Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ällöttävin asia, jonka olet tehnyt lemmikkieläimen takia?

Vierailija
03.04.2018 |

Tuli tuossa mieleen, kun siivoilin koiran nukutuksesta johtuneita pissoja lattialta, että kaikkeen sitä onkin tottunut tässä 11 vuoden koiran omistamisen jälkeen.

Itselle ehkä kaikista ällöintä näin jälkikäteen ajateltuna oli se, kun koiralla oli mennyt työpäivän aikana maha kipeäksi ja oli joutunut tekemään ripulit sisälle. Noh, ei tässä vielä mitään, matto ja lattiat pesuun (ihmettelin kyllä miten niin pienestä kakkatahrasta matossa lähti niin kova haju..). Koirarukka oli kuitenkin jostain käsittämättömästä syystä mennyt syömään omat ripulinsa. Tämä selvisi siinä vaiheessa, kun olin itse juuri alkanut syömään ja koira alkoi oksentaa limaista ripulia. Kolmessa erässä sitä tavaraa riitti. Ja ei muuta kuin taas siivouspuuhiin. Ihme kyllä oma ruokahalu ei tästä mennyt, vaan jatkoin syömistä ihan normaalisti paskaoksennuksen siivouksen jälkeen.

Olen tehnyt myös siivoojan työtä ja jostain syystä ihmispaskan siivoaminen on huomattavasti kuvottavampaa kuin lemmikkien.

Onko teillä yhtä ihania kokemuksia lemmikkien kanssa?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutunut siivoamaan sen ripulia ja oksennusta, pesemään takapuolta, vetämään kakkakikkareen pois karvoista yms...

Vierailija
22/91 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira oli vääntämässä kakkaa matolle, äitini laittoi äkkiä käden alle ja anto pökäleet tulla kämmenelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalirauhasten tyhjennys on helvetin oksettavaa! Se haju..

Vierailija
24/91 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusripulit ja -oksennukset on niin normisettiä, ettei jaksa enää järkyttää :D Yksi ällöimpiä kokemuksia liittyy erääseen kissaan, joka tuli yhtenä kesänä meidän pihalle hengailemaan, oli vissiin päättänyt jäädä taloksi. Tämä kissa oksensi terassille aivan järkyttävän kokoisen kasan eläviä, jättimäisiä suolinkaisia. Siinä oli kyllä oksu lähellä itselläkin. No, matolääkittiin kissa ja se eli meillä elämänsä loppuun asti. Toinen ällö eritejuttu liittyy koiraani. Olin sen kanssa lenkillä ja yhtäkkiä se syöksyi salamana kuusen alle ja näin, että se otti jotain suuhun ja alkoi syödä, mutta en ehtinyt nähdä mikä tämä aarre oli. Mä tietysti hyppään perään ja koiran suusta kaivamaan saalista. Kunnon jööti ihmispaskaa. Taas meinasin oksentaa, kun kävelin kotiin toinen käsi aivan ihmisen paskassa. 

Vierailija
25/91 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, tulikin mieleen vielä toinen ripuli-stoori.

Äitini 30 kiloinen ja pitkäkarvainen koira oli mulla hoidossa. Koiralla oli juoksut ja tietysti sisällä juoksupöksyt jalassa. Koiralla meni usein juoksujen aikaan maha kuralle ja nytkin oli niin käynyt. Valitettavasti osa ripulista oli jäänyt juoksuhousujen sisään ja muhinut siellä x tuntia. Vieläkin muistan, miten pesin pikkuruisen yksiöni pikkuruisessa kylppärissä isoa koiraa ja sen persausta. Meni jokunen toki, että sen pinttyneen ripulin hajun sai pois koiraparan pyllystä. Eniten kyllä säälitti koira, joka joutui olemaan vellit housussa.

Oma koiranikin on myös jokusen kerran löytänyt ja syönyt ihmisen paskaa lenkillä. Myös se suun ja suupielien peseminen ihmispaskasta on aika huikea kokemus. Jokunen linnunraatokin on tullut suusta ongittua, mutta ne on onneks ollu sen verran maatuneita, ettei ollut niin ällöttävää kuin olisi voinut olla.

-AP

Vierailija
26/91 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä meneekö tämä varsinaisesti lemmikkikategoriaan, koska lehmät eivät kai yleensä ole lemmikkejä, mutta olen siis auttanut eläinlääkäriä tunkemaan takaisin sisään lehmän vasikoimisen jälkeen ulos luiskahtanutta kohtua.

huhhuh, joskus oon nähnyt noita telkkariohjelmissa tehtävän ja on kyllä kamalan näköistä puuhaa. Miten siitä kohtukasasta voi edes tietää miten päin se pitää sisälle laittaa? Näyttää vaan silppurissa käyneeltä kasalta lihaa

Vierailija
27/91 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli vaikea pistää antibiootteja kissaan pistoksina. Kissamme tulee matkasairaaksi autossa, joten huonokuntoisen kissan vieminen eläinlääkäriasemalle oli liian rankkaa. El

Inlääkärissaä kävi kerran, ja hoitaja opetti minulle pistämisen. Raukka parka oli täysin loukkaantunut minuun, kun jouduin antamaan kaksi pistosta päivässä. Onneksi kissat unohtavat nopsaan.

Vierailija
28/91 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, kyllä se on noi ripulipaskat saksanpaimenkoiran jäljiltä. Kerran piti ottaa myös pissanäyte ja se se oli operaatio..löylykauha alle kun hän kyykistyi pissille.

Kuoli haiman toiminnanvajaukseen.

Hän?

Vierailija
29/91 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakaan ei perus ripuli, oksennus ja kakka haittaa. Luojan kiitos yksikään meidän koira ei ole ollut kiinnostunut ihmiskakasta tai sitten ei ole vaan ikinä törmätty (epäilen, kun vaelletaankin paljon koira vapaana).

Oma ällöin on ehkä, kun pentukoira kakkasi huoneen nurkkaan kasan matoja. Madotettiin tietenkin heti uudestaan, mutta pennuilla ja emoilla on tosi herkästi matoja säännöllisestä madotuksesta huolimatta.

Vierailija
30/91 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 40kg hurtta ripuloi sänkyyni ämpärillisen pskaa. Se haju oli jotain niin käsittämätöntä ja sitä skeidaa oli seinissä saakka. No eikun petivaatteet jätesäkkin ja sängyn pesuun, onneksi oli tuollainen metallinen sänky niin oli helppo pestä. Samalla koiralla oli ilmeisesti joku kakkafetissi, koska kävi joko syömässä tai kierimässä ihmisen ulosteessa jos sattui kohdalle. Ihanat kotimatkat aina noilla lenkeillä.

Vierailija
31/91 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli marsu nuorempana. Varsinkin kesällä jos ei useamman kerran viikossa putsannut häkkiä ja vaihtanut alussanomalehtiä, marsun pissa kerkesi sen verran hautumaan sanomalehdissä, että kun nostin sanomalehdet ylös vaihtaakseni ne, alla oli järkyttävät määrät jotain toukkia, kärpäsenmatoja vai mitä lie.

Yöksis! Kiva sitä häkkiä pestä puhtaaksi toukista. 🤢

Vierailija
32/91 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta, minulta lähti juuri lopullisesti halut ottaa mitään lemmikkieläintä itselleni koskaan vaikka olen haaveillut kissan tai jonkin pienikokoisen koiran ottamisesta lemmiksi vaikka tiedän, että se ei olisi järkevää tässä elämäntilanteessa. Tätä ketjua luettuani en huolisi itselleni mitään eläintä, en edes kärpästä, kastematoa tai koppakuoriaista.

Minun kokemukseni eläimistä on melko kesyjä, pahin tilanne on se kun olin lapsena ulkoiluttamassa koiraani (joka on jo kuollut) ja se kakkasi, jolloin paikalla ollut aikuinen vaati minua poimimaan sen kakan paljain käsin maasta ja pistämään roskiin, että kukaan ei astuisi sen (kakan) päälle. Näin jälkeenpäin ajateltuna tosin ihmettelen, että miksi kukaan siellä ruusupensaan juurella kävelisi eikä siinä viereisellä jalkakäytävällä noin puolen metrin päässä kakasta.

Vierailija
33/91 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun luettuani todettakoon, että kissat on sen perusteella huomattavasti mukavampia lemmikkejä kuin koirat! Suurin osa tarinoista on koirien kakkajuttuja. Meiltä löytyy molemmat, kissa aiheuttaa huomattavasti vähemmän päänvaivaa :D

Vierailija
34/91 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin unohtanut vauvan kakkavaipan paikkaan x ja koira oli nuollut kaikki ne paskat vaipasta ja sen naama oli paskassa ja se hinkkas naamaansa tassuillansa, joten tassuissakin oli paskaa ja sitten se oli tepastellut asunnossa paskasin tassuin... En eka huomannut koko paskashowta, joten annoin koiran nuolasta mua naamasta vauvanpaskaisella suulla. 

Vierailija
35/91 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös top 3 lista:

1. - Paska ripaskat seiniltä (koira)

2. - Anaalirauhasten tyhjennys ( Koira)

3. - Ruumiinavaukset (Kanit)

Vierailija
36/91 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin kaksinkäsin koiran persiistaä lapamatoa

Vierailija
37/91 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti!!??

Olisit solminut puunympärille ja sanonut koiralle: "Vapaa!"

Vierailija
38/91 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman koirani anaalirauhasten tyhjennys. Kyseessä pienehkö koira, mutta musta tuntui, että sitä paskaa oli ihan joka paikassa. Sitä oikein lensi kaaressa päälleni. 😄 no mitä sitä ei tekisi rakkaansa vuoksi.

Vierailija
39/91 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi v!! Mä en kestäisi!!

Vierailija
40/91 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisillä paikoilla on yllättävän noloa, kun koirasi paskassa on mukana hius tai ruohonkorsi, jonka varaan pökäle jää roikkumaan koiran pyllystä. Sitä kun alat kiskomaan koiran pyllystä yleisön edessä, niin ei tiedä itkiskö vai nauraisko. Toinen vaihtoehto on kuitenkin vielä huonompi, eli se, että koira alkaa omatoimisesti ratkaista ongelmaa = hilaa persettään pitkin maata, jolloin paska levittyy kauniisti valkoiseen turkkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan