Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdynnän kesto keskim. 15min, synnytyksen keskim. pituus n.540min.

Vierailija
04.04.2018 |

Näin lukee Vauva-lehden mainoksesa.

Kannattaako hetken hekuman takia saattaa itsensä monen tunnin rääkkiin. 😳

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tuo 15 min. sitä itse jyystämisvaihetta vai onko siihen laskettu koko session pituus? Meillä naisen kanssa menee helposti 180 min. kun aletaan hommailemaan.

Vierailija
2/12 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tuo 15 min. sitä itse jyystämisvaihetta vai onko siihen laskettu koko session pituus? Meillä naisen kanssa menee helposti 180 min. kun aletaan hommailemaan.

oikeen naisen kanssa? jep..ja mä oon Intian presidentti

In your dreams

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesihän sen jo vanha kansa, että viiden minuutin ihanuus, yhdeksän kuukauden lihavuus.

Vierailija
4/12 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiaan tasoinen aloitus... Näinhän sitä tosiaan asiat toisiinsa vertautuvat. 

Sori jos oot 12-vuotias, silloin en sano sinua idiootiksi. Muuten kyllä. 

Vierailija
5/12 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedoksi ap:lle: ei se synnytys ihan kaikkien kohdalla sentään ihan tuota n. puolta vuorokautta (540 min.)kestä...

Vierailija
6/12 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kolme tuntia? Mä sanoisin että meillä menee yleensä 30 min, maksimissaan 45 min. Varmaan pari kertaa on mennyt sinne tunnin hujakoille, mutta se ei ole enää kummallekkaan mukavaa. Mieluummin vaikka pari kertaa päivässä puolen tunnin rakastelu kuin yksi megapitkä jyystö.

Vierailija
7/12 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesihän sen jo vanha kansa, että viiden minuutin ihanuus, yhdeksän kuukauden lihavuus.

Aika nopeesti tulee jos saa viidessä minuutissa tulemaan. Mulla menee vähintään n. 45 minuuttia, mutta riippuu paljon asennosta missä sitä tekee. Useimmissa niistä tuntuu ettei tää lopu koskaan.

Vierailija
8/12 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jollain panomiehellä menee 15min mut kyl itsellä menis 1-2min maks. Hyvänä päivänä 3min

Vierailija
9/12 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jollain panomiehellä menee 15min mut kyl itsellä menis 1-2min maks. Hyvänä päivänä 3min

Sama. En oikein käsitä miten joku voi panna 15minuuttia. Joko muna löystyy jos koittaa ajatella epäkiihottavia tai sitten laukeaa koska tuntuu hyvältä.

Kuinka moni nainen pystyy olemaan laukeamatta kun on aivan orgasmin hilkulla ja sitten vaan jyystetään lisää klittaa sormella/kielellä/vibralla?

Vierailija
10/12 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin lukee Vauva-lehden mainoksesa.

Kannattaako hetken hekuman takia saattaa itsensä monen tunnin rääkkiin. 😳

No jos ihan tarkkoja ollaan, niin se "rääkki" kestää kyllä useamman vuoden...

Vierailija
11/12 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hetken huulilla, ikuisuuden lantiolla". Vai liittyikö se johonkin muuhun asiaan?

Vierailija
12/12 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. En oikein käsitä miten joku voi panna 15minuuttia. Joko muna löystyy jos koittaa ajatella epäkiihottavia tai sitten laukeaa koska tuntuu hyvältä.

Kuinka moni nainen pystyy olemaan laukeamatta kun on aivan orgasmin hilkulla ja sitten vaan jyystetään lisää klittaa sormella/kielellä/vibralla?

Eri. Itse pystyn vaikka kuinka kauan, varsinkin tietyissä asennoissa. Joskus jos menee oikein kauan, voi käydä niin että stondis jo heikkenee niin ettei pysty laukenemaan.