Voinko vaatia miehen järjestämään kahdenkeskistä aikaa?
Tilanne on se, että minä olen ollut aina se joka järjestää romanttiset illalliset ja reissut. Lastenhoitajista alkaen. Mieheni kyllä hoitaa monia asioita. Raha-asiat,autot..lista on pitkä. Pitääkö minun tyytyä vaimona siihen että tätä ko. asiaa hän ei osaa hoitaa.
Nyt vaan alko kyllästyttää. Ärsyttää kuulla kuinka kavereiden miehet järkkää yllätyksiä tms.
Ollaan oltu 14 vuotta ja rapiat yhdessä. Olen tietenkin tästä monesti maininnut ja hän sanoo syyksi ettei jaksa kysellä hoitajia, kun ei niitä saa kuitenkaan. Kaikki on muuten hyvin meillä. Jospa saisin täältä neuvoja ja viisaita näkökulmia asiaan.
Kommentit (48)
Aloin nähdä punaista luettuani tämän. Vai että pitää toisen vielä täytellä sinun prinsessahaaveitasi.
Vierailija kirjoitti:
Aloin nähdä punaista luettuani tämän. Vai että pitää toisen vielä täytellä sinun prinsessahaaveitasi.
Aloin nähdä punaista luettuani tämän kommentin. Vai että pitää sitä vielä tällaista p*skaa lukea.
Pohtii kirjoitti:
Tilanne on se, että minä olen ollut aina se joka järjestää romanttiset illalliset ja reissut. Lastenhoitajista alkaen. Mieheni kyllä hoitaa monia asioita. Raha-asiat,autot..lista on pitkä. Pitääkö minun tyytyä vaimona siihen että tätä ko. asiaa hän ei osaa hoitaa.
Nyt vaan alko kyllästyttää. Ärsyttää kuulla kuinka kavereiden miehet järkkää yllätyksiä tms.
Ollaan oltu 14 vuotta ja rapiat yhdessä. Olen tietenkin tästä monesti maininnut ja hän sanoo syyksi ettei jaksa kysellä hoitajia, kun ei niitä saa kuitenkaan. Kaikki on muuten hyvin meillä. Jospa saisin täältä neuvoja ja viisaita näkökulmia asiaan.
Ei tietenkään pidä. Nyt vain pakkaat kamat ja lähdet omille teillesi. Baareista löydät kyllä niitä ihania miehiä, jotka järjestävät sinulle kaikkea kivaa yhdeksi yöksi. Ehkä muutamaksi viikoksikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin nähdä punaista luettuani tämän kommentin. Vai että pitää sitä vielä tällaista p*skaa lukea.
Valoja päälle, pölkkypää. Kukaan ei ole vaatinut sinua lukemaan kommenttejani. Ap sen sijaan on aikeissa vaatia mieheltään prinsessahaaveiden täyttöä.
Taidamme olla enemmistössä, jotka emme TODELLAKAAN haluaisi lukea kommenttejasi...
-eri
Kerrot, että miehesi hoitaa "pitkän listan" asioita. Jatkat myös siitä, että kaikki on hyvin.
JA SITTEN SINÄ ALAT NILLITTÄÄ TÄLLAISESTA PIKKUASIASTA JA VAATIMALLA VAATIMAAN? EI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valoja päälle, pölkkypää. Kukaan ei ole vaatinut sinua lukemaan kommenttejani. Ap sen sijaan on aikeissa vaatia mieheltään prinsessahaaveiden täyttöä.
Taidamme olla enemmistössä, jotka emme TODELLAKAAN haluaisi lukea kommenttejasi...
-eri
Niin. Mikäs sen parempaa keskustelua kuin sellainen, jossa kaikki ovat samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa, mitä tilaa, arvoisa pölkkypää.
Ei tietenkään tarvitse tyytyä, vaan voit vapaasti erota miehestäsi.
Voitteko sopia, että toteutatte toistenne toiveita vastavuoroisesti? Mies järjestää välillä yllätysillallisia, ja sinä annat miehelle anaalia, hankit lätkäliput kaveriporukalle tai mitä sitten miehen toiveet ikinä ovatkaan.
Voit pyytää, mutta valitettavasti mies ei välttämättä kuuntele sinua. Meillä minä olin aina se asioiden hoitaja. Hoisin lapset koululaisiksi, kodin ja vastasin suurimmasta osasta laskuista ja asioidden hoidosta. Kerran sitten otin puheeksi, että lähdettäisiin treffeille ihan siten, että mies suunnittelee mennäänkö syömään vai mitä tehdään. Mieskin innostui muka asiasta. Neljä vuotta odotin ja muistuttelin, mutta niin vain jäi asia. Ero tuli ja siitä syystä, että miehen passiivisuus kaikessa alkoi ärsyttämään ja rakkaus loppui.
Tilanteeni siis kuitenkin oli paljon pahempi kuin sinun. Exäni oli oikea kivireki. Ohjattava ja patisteltava kaikkeen ja silti mitään ei tapahtunut.
Mies ei tajua vihjailua. Järjestä jatkossa itsellesi romantiikkaa. Miehesi voi jäädä hoitamaan lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Pyysin asiallisesti viisaita neuvoja. Silti tänne tuppaa tulemaan näitä ei niin viisaita tyyppejä.
Tiedän että vertaaminen ei kannata. Yleensä olen tyytynyt tilanteeseen. Kuitenkin monet asiat hoitaa ja on hyvä mies ja lasten isä.
Erota en ole aikonut enkä kaipaa keltään muulta seksiä. Se asia on kyllä loistokunnossa omassakin suhteessa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mies ei tajua vihjailua. Järjestä jatkossa itsellesi romantiikkaa. Miehesi voi jäädä hoitamaan lapsia.
Käyn tietenkin omissa menoissa. Ei nyt kovin romanttisissa, lähinnä liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Apllä prinsessahaaveet jonka joku torppas alas.
Tulee puolustelija että enemmistön mielestä prinsessahaaveet on ok ja painu pois paha henki torppaamasta meidän haaveita.
Yläpeukkuja satelee aplle mut mitään konkreettista vastausta ap ei saa näiltä toisilta haaveilijoilta.
T. Ykkösen kirjoittaja
:D
No ei tästä pääse puusta pitkään.
Keskustelutki on käyty kotopuolessa.
Eli en voi vaatia, pyytääkään en enää jaksa.
Ite kyllä koitan tehdä kaikkeni, että mieheni on tyytyväinen. Siis terveesti pitää toista hyvänä. Se just ärsyttää että ei voi tällaista yksinkertaista asiaa tehdä toisen hyväksi. Ehkä mieheni on luuseri, en vaan oo ymmärtänyt sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysin asiallisesti viisaita neuvoja. Silti tänne tuppaa tulemaan näitä ei niin viisaita tyyppejä.
Tiedän että vertaaminen ei kannata. Yleensä olen tyytynyt tilanteeseen. Kuitenkin monet asiat hoitaa ja on hyvä mies ja lasten isä.
Erota en ole aikonut enkä kaipaa keltään muulta seksiä. Se asia on kyllä loistokunnossa omassakin suhteessa.
-ap
Vähän pelkään, että viisas neuvo tarkoittaa sitä, mitä sinä haluat kuulla. No haluat tietenkin kuulla, että kyllä, voit vaatia illallishommia sun muuta ja se on sinun oikeutesi. Valitettavasti asia ei ole näin.
Vaihtoehtosi ovat nyt kutakuinkin seuraavat:
1) Ero ja toinen mies, joka sinua haluaa hemmotella. Seksin saamiseksi moni mies tätä tekee jonkin aikaa, mutta sen jälkeen yleensä hiljenee. Tätä et vissiin halua, joten jätetään tämä väliin.
2) Vaihtokauppa. Joku mainitsi lätkät ja anaalit. Ehkä niistä löytyy joku sopiva. Voisi hyvinkin toimia.
3) Vaatia, jankata ja marttyroida. Tyypillinen tapa, mutta johtaa vain ongelmien kierteeseen. Varsinkin, jos mies jo nyt kokee panostavansa suhteeseen ja kannattelevansa perhettään asianmukaisesti, niin vaatimukset vielä enemmästä tuntuvat herkästi kohtuuttomilta. Silloin hanskat monella tippuvat tiskiin kokonaan, ja päädytään ojasta allikkoon.
4) Olla sellainen, jolle mies aidosti haluaa tuottaa iloa ja mielihyvää omaa vaivaa säästelemättä. Tuskin voit itseäsi muuttaa nykyisestä, joten ei liene realistinen vaihtoehto.
5) Tyytyä nykytilaan. Suurin osa ihmisistä on aivan tyytyväisiä, vaikka jokainen haave ja toive ei toteudu. Ei ole monellakaan tallissa Ferraria, mutta silti elämä maistuu ja omaan Skodaan ollaan ihan tyytyväisiä.
Uskon, että sinulle toimivin ratkaisu on ottaa lähtökohdaksi vaihtoehto 5, ja vaihtoehdolla 2 tuoda vähän lisämaustetta suhteeseen.
Kiitos hyvistä ehdotuksista. Lätkää ja anaali-asiakin on kunnossa.
Mut en oo kyllä vaihtokauppana niitä tarjonnut. Ei kyllä anaalista perusta muutenkaan. Ei kaikki miehet oo sellaisia.
Päätin tässä hiljaa mielessäni että kyllä mää taidan alkaa vaatia sitä. Moni asia on meidän suhteessa parantunut kun olemme nostaneet asiat pöydälle ja molemmat on parantanut omaa ns.heikkouttaan. jos se on helposti hoidettavissa. Mies on TODELLA paljon parantanut otetta elämästä. Siksi olemmekin näinkin onnellisia. Tuun sitte kertomaan onko tehnyt asialle jotain.
Et voi.
Olet jo 14v hyväksynyt tilanteen että miehesi ei koe tärkeäksi kuvaamasi tilanteita.
Miehesi ehkä järjestää yhteistä olemista muulla tavoin. Miksi vertaat muihin?