Ärsyttää "TOSI_MIEHET" !!
Ollaan niin äijää, halveksutaan kasvissyöntiä (meil on pupujen kaa diili, ne ei syö mun ruokaa mä en niiden ÖHÖHÖRR), luonnosta välittämistä (viherpiiperrystä), empatiaa (tosimies ei itke/herkistele), ylipäätään kaikkea mikä edellyttäisi pään kaivamista ulos omasta persiistä ja omien mielihalujen järkeistämistä/kohtuullistamista. Ahdasmielisyys.
En ole vihervasurihippi, enkä minkään muunkaan aatteen lipunkantaja. Tällaiset ihmiset ajatusmalleineen ja toimintatapoineen nyt vaan tuhoavat maailman.
Kommentit (49)
Tais joku tosiäijäilijä pahoittaa mielensä kun piti naisten kulutuskäyttäytyminen kiskoa soppaan... Yhtä kyseenalaista sekin mutta kyse lieni kuitenkin tosimieheilyn aiheuttamista ongelmista yleisen maailmankehityksen suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Siis noita "mulla on pupujen kanssa sellainen diili, että ne ei aja mun polkupyörällä ja mä en syö niiden ruokaa"-juttuja heitetään nimenomaan sen takia, että niillä saadaan karsittua se kaikkein hörhöin aines pois. Ei ole kyse siitä syödäänkö kasviksia vai ei, vaan siitä että vähän provokatiivisella kommentilla saa pienen negatiivisen tunnereaktion kautta naisen ns. todellisen luonteen esiin. Jos reaktio on esimerkiksi sellainen, että pyöritellään silmiä ja katsellaan epäuskoisena, tilanne on vielä ihan fine - kyseinen yksilö pystyy hallitsemaan tunnetilojaan. Jos taas kilahtaa ihan täysin, selkeästi vaan sinne ö-mappiin. Jos taas nauraa katketakseen, pitää olla ehkä vähän huolissaan.
Ohis. Huonot vitsit on aina huonoja ja mauttomat mauttomia. Se joka niitä viljelee osoittaa lähinnä olevansa ääliö.
Niin ja se "mulla on pupujen kanssa ..." on niin wanha ja kulunut huuli, että sitä vielä käyttävä on varsinainen ääliöiden ääliö, se oli kulunut vitsi jo -80 luvun lopulla, kun hipeistä ja koijärvi-liikkeestä oli vuosikymmen aikaa.
Eräs äijäily ärsyttävimmistä lieveilmiöistä on se, kun rohkenet esittää minkäänlaisen eriävän mielipiteen maailman tarkastelusta "äijälinssin" läpi, olet automaattisesti "tiukkis", "femakko", tai oma suosikkini:"huumorintajuton". Siitä on huumori kaukana kun äijät omaa itsekkyyttään ja näköalattomuuttaan mesoavat yleisestä oikeudesta perseillä ja syödä kaikki tielleen osuva. Muuttaisivat omalle planeetalleen niin huomaisivat kuinka hienosti homma pyörii sillä lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi mies on sellainen, joka itsestään numeroa tekemättä on isänä lapsilleen ja elättää omalta osalta perheensä kohdellen puolisoa tasa-arvoisenaan. Ei siihen tarvita möykkäämistä, toisen alentamista, tatuointeja tai steroideja.
Sovitaanko niin, että miehet itse määrittelevät millainen on tosimies, ja naiset määrittelevät millainen on tosinainen?
Sovitaanko kuule, että jätät nuo määritelmät sinne minne ne kuuluukin, päiväkodin hiekkalaatikolle?
Mutta miehet saa ahtaa milloin mihinkin muottiin, kuten aloittajakin tekee?
-eri
Kyllä ihmiset aivan itse osaavat itsensä muottiin ahtaa, ei siihen minua tarvita. Eivätkö nämä "äijät" nimenomaan halua profiloitua mielikuvia vastaaviksi?
ApNiin, edelleenkään en ymmärrä miksi nämä tosiäijät kaihertavat alapäätäsi noin kovasti?
Olisit nyt vaan lukenut aloituksen ajatuksella...
Umpimielisyys/junttius/machoilu on myrkkyä kehitykselle ja yleiselle hyvinvoinnille. Äijäily ihannoi kulutusta, hedonismia ja mielihalujen tyydyttämistä. Mikäli kaikki eläisivät näin, oltaisiin tuhouduttu jo sataan kertaan kaikki. Äijä saa olla muttei maailmasta piittaamaton tampio, se on haitallista kaikille muille.Hedonistisin ja omia mielihalujaan eniten tyydyttävä yksilö maapallolla on kylläkin länsimainen kulutushysteerinen nainen. Keksipäs siis parempi perustelu
Okei sori, hedoinistiset miehet SEKÄ naiset. Yhtä lailla.
ApEli mihinkäs ne inhoamasi "tosimiehet" nyt sitten taas jäikään?
Naiset ovat kyllä miehiä pahempia maapallon tuhoamisessa kulutushysterioineen, tämä on faktaa
Väännetääs ratakiskosta: Naisten maailmassa on yleisesti hyväksyttyä olla edes muodollisesti kiinnostunut luonnosta, eläimistä ja ympäristöstä. Tosi-äijän maailmassa moinen on epämiehekästä haihattelua. Kumpi ajatusmalli tuhoaa maailmaa?
ApPuhut naisista kollektiivisena joukkona, joihin vertaat sitten marginaaliryhmää.
Naiset kerskakuluttavat, ostelevat joka viikonlopulle aasian hikipajoilla tehtyjä biletoppeja, tilaavat kiinaroskaa ja käyttävät tolkuttomat määrät meikkejä ja mikromuoveja sisältävää kosmetiikkaa.
Joten eipä edelleenkään toimi argumentointisi.
:D ja sun argumentti on siis "mutta kun joku nainenkin joskus jossain jotain niin miehille oikeutus"?
Vierailija kirjoitti:
Tosi mies on sellainen, joka itsestään numeroa tekemättä on isänä lapsilleen ja elättää omalta osalta perheensä kohdellen puolisoa tasa-arvoisenaan. Ei siihen tarvita möykkäämistä, toisen alentamista, tatuointeja tai steroideja.
Näin, kaikenlainen ylikorostaminen kielii lähinnä epävarmuudesta...
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuollaiset miehet ovat naisten mieleen :(
Ja poikien.
Otsikko olisi pitänyt muotoilla TOSI_ÄIJJÄ, todellisen miehisyyden kanssa tällä asenteella on hyvin vähän tekemistä.
Ap
Samaa mieltä, tosi miehuus määritetään jossain aivan muualla kuin omiin ahtaisiin arvoihin sopeuttamisessa.