Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää "TOSI_MIEHET" !!

Vierailija
04.04.2018 |

Ollaan niin äijää, halveksutaan kasvissyöntiä (meil on pupujen kaa diili, ne ei syö mun ruokaa mä en niiden ÖHÖHÖRR), luonnosta välittämistä (viherpiiperrystä), empatiaa (tosimies ei itke/herkistele), ylipäätään kaikkea mikä edellyttäisi pään kaivamista ulos omasta persiistä ja omien mielihalujen järkeistämistä/kohtuullistamista. Ahdasmielisyys.
En ole vihervasurihippi, enkä minkään muunkaan aatteen lipunkantaja. Tällaiset ihmiset ajatusmalleineen ja toimintatapoineen nyt vaan tuhoavat maailman.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki itselle vieras/erilainen on lähtökohtaisesti PAHAA. Ei poikkeuksia. Eläkää vain omien pierujenne keskellä mutta antakaa herran tähden muiden olla kiinnostuneita muustakin.

Vierailija
2/49 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuollaiset miehet ovat naisten mieleen :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa edes ärsyyntyä ns. tosimiehistä. Annan jäätävän ylenkatseeni lipua heidän ohitseen ja keskityn viihtymään älyllisten olentojen seurassa.

Vierailija
4/49 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa kenen? En kyllä tunne yhtäkään joka moiseen junttiin lankeaisi... ehkä joku persuja äänestävä kouvola-Liisa? Löytäisivätkin toisensa ja antais muiden olla rauhassa...

Vierailija
5/49 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, reteiden ja rempsakoiden pubiruusujen mieleen varmasti. Eli kaikki hyvin, kun löytävät kaltaisensa.

Vierailija
6/49 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mies on sellainen, joka itsestään numeroa tekemättä on isänä lapsilleen ja elättää omalta osalta perheensä kohdellen puolisoa tasa-arvoisenaan. Ei siihen tarvita möykkäämistä, toisen alentamista, tatuointeja tai steroideja.

Vierailija
7/49 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tämän ärtymyksesi kiinnostaa ketään? Samalla tavalla sinua voidaan halveksia, ties mistä syistä.

Kestätkö itse kritiikin tai ärtymyksen?

Vierailija
8/49 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollainen ole mikään tosimies, jos sitä pitää jatkuvasti todistella. Pahasti jäänyt kehityksessä jälkeen.

Vierailija
9/49 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö tämän ärtymyksesi kiinnostaa ketään? Samalla tavalla sinua voidaan halveksia, ties mistä syistä.

No näiden juntteroisten kritiikkiä ja ärtymystä olen puoli ikääni saanut sietää : D enkä tosiaan ole mikään äärifeministi/askeetti vaan ihan perusEMPAATTINEN henkilö, jonka mielestä muullakin kuin omalla nautinnolla saattaisi olla merkitystä omalle sekä muiden hyvinvoinnille.

Ap

Vierailija
10/49 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuollainen ole mikään tosimies, jos sitä pitää jatkuvasti todistella. Pahasti jäänyt kehityksessä jälkeen.

Sopiiko sinulle ja muillekkin palstamammoille, että miehet määrittävät myös millainen on "tosinainen"?

Tuskin.

Vierailija
11/49 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näiden juntteroisten kritiikkiä ja ärtymystä olen puoli ikääni saanut sietää : D enkä tosiaan ole mikään äärifeministi/askeetti vaan ihan perusEMPAATTINEN henkilö, jonka mielestä muullakin kuin omalla nautinnolla saattaisi olla merkitystä omalle sekä muiden hyvinvoinnille.

Ap

Syytät muita ahdasmielisiksi, mutta muiden pitää elää niin kuin sinä keksit vaatia?

Vierailija
12/49 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko sinulle ja muillekkin palstamammoille, että miehet määrittävät myös millainen on "tosinainen"?

Tuskin.

Niin millainen olisi tosinainen. Isot tissit, enintään peruskoulu käytynä, isot tissit, kova ääni, isot tissit, ottaa viinaa eikä nipota kun mieskin ottaa, isot tissit, ei tykkää herroista eikä homoista eikä hipeistä eikä ulkomaalaisista. Ja yksi vielä: isot tissit!

Vierailija
13/49 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Syytät muita ahdasmielisiksi, mutta muiden pitää elää niin kuin sinä keksit vaatia?

En ole vaatinut mitään, ehdottaisin vain avarakatseisempaa suhtautumista asioihin. "Äijäily" usein esittääytyy umpimielisyytenä.

Ap

Vierailija
14/49 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin.

Eipä tuota sanaa koskaan kukaan muu käytä kun miehet jotka yrittävät tehdä siitä jonkun jutun. Että vaikka koherentti määritelmä vielä viipyykin, määrittelyvalta on täysin teillä.

Vierailija
15/49 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole vaatinut mitään, ehdottaisin vain avarakatseisempaa suhtautumista asioihin. "Äijäily" usein esittääytyy umpimielisyytenä.

Ap

Mikään pakkohan sinun ei ole äijäilijöiden kanssa olla tekemisissä.

Itse olet umpimielinen

Vierailija
16/49 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin.

Nauran tuollaisille määritelmille ihan yhtä paljon. Ainoastaan hyvin yksinkertainen ihminen, jonka turvallisuudentunne on lapsena järkkynyt ja kasvaminen häiriintynyt kokee tarvetta identifoitua noin voimakkaasti sukupuoleensa, ennenkaikkea ulkoisten ”meemien” kautta.

Kehittymätön ego.

Vierailija
17/49 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi mies on sellainen, joka itsestään numeroa tekemättä on isänä lapsilleen ja elättää omalta osalta perheensä kohdellen puolisoa tasa-arvoisenaan. Ei siihen tarvita möykkäämistä, toisen alentamista, tatuointeja tai steroideja.

Sovitaanko niin, että miehet itse määrittelevät millainen on tosimies, ja naiset määrittelevät millainen on tosinainen?

Vierailija
18/49 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko niin, että miehet itse määrittelevät millainen on tosimies, ja naiset määrittelevät millainen on tosinainen?

Sovitaanko kuule, että jätät nuo määritelmät sinne minne ne kuuluukin, päiväkodin hiekkalaatikolle?

Vierailija
19/49 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkun täällä jo sanottiin: ei. Sehän teitä hyödyttäisi, kun se ei ketään vahingoita pätkääkään jos tosinaiseus kyseenalaistetaan. Päinvastoin kuin miesten kohdalla. :)

Vierailija
20/49 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko kuule, että jätät nuo määritelmät sinne minne ne kuuluukin, päiväkodin hiekkalaatikolle?

Mutta miehet saa ahtaa milloin mihinkin muottiin, kuten aloittajakin tekee?

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme