hän syttyy. Mua ärsyttää toi mies. Koko ajan se haluaa sängyssä sitä sun tätä. Ja nyt kun minäkin avaan sanaisen arkkuni niin vastassa on pelkkä hiljaisuus.
Kommentit (36)
Siis mitä ihmettä :DDD En KÄSITÄ tuota aloittajan kuvaamaa tapahtumaa, eihän tossa ole mitään järkeä :D Kuka ihminen toimii noin kuin miehesi, eihän tuossa ole logiikan hiventäkään? Miksi avasi ikkunan, miten se liittyy mihinkään? :D Miksi "kuivanai" sinua sanomatta sanaakaan? Siis vain yksikertaisesti mitä ihmettä?! XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fantasiani ei siis ollut ikkunan avaaminen ja kuivanainti :D Enkä sanonut mitään mikä olisi voinut loukata. En esimerkiksi arvostellut häntä mistään. Enkä ehdotellut mitään sellaista, joka olisi ollut jotakin todella törkeää tai omituista. Aika kevyitä notmijuttuja. On mulla irstaampiakin juttuja mielessä, mutta ne mä säästän myöhempään.
-ap
Varo vain ;) . Saattaa olla, että mies avaa ikkunan lisäksi ovenkin ja nylkyttää hämmentyneenä ja hiljaa jotain ovenkarmia sitten.
Apua! XD Kerron sitten täällä, jos noin tulee tapahtumaan. Se taitaa olla kyllä mahdollista kaiken tän jälkeen :/
-ap
Vierailija kirjoitti:
Aloituspostauksen perusteella kuulostaa siltä, että Ap oli miettiny tän jutun ihan valmiiksi päässään moneen kertaan.
Sitten siinä kun mies ajattelee aivan jotain muita juttuja, niin yhtäkkiä Ap alkaa kertomaan miten olisi kivaa jos joku repisi vaatteet päältä ja naisi kuivana kakkoseen valuttaen samalla sulaa kynttilävahaa selkää pitkin.
Miehellä meni luultavasti aivot tilttiin kun Ap hyppäsi ns. nollasta sataan juttujensa kanssa, eikä esim. aloittanut keskustelua varovasti ja kysellyt ensin miehensä fantasioista, tai edes kysynyt että haluaisiko mies keskustella niistä...
En mä itse asiassa odottanut, että siitä olisi seksiä seurannut. Halusin vain jutella siitä millainen olen ja millaisesta seksistä pidän. Ei todellakaaan mitään noin härskiä, että kuivana kakkoseen :P Siis todella kevyttä jutustelua se oli. Mut nyt en tiedä uskallanko edes mennä niihin rankkoihin juttuihin....
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä :DDD En KÄSITÄ tuota aloittajan kuvaamaa tapahtumaa, eihän tossa ole mitään järkeä :D Kuka ihminen toimii noin kuin miehesi, eihän tuossa ole logiikan hiventäkään? Miksi avasi ikkunan, miten se liittyy mihinkään? :D Miksi "kuivanai" sinua sanomatta sanaakaan? Siis vain yksikertaisesti mitä ihmettä?! XD
Niinpä! Siinä ei ollut logiikan hiventäkään. Olin vain todella hämmentynyt kaikesta ja makasin sängyssä miettien, että mitä just tapahtui...? Absurdi tapahtumaketju.
-ap
Äh, aika provosoivaa, ettet voi kertoo fantasioitas. Jos tää nyt oli tositarina.
Mulle tuli tästä mieleen, et sanoit miehelle, et fantasioit isosta munasta. Sit ukko meinas hypätä epätoivoissaan klasista, mut tuli viime hetkellä toisiin ajatuksiin ja päätti sittenkin yrittää vielä nylkyttää, vaikka oli ihan masentunu.
No jos olet kertonut että haaveilet että mies ottaa sinut, niin nythän mies otti. Fantasiasi on toteutunut.
Juu, reilua olisi, jos nyt kertoisit mitkä se ne sun "normi" fantasiat on - jollekullehan voi esim. fistaus olla ihan normisettiä, eikä siis edes fantasia... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Siinä ei ollut logiikan hiventäkään. Olin vain todella hämmentynyt kaikesta ja makasin sängyssä miettien, että mitä just tapahtui...? Absurdi tapahtumaketju.
-ap
Mikset ottanut housuja pois kun mies tuli siihen pökkimään?
Iron Fist kirjoitti:
Juu, reilua olisi, jos nyt kertoisit mitkä se ne sun "normi" fantasiat on - jollekullehan voi esim. fistaus olla ihan normisettiä, eikä siis edes fantasia... ;)
Ohiksena, mutta minä olen nainen, jolle vaikkapa fistaus on ihan normisettiä, molemmat voi olla sen kohteena. Miehelleni taas kevyt sitominen on jännittävä fantasia, jota hän ei ole vielä uskaltanut kokeilla (kumminkaan päin). Voitte arvata, että suhteen alussa tuli hieman väärinkäsityksiä kun juteltiin seksistä :D .
Tulee ihan mieleeni vanha provo "Siro liikehdintäni puutarhakutsuilla". 🤔
Olisit näyttänyt miehellesi tämän
Mikäs tässä nyt on vaikeata? Mies kuunteli sinua ja imi itseensä tietoa. Fantasiasi kiihotti häntä.
Odotitko jotain analyyttistä keskustelua?
Oliko fantasia jotain sellaista, että raiskaaja murtautuu taloon ja ottaa väkisin?
Mies sitten avasi ikkunan (raiskaaja tuli hänen mielikuvituksessaan sisään ikkunasta) ja alkoi muka ottaa väkisin.
Vai mikä se oli?
Kerro nyt tarkemmin ne toiveesi.
No ei tuollainen fantasia vielä mikään nollasta sataan juttujen kanssa meneminen ole. Ihan tavallinen fantasia se on, ei tuollaisesta tarvitse mitään ennakkoon varoitella. Jos fantasioi joistain eritekekkereistä niin sitten kannattaa ehkä pohjustaa tilannetta ennakkoon hieman.