Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko vaatia miehen järjestämään kahdenkeskistä aikaa?

Pohtii
04.04.2018 |

Tilanne on se, että minä olen ollut aina se joka järjestää romanttiset illalliset ja reissut. Lastenhoitajista alkaen. Mieheni kyllä hoitaa monia asioita. Raha-asiat,autot..lista on pitkä. Pitääkö minun tyytyä vaimona siihen että tätä ko. asiaa hän ei osaa hoitaa.

Nyt vaan alko kyllästyttää. Ärsyttää kuulla kuinka kavereiden miehet järkkää yllätyksiä tms.
Ollaan oltu 14 vuotta ja rapiat yhdessä. Olen tietenkin tästä monesti maininnut ja hän sanoo syyksi ettei jaksa kysellä hoitajia, kun ei niitä saa kuitenkaan. Kaikki on muuten hyvin meillä. Jospa saisin täältä neuvoja ja viisaita näkökulmia asiaan.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin nähdä punaista luettuani tämän. Vai että pitää toisen vielä täytellä sinun prinsessahaaveitasi.

Pyysin asiallisesti viisaita neuvoja. Silti tänne tuppaa tulemaan näitä ei niin viisaita tyyppejä.

Tiedän että vertaaminen ei kannata. Yleensä olen tyytynyt tilanteeseen. Kuitenkin monet asiat hoitaa ja on hyvä mies ja lasten isä.

Erota en ole aikonut enkä kaipaa keltään muulta seksiä. Se asia on kyllä loistokunnossa omassakin suhteessa.

-ap

Vähän pelkään, että viisas neuvo tarkoittaa sitä, mitä sinä haluat kuulla. No haluat tietenkin kuulla, että kyllä, voit vaatia illallishommia sun muuta ja se on sinun oikeutesi. Valitettavasti asia ei ole näin.

Vaihtoehtosi ovat nyt kutakuinkin seuraavat:

1) Ero ja toinen mies, joka sinua haluaa hemmotella. Seksin saamiseksi moni mies tätä tekee jonkin aikaa, mutta sen jälkeen yleensä hiljenee. Tätä et vissiin halua, joten jätetään tämä väliin.

2) Vaihtokauppa. Joku mainitsi lätkät ja anaalit. Ehkä niistä löytyy joku sopiva. Voisi hyvinkin toimia.

3) Vaatia, jankata ja marttyroida. Tyypillinen tapa, mutta johtaa vain ongelmien kierteeseen. Varsinkin, jos mies jo nyt kokee panostavansa suhteeseen ja kannattelevansa perhettään asianmukaisesti, niin vaatimukset vielä enemmästä tuntuvat herkästi kohtuuttomilta. Silloin hanskat monella tippuvat tiskiin kokonaan, ja päädytään ojasta allikkoon.

4) Olla sellainen, jolle mies aidosti haluaa tuottaa iloa ja mielihyvää omaa vaivaa säästelemättä. Tuskin voit itseäsi muuttaa nykyisestä, joten ei liene realistinen vaihtoehto.

5) Tyytyä nykytilaan. Suurin osa ihmisistä on aivan tyytyväisiä, vaikka jokainen haave ja toive ei toteudu. Ei ole monellakaan tallissa Ferraria, mutta silti elämä maistuu ja omaan Skodaan ollaan ihan tyytyväisiä.

Uskon, että sinulle toimivin ratkaisu on ottaa lähtökohdaksi vaihtoehto 5, ja vaihtoehdolla 2 tuoda vähän lisämaustetta suhteeseen.

Kohta neljä toimii oikeasti kaikkein parhaiten. Kun alkaa ensin itse huomioida sitä miestä ja kohdella sitä kuin ihmistä jota rakastaa ja kunnioittaa, 99% miehistä kyllä reagoi siihen.

Nainen jonka ensimmäinen ajatus jotain halutessa on märistä niin kauan että mies tekee mitä halutaan tuskin herättää kovin paljon halua spontaanisti ilahduttaa kyseistä märinää.

Oikeasti ap, jos miehesi kerran tekee paljon perheen eteen mutta ei mitään "ylimääräistä" kyse on ihan siitä että sinä olet sellainen riivinrauta jota ei paljon huvita hemmotella.

Ihminen voi muuttaa vain itseään, ei toista. Kokeile olla vähän parempi ja rakastavampi ja huomioonottavampi vaimo ja saatat yllättyä. Koitapa kohdella miestäsi kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan.

Vierailija
42/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljonkos se ap tuo prosentuaalisesti sitä rahaa talouteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minäkin olen se joka käytännössä järjestelee yhteiset illat ja lomat. Mies saattaa ehdottaa jotain tai miettiä, että olis kiva tehdä jotain, mutta homma ei etene, ennen kuin minä alan varata iltaa tms.

Ei se minua niin kauheasti haittaa. Mies on kyllä aina ihan messissä ja minä olen meistä se krantumpi, että varmaan ihan hyvä näin. En koe tätä arvostusasiana ollenkaan.

Vierailija
44/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei ole mitenkään liikaa vaadittua odottaa miestä satsaamaan parisuhteeseen yhteisen ajan verran. Toisaalta tuli mieleen, että pitääkö mies sinua itsestäänselvyytenä tai odottaako hän että sinä huolehdit kaikesta mitä tulee romanttisiin tapahtumiin? Mitä jos alkaisit ottamaan aikaa itsellesi puhtaasti, koska tällä tavoin saat aikaan kuminauhaefektin: kuminauha kiristyy kun et ole "vaatimassa" yhteistä aikaa ja mieskin alkaa kokea sille enemmän tarvetta jos et ole se aloitteellinen osapuoli?  

14 vuotta on muuten ihailtavan pitkä aika olla yhdessä. Milloin ja missä muuten tapasitte? Mikä teidät pitää yhdessä ja onko vinkkejä pitää liitto kasassa noin kauan? :)

Tuo voi olla totta että olen itsestäänselvyys. Tällainen organisoija olen aina ollut ja asiat hoituu kun laitetaan hoitumaan. Siks en pysty ymmärtämään jos jollekki se on ongelma.

Laitoin tuossa aiemmin vastauksen kysymykseesi.

-ap

Huomasin kiitos! Ja alapeukuttajat nyt pois täältä :D 

Vierailija
45/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi vaatia. Toki asiasta voi keskustella. Ja jos asia rassaa tarpeeksi, niin sitten ei ole vaihtoehtona kuin ero. Paitsi jos mies saa jostain uutta intoa viedä sinua treffeille.

Vierailija
46/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin nähdä punaista luettuani tämän. Vai että pitää toisen vielä täytellä sinun prinsessahaaveitasi.

Pyysin asiallisesti viisaita neuvoja. Silti tänne tuppaa tulemaan näitä ei niin viisaita tyyppejä.

Tiedän että vertaaminen ei kannata. Yleensä olen tyytynyt tilanteeseen. Kuitenkin monet asiat hoitaa ja on hyvä mies ja lasten isä.

Erota en ole aikonut enkä kaipaa keltään muulta seksiä. Se asia on kyllä loistokunnossa omassakin suhteessa.

-ap

Vähän pelkään, että viisas neuvo tarkoittaa sitä, mitä sinä haluat kuulla. No haluat tietenkin kuulla, että kyllä, voit vaatia illallishommia sun muuta ja se on sinun oikeutesi. Valitettavasti asia ei ole näin.

Vaihtoehtosi ovat nyt kutakuinkin seuraavat:

1) Ero ja toinen mies, joka sinua haluaa hemmotella. Seksin saamiseksi moni mies tätä tekee jonkin aikaa, mutta sen jälkeen yleensä hiljenee. Tätä et vissiin halua, joten jätetään tämä väliin.

2) Vaihtokauppa. Joku mainitsi lätkät ja anaalit. Ehkä niistä löytyy joku sopiva. Voisi hyvinkin toimia.

3) Vaatia, jankata ja marttyroida. Tyypillinen tapa, mutta johtaa vain ongelmien kierteeseen. Varsinkin, jos mies jo nyt kokee panostavansa suhteeseen ja kannattelevansa perhettään asianmukaisesti, niin vaatimukset vielä enemmästä tuntuvat herkästi kohtuuttomilta. Silloin hanskat monella tippuvat tiskiin kokonaan, ja päädytään ojasta allikkoon.

4) Olla sellainen, jolle mies aidosti haluaa tuottaa iloa ja mielihyvää omaa vaivaa säästelemättä. Tuskin voit itseäsi muuttaa nykyisestä, joten ei liene realistinen vaihtoehto.

5) Tyytyä nykytilaan. Suurin osa ihmisistä on aivan tyytyväisiä, vaikka jokainen haave ja toive ei toteudu. Ei ole monellakaan tallissa Ferraria, mutta silti elämä maistuu ja omaan Skodaan ollaan ihan tyytyväisiä.

Uskon, että sinulle toimivin ratkaisu on ottaa lähtökohdaksi vaihtoehto 5, ja vaihtoehdolla 2 tuoda vähän lisämaustetta suhteeseen.

Kohta neljä toimii oikeasti kaikkein parhaiten. Kun alkaa ensin itse huomioida sitä miestä ja kohdella sitä kuin ihmistä jota rakastaa ja kunnioittaa, 99% miehistä kyllä reagoi siihen.

Nainen jonka ensimmäinen ajatus jotain halutessa on märistä niin kauan että mies tekee mitä halutaan tuskin herättää kovin paljon halua spontaanisti ilahduttaa kyseistä märinää.

Oikeasti ap, jos miehesi kerran tekee paljon perheen eteen mutta ei mitään "ylimääräistä" kyse on ihan siitä että sinä olet sellainen riivinrauta jota ei paljon huvita hemmotella.

Ihminen voi muuttaa vain itseään, ei toista. Kokeile olla vähän parempi ja rakastavampi ja huomioonottavampi vaimo ja saatat yllättyä. Koitapa kohdella miestäsi kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan.

Jos kysyn mieheltäni olenko hyvä vaimo,hän vastaa että olen. Ihan rehellisesti hän on tyytyväinen. Kaikilla osa-alueilla. Ja sanoo kyllä jos on ongelmia.

Olen oikeasti huomaavainen. Hetkittäin ajattelen kumppania ja lapsiamme. Ja tottakai myös pidän itsestäni huolta.

Ja joku mainitsi kukkapuskasta. Ei mieheni tuo kukkia edes äitienpäivänä,ei laitokselle. Koska hän on niin järkevä. Se on rahanhukkaa.

Itsekin uskottelen itselleni että näin on,mutta syvällä sisimmissäni kaipaan kukkia sillon tällöin ja edes KERRAN 14 VUODESSA että mieheni järjestäisi minulle jotain. Minusta se on miehisyyttä. Ihan realistinen toive.

Luuseri-sanaa käytin siksi että aloin miettiä että eipä se mies koskaan juuri mieti mitä ruuaksi,ei ressaa onko lapset syöneet ruuan edes suht oikeaan aikaan. Tällasia pikkuasioita mutta ehkä vaadin taas liikaa.

Vierailija
47/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi vaatia. Toki asiasta voi keskustella. Ja jos asia rassaa tarpeeksi, niin sitten ei ole vaihtoehtona kuin ero. Paitsi jos mies saa jostain uutta intoa viedä sinua treffeille.

En ole eroamassa kultakimpaleesta. Hion vaan vähän sitä. Ja kaipaan neuvoa siihen rakkaat sisaret. Täällä jo pari fiksua kommenttia ollukki. :)

Vierailija
48/48 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 edellistä oli ap:n kirjoittamaa.