Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Isäksi huijaaminen" on esimerkki miehisestä seksikulttuurista, joka ei ole pysynyt kehityksen perässä

Vierailija
04.04.2018 |

Nykyään on varmat testit eikä isyyttä pääse pakoon niin kannattaa alkaa vähän itsekin miettiä mihin sitä kikulia tunkee. Ei voi elää pellossa ja pomppia huoletta kukasta kukkaan niinkuin esi-isät joilla oli se etu että isyyttä ei voitu todistaa mitenkään. Silloin ei ollut edes aborttia.

Kommentit (691)

Vierailija
101/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitys on tapahtunut niin, että naisten oikeudet ovat kasvaneet ja vastuut vähentyneet. Naisilla on niin raskauden ehkäisyyn kuin sen keskeytykseenkin erittäin hyvät mahdollisuudet. Ja seksikulttuuri on edelleenkin sitä, että nainen antaa ja mies saa, joten asetelma on siinäkin mielessä miehille epäedullinen, koska se altistaa luottamaan naisen sanaan. Pitäisi aloittaa jokin somekampanja, jossa taottaisiin miesten päähän, ettei naisiin voi luottaa pätkääkään. Naiset itse tietävät jo asian, mutta miten saataisiin jokainen mies sisäistämään se?

Tai mitäs jos palattais Raamatun ohjeisiin, yhdyntä= avioliitto? Ei tartte tällaisia vääntää niin paljon (että kuka on lapsen isä ym) kun mennään kiltisti naimisiin tai edes kihloihin sukkelaan ;) Mun mies oli viisas kun näin teki, minä myös, eikä kummankaan ole tarvinnut valittaa toisen epäluotettavuutta. Helppoa!

N48

Vierailija
102/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehinen seksikulttuuri"?

Kyllä ne on naiset jotka Suomessa panee. Vanha viisaushan menee niin, että vaikka mies pitäisi itseään millaisena panomiehenä tahansa, sen vaimo on pannut kymmenen kertaa enemmän.

Näin se vain.

Höpö höpö. Taisit keksiä tämän "vanhan viisauden" ihan omasta päästäsi, en ole ikinä moista kuullutkaan. Ja minä olen sentäs vanha.

T. Täti

Taidat olla todella vanha. Kyllä tämä meille ysärinuorille oli jo tuttu juttu.

- Mamma vm 1981

No olenhan minä, sinuun verrattuna. Ehkä te ysärinuoret olitte sitten pahempia h*roja kuin me kasarinuoret.

T. Täti vm 1969

Ehkä. Ainakin minä ja kaikki tuttuni ovat kaikki panneet yli kymmentä miestä, useimmat yli 20. Kovin montaa alle 30 -vuotiaana  20 naista pannutta miestä ei löydy. Toki homma tasoittuu, jos äijät eivät mene parisuhteeseen ennen 30 ikävuotta. 

Mutta ei niistä hoidoista äijille puhuta. Suurin osa oli sitäpaitsi ihan paskoja. :)

- Mamma vm 1981

No kyllä te sitten olette todellakin olleet aktiivisempia kuin minä... Mutta eipä siinä mitään, kukin tyylillään.

T. Täti vm 1969

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne on naiset jotka Suomessa panee. Vanha viisaushan menee niin, että vaikka mies pitäisi itseään millaisena panomiehenä tahansa, sen vaimo on pannut kymmenen kertaa enemmän.

Näin se vain.

Aika noloa, että mammat laittoivat alapeukkua tälle. On tainnut omat nuoruusvuodet unohtua...

Onhan se niin, että naiset panee ja väittävät olevansa impiä, miehet sanoo panneensa, mutta ovat todellisuudessa kokemattomia. Muutamia tapauksia lukuunottamatta.

Kynnys panemiseen on huomattavasti matalampi nuorella naisella kuin nuorella miehellä.

Sori vaan, kanssasiskot. Aika kultaa muistot (tai peittää ne).

- Mamma vm 1981

Kenen kanssa ne naiset oikein panee, jos miehet kerran on impiä? Tuo yhtälö on vaan kertakaikkiaan mahdoton. Heteroseksiin kun tarvitaan sekä mies että nainen. Vai nämä muutama tapausko panee kaikki suomen naiset?

Samoja äijiä. Tämä laumamentaliteettihan on tutkittu juttu. Samat äijät kiertää nuorissa naisporukoissa, ja jos ei samat äijät, niin samantyyppiset. Muutos kulttuurissa tapahtuu vasta vanhempana. 

T: Toinen ysärinainen.

Vierailija
104/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se vain.

Höpö höpö. Taisit keksiä tämän "vanhan viisauden" ihan omasta päästäsi, en ole ikinä moista kuullutkaan. Ja minä olen sentäs vanha.

T. Täti

- Mamma vm 1981

No olenhan minä, sinuun verrattuna. Ehkä te ysärinuoret olitte sitten pahempia h*roja kuin me kasarinuoret.

T. Täti vm 1969

Ehkä. Ainakin minä ja kaikki tuttuni ovat kaikki panneet yli kymmentä miestä, useimmat yli 20. Kovin montaa alle 30 -vuotiaana  20 naista pannutta miestä ei löydy. Toki homma tasoittuu, jos äijät eivät mene parisuhteeseen ennen 30 ikävuotta. 

Mutta ei niistä hoidoista äijille puhuta. Suurin osa oli sitäpaitsi ihan paskoja. :)

- Mamma vm 1981

Juu ysärillä sai hyvin billuu. Tytöt oli anteliaita.

Vierailija
105/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän vain savun ja peilien kanssa saada huomion siitä, että jos esim. tahallaan jättää pillerit ottamatta vaikka pitääkseen miehen, on nainen syyllistynyt huijaukseen. Tai ottaa satsit kortsusta tai ihan mitä vaan. Ne ovat huijauksia kaikki. It does happen ja juuri tuosta on kysymys.

Miehen kannattaakin pitää huoli siitä, että näin ei ole mitään mahdollisuutta käydä. Tuplaehkäisy, omat kumit omaan talteen. Miksi mies ottaa pöhköjä riskejä? Naisena en missään nimessä arvaisi jättää ehkäisyä vain toisen asiaksi.

Vierailija
106/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se vain.

Aika noloa, että mammat laittoivat alapeukkua tälle. On tainnut omat nuoruusvuodet unohtua...

Onhan se niin, että naiset panee ja väittävät olevansa impiä, miehet sanoo panneensa, mutta ovat todellisuudessa kokemattomia. Muutamia tapauksia lukuunottamatta.

Kynnys panemiseen on huomattavasti matalampi nuorella naisella kuin nuorella miehellä.

Sori vaan, kanssasiskot. Aika kultaa muistot (tai peittää ne).

- Mamma vm 1981

Kenen kanssa ne naiset oikein panee, jos miehet kerran on impiä? Tuo yhtälö on vaan kertakaikkiaan mahdoton. Heteroseksiin kun tarvitaan sekä mies että nainen. Vai nämä muutama tapausko panee kaikki suomen naiset?

Öh. Oliko tämä vitsi? Siis, sehän on miljoona kertaa tutkittu juttu, että muutama mies panee lähes kaikkien naisten kanssa, erityisesti parinkympin iässä kun naisten kaveriporukka ja hormoonit määräävät seuran. Miehillä tätä vastaavaa toimintaa ei ole havaittu.

Vierailija
107/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muuten huimasti ketjuja jossa nainen jollakin tavalla syyttää miestä ja heti on 100 naista peukuttamassa. Kaikki tytöt yhdessä. Olen ollut huomaavinani, että näin tapahtuu oikeastaan koko ajan. Tuota ilmiötä ei edes ilmene toisinpäin. Girl power lienee tällaista. Ei niinkään sitä, että itse tekisi jotain. Se näyttää olevan jo luonteeltaan nalkutusmaista.

Yksi aspekti on myös, että sinkkunainen on kokonaan saanut kieltää isyyden selvityksen 1976-2016 eli 40 vuotta. Tällöin ei kukaan tiedä oikeaa isää (usein edes nainen), mutta pääasia on, että nainen on tyytyväinen. Naisen oikeus on ajanut jopa lapsen edun edelle. Merkillinen patriarkaatti. Tuon epäkohdan poistamista ei suinkaan naisasialiike ajanut.. Kukas sitä nyt saavutetuista eduista luopuisi?

Vierailija
108/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan sen lapsen kantaa, synnyttää ja jää sen kanssa yksin, eli meillä on kyllä itselläänkin jonkinlainen vastuu ja mielestäni jopa isompi vastuu siitä tulemmeko "vahingossa" raskaaksi vaiko emme. Mies voi haluta joskus myöhemmin lapsia, miksi hänen pitäisi sterilisoida itsensä? En ymmärrä. Ja minä olen rankemman luokan feministi. Jos kondomin käyttö ei miestä kiinnosta, niin pitäisiköhän meitä naisia kiinnostaa? Reidet kiinni. Vastuuta ei voi ulkoistaa. 

Vierailija
109/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhria saa syyllistää, kunhan uhri on mies. Auta armias, jos joku syyllistää naisuhria missään tilanteessa. Johan lähtee metoo-hurmostilassa suu vaahdoten riehuva naislauma toreille ja turuille kiekumaan.

Ohoh, missä sellaisia on näkynyt? Minäkin haluan nähdä miten joku kiekuu suu vaahdossa!

No eihän tuosta ole kuin pari viikkoa, kun täälläkin akat häppärit turvoksissa ja räkä pärskyen kiljuivat kuin hullut MeToo#-kiimoissaan ja teloittivat lynkkaamalla mm. Aku Louhimiestä. Ei puuttunut enään kuin barrikaadit, palavat autojen renkaat & rintsikat.

Hirmu rumasti puhut :( Vihasi on suuri, sen huomaa. Pelottaa, miten käytöksesi näkyy irl? Toivottavasti tapaan vain ihmisiä, joilla on kaunis sielu ja lähimmäisenrakkautta.

Vierailija
110/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se vain.

T. Täti

- Mamma vm 1981

T. Täti vm 1969

- Mamma vm 1981

Juu ysärillä sai hyvin billuu. Tytöt oli anteliaita.

kuuluit varmaan niihini paskoihin? :D

Vierailija
111/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa ihan asiallisesti minulle, että jos nainen sanoo minulle syövänsä pillereitä, mutta ei syö. Tarkoitus hänellä on tulla tulla raskaaksi tahtomattani. Onko raskaus minun oma syyni?

Entäs jos minä huolehdin ehkäisystä ja käytän kondomia, mutta teen siihen neulalla reiän. Tarkoituksena saattaa nainen raskaaksi. Onko se naisen syy?

Molemmat teot ovat ehdottomasti väärin siltä, joka huijaa ehkäisyn kanssa.

Tässä ei kuitenkaan ole niin paljon kyse siitä, mikä on kenenkin syy, vaan siitä, että valitettavasti tuollaisia asioita tapahtuu, ja vielä paljon enemmän tapahtuu sitä, että pillereitä unohdetaan ja että niiden/muiden hormonivalmisteiden teho on joskus heikko syystä tai toisesta. Sen takia kenenkään joka ei halua lasta ei kannata jättää ehkäisyä sen toisen ihmisen varaan. Kun se ei-toivottu lapsi on tulossa niin ei se paljoa lohduta, että raskaus ei joissain analyyseissa ollut sinun *syytäsi*.

Esimerkiksi minä naisena en ole koskaan luottanut pelkkään kondomiin tilanteissa, joissa raskaus olisi ollut minulle ehdottoman epätoivottu. En siksi että en olisi luottanut kumppaniini, mutta kun niissä kondomeissa voi olla joskus reikiä muutenkin.

Naisena voikin valita ehkäisyn pettäessä pitääkö lapsen vai tekeekö abortin. Miehellä ei kuitenkaan tätä oikeutta ole vaan pitää tyytyä naisen päätökseen. Oli ehkäisy nyt kenen vastuulla tahansa, niin naisella on aina päätäntävalta ja mies joutuu tyytymään kohtaloonsa.

Vierailija
112/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhria saa syyllistää, kunhan uhri on mies. Auta armias, jos joku syyllistää naisuhria missään tilanteessa. Johan lähtee metoo-hurmostilassa suu vaahdoten riehuva naislauma toreille ja turuille kiekumaan.

Miten se, että vapaaehtoisesti harrastat seksiä tekee sinusta uhrin? Marttyyri.

No huijaaminen tietenkin. Äläkä käännä tätä henkilökohtaiseksi asiaksi, vaikka te naiset rakastattekin niin aina tehdä.

Ei sinua voi huijata, jos kannat itse vastuun tekemisistäsi. Äläpä nyt pistä sitä päätäsi pensaaseen, vaikka te miehet rakastattekin niin aina tehdä.

Mitä olet mieltä siitä jos mies käyttää ehkäisyä, mutta vähän lopuksi salaa työntelee ilman kumia. Naisen vika kun raskautui eikä kantanut vastuuta?

Voi perhana mä veisin asian poliisille, jos joku tunkisi piliään mun sisälle ilman kumia edes kerran. Ihan sama vaikka olisi molemmat osapuolet steriloitu, minä en mitään tauteja halua. Raiskaus se kai nimike olisi, koska seksi on sovittu yhteisesti vain kumin kanssa, ilman kumia en ole suostumustani antanut. 

Vierailija
113/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on taas näitä henkisiä hevostyttöfemakkoja. Säälin omaisiasi, sukulaisiasi ja perheenjäseniäsi.

Vierailija
114/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitys on tapahtunut niin, että naisten oikeudet ovat kasvaneet ja vastuut vähentyneet. Naisilla on niin raskauden ehkäisyyn kuin sen keskeytykseenkin erittäin hyvät mahdollisuudet. Ja seksikulttuuri on edelleenkin sitä, että nainen antaa ja mies saa, joten asetelma on siinäkin mielessä miehille epäedullinen, koska se altistaa luottamaan naisen sanaan. Pitäisi aloittaa jokin somekampanja, jossa taottaisiin miesten päähän, ettei naisiin voi luottaa pätkääkään. Naiset itse tietävät jo asian, mutta miten saataisiin jokainen mies sisäistämään se?

Jos mies hankkii kortsut ja pukee ne estääkseen raskauttavaa ainestaan pääsemästä perille, niin ei tarvitse luottaa kenenkään sanaan.

ps. lapsen yksin kasvattamisessa on aika helvetisti vastuuta.

Vierailija
115/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan käyttää sitä kondomia. Ja muutenkin hiukan miettiä minkä laisen ihmisen kanssa on suhteessa tai harrastaa seksiä.

Vierailija
116/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän vain savun ja peilien kanssa saada huomion siitä, että jos esim. tahallaan jättää pillerit ottamatta vaikka pitääkseen miehen, on nainen syyllistynyt huijaukseen. Tai ottaa satsit kortsusta tai ihan mitä vaan. Ne ovat huijauksia kaikki. It does happen ja juuri tuosta on kysymys.

Ei kukaan ole tätä kieltänytkään! Kyse on nyt vaan siitä miten ihmisen kannattaa toimia jos ei ehdottomasti halua lasta. Mm. juuri siksi, että tuollaista tapahtuu.

Vierailija
117/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakohan tällaista tapausta edes on, kun kuitenkin siittiöt kuolevat kehon ulkopuolella nopesti.

Vierailija
118/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se vain.

T. Täti

- Mamma vm 1981

T. Täti vm 1969

- Mamma vm 1981

Ehkä teidän piireissä sitten noin. Minä taas tunnen paljon 25- 30-vuotiaita, jotka ovat olleet yhden tai kahden kanssa.  Aina on ollut slorttoja ja aina tulee olemaan, ja toisaalta aina tulee olemaan "kunnon tyttöjä ja poikia", joilla on muutakin mielessä kuin vain seksi.

Vierailija
119/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies hankkii kortsut ja pukee ne estääkseen raskauttavaa ainestaan pääsemästä perille, niin ei tarvitse luottaa kenenkään sanaan.

ps. lapsen yksin kasvattamisessa on aika helvetisti vastuuta.

Totta. Se, että lasten varta vasten yksin hankkiminen on lisääntynyt huimasti viime vuosina on toksista feminiinisyyttä joka ei ole yhteiskunnan kannalta hyväksi.

Vierailija
120/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se, että vapaaehtoisesti harrastat seksiä tekee sinusta uhrin? Marttyyri.

Siten että nainen on valehdellut syövänsä pillereitä, kun todellisuudessa yrittää hankkiutua raskaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi