Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä ei suostu näkemään ikinä kuukautisten aikana kun hänellä on verikammo

Vierailija
04.04.2018 |

Olemme seurustelleet puoli vuotta. Kuukautiseni ovat runsaat ja kestävät 5-6 päivää. Tämä siis syö yhdessäoloajastamme ison osan.

Veri on hänestä niin ällöttävää että hän pyörtyy kun näkee tipankin verta. Emme siis voi ottaa mitään riskejä silloin kun minulla on kuukautiset. Voiko tällaisen "vaivan" parantaa millään? Mihinkään terapiaan ei suostu menemään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika lapsellinen sälli...hanki uusi.

Vierailija
2/10 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä verikammon, mutta miten hän luulee näkevänsä verta kuukautistesi aikana? Pidät vain huolen ettei tule läpi, kuten pitäisit muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, tuota... Kaikenlaisen intiimipuuhastelun keskeytymisen nyt vielä ymmärtää, ei itselläkään oo menkkojen aikana hirveen hehkee olo, mutta ettei voi edes tavata? Ei kai jokainen tapaaminen tarkoita että sä rilluttelet alapää paljaana, miksi se menkkojenkaan aikana niin olisi?

Vierailija
4/10 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos sattuukin niin, että yhtenä päivänä kompastut, lyöt pääsi pöydän reunaan ja veri alkaa lentää? Mies juoksee hysteerisenä pakoon asunnosta ja jättää sinut huolehtimaan itse itsestäsi?

Etsi parempi mies.

Vierailija
5/10 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuroosit eivät koskaan lupaa hyvää. 

Vaikka nyt näyttäisi rajoittuvan vain vereen, niin kyllä siellä kytee muutakin pään vikaa. 

Itse asiassa neuroottisuus on tässä liian lievä ilmaisu, vaikuttaa itse asiassa mielisairaalta kammonsa kanssa. 

Mutta epäilen taas kerran koko tarinan todenperäisyyttä. 

Vierailija
6/10 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Mistähän maasta mies on lähtösin?

Vierailija
7/10 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tekosyyltä. Tietää, ettei joko voi saada tai halua seksiä kuukautisten aikana, joten on mieluummin kokonaan näkemättä. Toinen vaihtoehto on, että on täysin älykääpiö jos kuvittelee, ettet muka voisi varmistaa, ettei mies joudu näkemään verta. Jättäisin miehen jos ei tuohon pelleilyyn tule loppua. Eihän teillä ole tuolla menolla tulevaisuudessa edes mahdollisuutta asua yhdessä..

Vierailija
8/10 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulevaisuutta suhteella. Eihän tuollaisen miehen kanssa voi ikinä muuttaa yhteen. Ja entä jos sinulle tulee vaikkapa nenäverenvuoto?

Vierailija
9/10 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda johonkin Edward Cullen -wannabehen.

Vierailija
10/10 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää haiset