Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko vaatia miehen järjestämään kahdenkeskistä aikaa?

Pohtii
04.04.2018 |

Tilanne on se, että minä olen ollut aina se joka järjestää romanttiset illalliset ja reissut. Lastenhoitajista alkaen. Mieheni kyllä hoitaa monia asioita. Raha-asiat,autot..lista on pitkä. Pitääkö minun tyytyä vaimona siihen että tätä ko. asiaa hän ei osaa hoitaa.

Nyt vaan alko kyllästyttää. Ärsyttää kuulla kuinka kavereiden miehet järkkää yllätyksiä tms.
Ollaan oltu 14 vuotta ja rapiat yhdessä. Olen tietenkin tästä monesti maininnut ja hän sanoo syyksi ettei jaksa kysellä hoitajia, kun ei niitä saa kuitenkaan. Kaikki on muuten hyvin meillä. Jospa saisin täältä neuvoja ja viisaita näkökulmia asiaan.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa vähäksi aikaa rooleja. Sinä alat hoitaa raha-asiat, autot yms  pitkän listan ja miehesi alkaa hoitaa asiat, joita sinä olet tähän asti hoitanut.

Vierailija
22/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Loisin mieheni rahoilla ja elatuksella, lisäksi se tekee kaiken muunkin. Mutta kun se ei järjestä mulle sirkushuveja, tiaraa päähän ja yksisarvisia tanssimaan pihalle iltaisin, YHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY".

Tyypillinen suomalainen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hyvistä ehdotuksista. Lätkää ja anaali-asiakin on kunnossa.

Mut en oo kyllä vaihtokauppana niitä tarjonnut. Ei kyllä anaalista perusta muutenkaan. Ei kaikki miehet oo sellaisia.

Päätin tässä hiljaa mielessäni että kyllä mää taidan alkaa vaatia sitä. Moni asia on meidän suhteessa parantunut kun olemme nostaneet asiat pöydälle ja molemmat on parantanut omaa ns.heikkouttaan. jos se on helposti hoidettavissa. Mies on TODELLA paljon parantanut otetta elämästä. Siksi olemmekin näinkin onnellisia. Tuun sitte kertomaan onko tehnyt asialle jotain.

"Vähän pelkään, että viisas neuvo tarkoittaa sitä, mitä sinä haluat kuulla. No haluat tietenkin kuulla, että kyllä, voit vaatia illallishommia sun muuta ja se on sinun oikeutesi."

Ai että osuin oikeaan taas. Lassukka-prinsessa 1-0!

Vierailija
24/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos ap tuo sitä rahaa talouteen prosentuaalisesti?

Vierailija
25/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Loisin mieheni rahoilla ja elatuksella, lisäksi se tekee kaiken muunkin. Mutta kun se ei järjestä mulle sirkushuveja, tiaraa päähän ja yksisarvisia tanssimaan pihalle iltaisin, YHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY".

Ajattele, jos sinulla olisi syntymästäsi asti ollut ominaisuus, jonka vuoksi sinut on nostettu jalustalle ja jonka ansiosta olet saanut miltei kaiken, mitä haluat. Kun menet bileisiin, niin ympärilläsi on joukko ihmisiä kehumassa. Kun menet työhaastatteluun, niin paikka on teidän. Kun olosi on apea, niin käyt kalastamassa tinderistä satojen viestien verran kehuja. Kun tekee mieli seksiä huippuyksilöltä, niin haet sitä.

Pimppi on tietenkin se ominaisuus.

Jos samastut tuohon, niin ymmärrät, että vaatimisella on naisten maailmankuvassa aivan toisenlainen perusta kuin tavismiehellä, mitä arvelen sinun olevan.

Vierailija
26/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut en oo kyllä vaihtokauppana niitä tarjonnut. Ei kyllä anaalista perusta muutenkaan. Ei kaikki miehet oo sellaisia.

Päätin tässä hiljaa mielessäni että kyllä mää taidan alkaa vaatia sitä. Moni asia on meidän suhteessa parantunut kun olemme nostaneet asiat pöydälle ja molemmat on parantanut omaa ns.heikkouttaan. jos se on helposti hoidettavissa. Mies on TODELLA paljon parantanut otetta elämästä. Siksi olemmekin näinkin onnellisia. Tuun sitte kertomaan onko tehnyt asialle jotain.

"Vähän pelkään, että viisas neuvo tarkoittaa sitä, mitä sinä haluat kuulla. No haluat tietenkin kuulla, että kyllä, voit vaatia illallishommia sun muuta ja se on sinun oikeutesi."

Ai että osuin oikeaan taas. Lassukka-prinsessa 1-0!

Tapaus Iida Åfeldtkin osoitti, että lassukoiden/ulien/miesasiamiesten teoriat pitävät hyvin kutinsa. Palstalla monet naiset eivät tunnista niitä itsessään, mutta sitten kun katsotaan naisten käyttäytymistä, niin uliteorian mukaan menee asiat kuitenkin.

Vierailija
27/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein olet anaalia antanut?

Vierailija
28/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvää seksiäkin saat mieheltä vielä 14 v jälkeen lapsiperheen äitinä niin on kyllä aika posketonta alkaa vaatia mieheltä romanttisen kahdenkeskisen ajan järjestämistä.

Vierailija
29/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole mitenkään liikaa vaadittua odottaa miestä satsaamaan parisuhteeseen yhteisen ajan verran. Toisaalta tuli mieleen, että pitääkö mies sinua itsestäänselvyytenä tai odottaako hän että sinä huolehdit kaikesta mitä tulee romanttisiin tapahtumiin? Mitä jos alkaisit ottamaan aikaa itsellesi puhtaasti, koska tällä tavoin saat aikaan kuminauhaefektin: kuminauha kiristyy kun et ole "vaatimassa" yhteistä aikaa ja mieskin alkaa kokea sille enemmän tarvetta jos et ole se aloitteellinen osapuoli?  

14 vuotta on muuten ihailtavan pitkä aika olla yhdessä. Milloin ja missä muuten tapasitte? Mikä teidät pitää yhdessä ja onko vinkkejä pitää liitto kasassa noin kauan? :)

Vierailija
30/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mieheni luuseri? Voi jumalauta tätä nykytouhua. Esikoululainen alkoi hokea l-sanaa kotona ja hämmästyi syvästi, kun kerroin, ettei tuota sanaa suomenmaalla ole ehditty vielä kauankaan edes käyttää. Ja että se on aikas ruma sana, eikä oikein sovi tähän maahan muutenkaan.

Olisin itse asiassa ollut valmis tukemaan näitä haaveitasi ja toteamaan, että kyllähän miehille tekisi hyvää taas opetella hiukan huomioimaan sitä kumppania sellaisilla tavoilla, joita tämä kaipaa. Jonakin kevytversiona edes. Nimenomaan siksi, että olisi jotain raamia muistuttamassa naisen tarpeista. Ettei olisi niin helppoa heittäytyä vain passattavaksi, se tyhmentää ja taannuttaa. Kukkapuska ja kiva ilta silloin tällöin voisi tulla huomattavasti halvemmaksi kuin turha ero. Samaten naisille olisi hyväksi saada näin muistutus siitä, että heidän ihan aidot nähdyksi ja arvostetuksi tulemisen tarpeensa ovat oikeutettuja, vaikka tietysti sitten lieveilmiönä tästäkin voi tulla kilpavarustelukierre. Että minun mies teki sitä ja tätä, mitäs sinun teki, räps räps (silmät räpsyy söpöä viattomuutta teeskennellen...)

Mutta tuo luuserisanan käyttö osoittaa, että olisit niitä, jotka ensimmäisenä ryntäävät kuopimaan lähtöviivaa piikkarit säihkyen. Olisitko oikeasti valmis olemaan tyytyväinen siihen pelkkään kukkapuskaan tms, mikä ei vaadi sellaista toimintaa, minkä olet aina tähän asti tehnyt sinä, kuten lastenvahdin hommaaminen? Etpä kai, kun kateuden piru istuu olkapäällä jo. Kuiskimassa l-sanaa korvaasi. Et silloin oikeasti elä suhteessa mieheesi, vaan ystäviisi. Mies onkin äkkiä statisti siinä näytelmässä.

Vierailija
31/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt, mutta missään muussa maassa ei ole yhtään vähempää tällaisia haaveita naisilla kuin täällä. Suksi sinä kuuseen. Tai sinne muumaalle, vielä parempi.

Vierailija
32/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ärsyttää kuulla kuinka kavereiden miehet järkkää yllätyksiä tms."

Eli pitää olla samanlaista *humppaa kuin muilla. Jee!

Mistä sen tietää millaista "kavereilla" on muuten tuo parisuhde. Kertovatko yhtä kernaasti riidoista? *Tuollaisilla myönteisillä asioilla yleensä kehuskellaan.

Jos miehesi hoitaa listoittain muita asioita jämptist,i niin tyydy nykyiseen olotilaasi ja ole onnellinen. Voi olla, että perälauta se on miehesikin sietokyvyllä. Eikös se olekin paras rakkauden osoitus kun hän hoitaa teidän asioitanne hyvin. Hän pitää sinua näinollen tärkeänä. 

Jatka samaan malliin kuin tähänkin asti ja pidä kiinni miehestäsi. Hän kuulostaa kultakimpaleelta    -nykyaikana.

Vierailija
33/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt, mutta missään muussa maassa ei ole yhtään vähempää tällaisia haaveita naisilla kuin täällä. Suksi sinä kuuseen. Tai sinne muumaalle, vielä parempi.

Riittääkö kukkapuska ja äitienpäiväkortti, vai pitääkö olla parempaa. Jos pitää, niin mitä?

Vierailija
34/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten olinkaan surulllinen kun järkkäsin meidät vähillä rahoilla kylpylälomalle.

Ja mun mies ei halunnut mua, ei keskustelukumppaniksi eikä mihinkään muuhunkaan. Mietin pää punaisena missä vika. Syytin itseäni.

Vuosia myöhemmin ilmeni toinen nainen. Miten voi olla pettynyt. 15v oltiin siinä kohden jo oltu yhdessa ja huonosti meni. Kömpelösti yritin asioista puhua ja parantaa, mieleen ei juolahtanutkaan toinen nainen. Tyhmä ja luottavainen. Viisi vuotta lisää ja otin eron. Miksi hän ei eronnut vaikka oli toinen? En voi ymmärtää en vieläkään vaikka erostakin jo 10v.

T. Kynnysmatto

Vierailija
35/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi miehen prinsessahaaveet on ihan ok? Eli ei mitään ongelmaa että ap hoitaa, mut herranjumala eihän sellasta nyt voi mieheltä vaatia, sehän ois prinsessailua. Siis anteeks mitä?

Kyllä mun mielessä parisuhteessa pitää pystyä puhumaan asioista jos toinen kokee jonkun asian hoitamisen liian raskaaksi. Kai niitä hoidettavia asioita voisi vaikka vaihdella, jos mitään ei voi vähentää että mieskin jaksaisi treffejä järjestellä.

Vierailija
36/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohtii kirjoitti:

Tilanne on se, että minä olen ollut aina se joka järjestää romanttiset illalliset ja reissut. Lastenhoitajista alkaen. Mieheni kyllä hoitaa monia asioita. Raha-asiat,autot..lista on pitkä. Pitääkö minun tyytyä vaimona siihen että tätä ko. asiaa hän ei osaa hoitaa.

Nyt vaan alko kyllästyttää. Ärsyttää kuulla kuinka kavereiden miehet järkkää yllätyksiä tms.

Ollaan oltu 14 vuotta ja rapiat yhdessä. Olen tietenkin tästä monesti maininnut ja hän sanoo syyksi ettei jaksa kysellä hoitajia, kun ei niitä saa kuitenkaan. Kaikki on muuten hyvin meillä. Jospa saisin täältä neuvoja ja viisaita näkökulmia asiaan.

Miehesi saattaa odottaa, että sinä joskus huoltaisit autoa tai vastaisit raha-asioista. Voit toki keskustella miehesi kanssa, pitäisikö työjärjestystä päivittää, mutta silloin sinun pitäisi myös ottaa uusia tehtäviä. Olisihan se kätevää jos kaikki saisi sysättyä puolisolle, mutta ei se vain toimi oikeassa elämässä.

Vierailija
37/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-asioista keskustelu

-joka iltainen yhdessäolo ja keskustelu.

-hyvä seksielämä

-intohimo joka ajoi meidät yhteen

-samat arvot ja samalainen ajatusmaaila(paitsi tämä ongelma mistä puhun) :)

- yhteinen huumori

-mies on huomaavainen arjessa. Halaa,kehuu,pussaa.

-urheillaan molemmat ja käydään omissa harrastuksissa ja illan vietoissa sekä myös yhdessä kunhan saadaan järjestettyä.

-toisen seura on vaan niin viihdyttävää

Mitä siis valitan vielä?!

Kiitos kauniista kommentista muuten.

Se että vaadin toiselta kohtuullista asiaa, tarkoittaa sitä että välitän ja tahdon taistella tässä eromyönteisessä yhteiskunnassa.

Ap

Vierailija
38/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit aina pyytää kauniisti: " musta olis tosi ihanaa, jos vaikka kerran järjestäisit jonkun ylläri jutun meille kahdelle". Mitään muuta et oikein voi tehdä kuin kertoa omasta toiveestasi miehelle.

Vierailija
39/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei ole mitenkään liikaa vaadittua odottaa miestä satsaamaan parisuhteeseen yhteisen ajan verran. Toisaalta tuli mieleen, että pitääkö mies sinua itsestäänselvyytenä tai odottaako hän että sinä huolehdit kaikesta mitä tulee romanttisiin tapahtumiin? Mitä jos alkaisit ottamaan aikaa itsellesi puhtaasti, koska tällä tavoin saat aikaan kuminauhaefektin: kuminauha kiristyy kun et ole "vaatimassa" yhteistä aikaa ja mieskin alkaa kokea sille enemmän tarvetta jos et ole se aloitteellinen osapuoli?  

14 vuotta on muuten ihailtavan pitkä aika olla yhdessä. Milloin ja missä muuten tapasitte? Mikä teidät pitää yhdessä ja onko vinkkejä pitää liitto kasassa noin kauan? :)

Tuo voi olla totta että olen itsestäänselvyys. Tällainen organisoija olen aina ollut ja asiat hoituu kun laitetaan hoitumaan. Siks en pysty ymmärtämään jos jollekki se on ongelma.

Laitoin tuossa aiemmin vastauksen kysymykseesi.

-ap

Vierailija
40/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot, että miehesi hoitaa "pitkän listan" asioita. Jatkat myös siitä, että kaikki on hyvin.

JA SITTEN SINÄ ALAT NILLITTÄÄ TÄLLAISESTA PIKKUASIASTA JA VAATIMALLA VAATIMAAN? EI!

Lainaamani kommentoija lienee syrjäytynyt naisia halveksiva ikisinkkumies.