Rehellisesti, miksi alapää- ja kainalokarvoitus "ei sovi naiselle"?
Mitä te ihan rehellisesti ajattelette naisesta joka ei ajele alapäätään tai kainaloitaan? Ja tarkoitan nyt sitä, että alapäätä ei ajella eikä saksita, ei siis kyse kiitoradasta vaan (nuoresta) naisesta jolla on aivan luomu tuuhea tuhero. Mitä luulette esimerkiksi suuseksistä, voiko odottaa spontaanisti saavansa?
Entä kylpylöihin/saunailtoihin meneminen jos alapäässä on todella massiivinen reuhka. Eikö teitä hävettäisi jos olisitte sieltä kovin "runsas"?
Ja kainalokarvoitus naisella, miksi se muka ei sovi kun sopii miehillekin? MIksi?
Naisillahan monesti on yhtä paljon alapää- ja kainalokarvaa kuin miehellä eli ne eivät ole "miesten karvoitusta" kuten on parta ja rintakarvat.
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saa olla mun puolesta, en sillä tavalla välitä. Itse sheivaan siksi kun tykkään siitä sileästä tunteesta, ja mulla alkaa kutisemaan alapää jos on karvoitusta enemmän. Naisella on oikeus itse päättää karvoistaan ja mun mielestä naisen karvoitusta pitäis normalisoida, mua kehoitettiin sheivaamaan jalat ekaa kertaa jo ala-asteella, se kertoo paljon siitä että ikään kuin naisella ei saisi olla karvan karvaa muuta kun hiukset kulmat jne..
Suuseksiä en odottaisi jos alapää on oikeasti todella karvainen, se ei vaan ole mukavaa. Miehen karvoitus ei suuseksissä haittaa. Jos se penis olisi aika karvainen niin olishan sitä kamalaa suihin ottaa.
terveisin bi nainen
Mutta eihän naisellakaan karvoja siellä limakalvolla kasva. Eihän suuseksissä mitään häpykukkulaa nuolla.
Uloimmilla häpyhuulilla kasvaa karvaa, joskus hyvin paljon. Itselläni kasvaa karvaa myös reikien ympärillä. Jos on hyvin pieni värkki, ja uloimmat häpyhuulet peittää kaiken, kyllä sulla silloin menee karvoja suuhun ihan saletisti, vaikkei niitä limakalvoilla kasvakaan. Kun mua nuollaan, tunnen ainakin itse kielen osuvan selkeästi myös uloimpiin häpyhuuliin. Nyt oli kyllä siellä taas aika yksinkertaista pohdintaa av-mammalta.
Tää ihmisen häpäisy luonnollisesta olomuodostaan onkin hauskasti tuottanut monille kosmetiikka- ja laihdutus-, karvanpoisto- yms huuhaatuotteiden valmistajille miljardiomaisuuden. Luodaan mielikuva ja juurrutetaan se kuluttajiin toistolla : sinussa on vikaa omana itsenäsi, korjaamme sen kun maksat 100€!
En ajele karvoja, eipä oo tää parinkymmenen vuoden liitto vielä siihen katkennut, eihän mieskään ajele karvojaan, joskus parran itse niin halutessaan, harvoin sitäkään. Puolisoni kun ei koe voivansa rajata minun fyysisiä ominaisuuksiaan enkä minä hänen. Voi olla, että elän kuplassa, mulla on paljon ystäviäkin jotka antaa kaiken kasvaa. Katseelle ja ulkopuolisten odotuksille alistuminen on elämän hukkaan heittämsitä minun mielestäni. En ole olemassa jonkun toisen haluja täydentääkseni vaan ihan minäkin elän omaa aintukertaista elämääni.
Tee päätös ja vapaudu sinäkin karvahäpäisystä jo tänään, kai sulla on tärkeääkin tekemistä sen n. 80 vuoden aikana, jonka täällä vietät, ennen kuin on kaikki förbi. Meinaako joku, että kuolinvuoteella ajattelisi, että no onneksi kuitenkin poistin kaikki minulle luonnostaan kasvavat ihokarvat.
Omat syyni sheivaamiselle
- hikeni alkaa haista kainaloissa ja alapäässä, kun mulla on karvat, ja tiedän tämän koska usein en jaksa sheivata ollenkaan. Urheilen paljon, joten mukavinta on kun on sheivannut.
- alapään karvat ovat niin paksut, että kun ne kasvaa tarpeeksi, ne tarttuvat alushousuihin ja ihoni ärtyy tästä hankauksesta (samoin jos silitän karvoja kädellä, tunnen sen kutinana ihossa)
- menkkojen aikaan karvoitukseen tarttuu verta ja limaa, ja paikat sotkeutuu.
- ulkonäöllisesti en pidä kauhean tummista karvoista, jotka itselläni kasvaa.
- iho on vahattuna/sheivattuna, kuorittuna ja rasvattuna vaan niin sileä ja nätti
Yksinkertaisesti sheivaaminen tai mielellään vahaus helpottaa elämää mulla, koska mun iho kestää nuo käsittelyt, ja pystyn keskittymään hyötyihin. Jollain toisella haitat kumoaa hyödyt, ja sheivaaminen ei ole järkevää. Mua ei kiinnosta muut kuin omat karvani.
-
Vierailija kirjoitti:
Koska sileä iho näyttää esteettisemmältä kuin epämääräinen karvasto.
Sama pätee siis hiuksiin ja kulmakarvoihin ja silmäripsiin?
Vierailija kirjoitti:
Omat syyni sheivaamiselle
- hikeni alkaa haista kainaloissa ja alapäässä, kun mulla on karvat, ja tiedän tämän koska usein en jaksa sheivata ollenkaan. Urheilen paljon, joten mukavinta on kun on sheivannut.
- alapään karvat ovat niin paksut, että kun ne kasvaa tarpeeksi, ne tarttuvat alushousuihin ja ihoni ärtyy tästä hankauksesta (samoin jos silitän karvoja kädellä, tunnen sen kutinana ihossa)
- menkkojen aikaan karvoitukseen tarttuu verta ja limaa, ja paikat sotkeutuu.
- ulkonäöllisesti en pidä kauhean tummista karvoista, jotka itselläni kasvaa.
- iho on vahattuna/sheivattuna, kuorittuna ja rasvattuna vaan niin sileä ja nätti
Yksinkertaisesti sheivaaminen tai mielellään vahaus helpottaa elämää mulla, koska mun iho kestää nuo käsittelyt, ja pystyn keskittymään hyötyihin. Jollain toisella haitat kumoaa hyödyt, ja sheivaaminen ei ole järkevää. Mua ei kiinnosta muut kuin omat karvani.
-
- kumma kun alapään karvoitus kuitenkin ilmastoi alapäätä.
- normaalipituiset karvat eivät todellakaan tartu mihinkään. Ilmeisesti puhut siitä kun sänkesi alkaa kasvaa 1-2cm pituiseksi. Normaalit leikkaamattomat tuuheat karvat ovat hyvin pehmoiset. Karvat myös välittävät kosketustuntoa ihoon juuren kautta.
- menkkojen veri ja lima menee posliinina minne? Niin just, jää iholle mäskiintymään. hyi vi**u
- ulkonäöllisesti on kiva kun sisäsynnytimet ovat näkyvillä?
- hankalaa on naisen elämä kun alapäätä pitää vahata, kuoria ja rasvata jotta on hyvä!
Kommentti alkuperäiseen kysymykseen: sopiipas. Pidän karvaisista naisista. Luonnollisuus on kiihottavaa. Kainalokarvatkaan eivät haittaa. Siis minua. Nainen saa tietty tehdä karvoilleen mitä haluaa.
Minä rakastan karvojani. Olin kyllä pitkään posliinikin mutta kyllästyin siihen. Alapääni voi paljon paremmin kun en edes siisti karvoitusta yhtään ja voi veljet miten tuntoherkkä se onkaan. Eikä hikoakaan siihen malliin enää, kun karvat tekee ilmapatjan ihon ja housujen väliin.
Jätin nyt piruuttani kainalotkin ajamatta ja huomasin, että kainalohikikin lakkaa haisemasta kun ei höylää karvoja. Uskomatonta. Kyse ei siis ole siitä että nenäni turtuisi koska sheivattuna kyllä haistan itseni koko ajan (minulla on yliherkkä hajuaisti joka ei valitettavasti turru mihinkään hajuihin ikinä), mutta nyt en. Haistoin siis karvattomana hikeni hajun koko ajan silloinkin kun mieheni ei edes nenä kiinni kainalossa haistanut mitään. Nykyään en.
Olen kehittänyt ihan fetissin karvoihin. Öljyän ne aina suihkun jälkeen kookosöljyllä. Niitä on ihana hivellä. Minusta ne ovat seksikkäät. Tunnen itseni sellaiseksi villinaiseksi puskieni kanssa, kun sheivattuna olo oli kuin nukella.
Miettikääpä, mahtoiko Ayla Mamutoihemoista ajella karvojaan? Eipä tainnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mietit miltä häpykarvoitus näyttäisi päässäsi, niin lienet itsekin sitä mieltä että kalju olisi parempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa kulttuureissa naisten (ja miesten) karvoihin ei suhtauduta lapsellisesti ”yök”. Olen kastamaton sikhi (joita on yli 30 milj) ja näille on kunnia-asia että karvoitukseen ei kosketa, se on luokan luomaa. Naisilla on säärikarvat ja kainalokarvat, miehillä pitkä tukka, parta. Luonnollista ja siksi kaunista sekä arvokasta.
Eli ei KAIKKI miehet halua posliinia eikä kaikki naiset kyni alapäätä.
T. Karvat rehottaa
Kiitos tästä. Tiesin että sikhit ei leikkaa hiuksiaan mutta hauska kuulla että muutkin karvat saavat olla luonnontilassa. Sikhismi kuulostaa muuten erittäin mielenkiintoiselta uskonnolta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ajetaan kaikki päämme kaljuiksi. Kulmat on syytä nyppiä kokonaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mietit miltä häpykarvoitus näyttäisi päässäsi, niin lienet itsekin sitä mieltä että kalju olisi parempi vaihtoehto.
Tuuheaa mustaa suoraa karvaa? Näyttäisin arabilta. Pitäisikö arabien ajaa itsensä kaljuksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nämä ei sovi kenellekään,mutta ei minua kuitenkaan muiden karvat haittaa mitenkään.Jokainen valitsee kuten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin tehtiin syöpäläisten riivaamassa muinaisessa Egyptissä, jonka nämä karvattomuuden ystävät aina nostavat esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuheaa mustaa suoraa karvaa? Näyttäisin arabilta. Pitäisikö arabien ajaa itsensä kaljuksi?
Aika jännä häpykarvoitus sinulla, jos se on sekä tuuheaa että suoraa. Kampaatko sille jakauksen? Laitatko geelillä muotoilua?
Normaalilla ihmisellä häpykarvat ovat kikkuraisia ja ne kasvavat huomattavasti hiuksia harvemmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos häpykarvoitus olisi suoraa kuten hius, se olisi erityisesti pitkänä naisen kruunu? Vai mikä oli pointtisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saa olla mun puolesta, en sillä tavalla välitä. Itse sheivaan siksi kun tykkään siitä sileästä tunteesta, ja mulla alkaa kutisemaan alapää jos on karvoitusta enemmän. Naisella on oikeus itse päättää karvoistaan ja mun mielestä naisen karvoitusta pitäis normalisoida, mua kehoitettiin sheivaamaan jalat ekaa kertaa jo ala-asteella, se kertoo paljon siitä että ikään kuin naisella ei saisi olla karvan karvaa muuta kun hiukset kulmat jne..
Suuseksiä en odottaisi jos alapää on oikeasti todella karvainen, se ei vaan ole mukavaa. Miehen karvoitus ei suuseksissä haittaa. Jos se penis olisi aika karvainen niin olishan sitä kamalaa suihin ottaa.
terveisin bi nainen
Mutta eihän naisellakaan karvoja siellä limakalvolla kasva. Eihän suuseksissä mitään häpykukkulaa nuolla.
Et ole ilmeisesti koskaan kunnon majavaa nuollut. Kyllä ne karvat vaan tuppaavat eteen vaikka niitä yrittää sivuun siirtää. Ja kuka nyt tykkää karvan tunteesta suussa? Ei tuo minua ole estänyt, mutta kyllä sinne posliinille vaan on niin paljon mukavampi mennä ja viipyä, kuin taistella siellä tiheikössä.
Ihan yhdynnässäkin saattaa karva jäädä väliin ja tekee hangatessa aika ikävää jälkeä.
fghdhdfghf kirjoitti:
Ihan yhdynnässäkin saattaa karva jäädä väliin ja tekee hangatessa aika ikävää jälkeä.
Täh? Kyllä se taitaa pahempi kitka olla hankaamassa kun on iho vasten ihoa..