Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Joonas huijattiin isäksi" kiljuu iltalehti.

Vierailija
03.04.2018 |

Iltalehti toistaa itseään. Joka päivä on uusi juttu, miten milloinkin joku mies(jonka nimi on muutettu) on huijattu isäksi ja mies kyllä rakastaa lastaan ylikaiken, mutta on nyt katkera vaimolleen, joka on tunnustanut huijanneensa miehen isäksi. Kaava aina sama. Ja miten miehen nuoruus/elämä on pilattu naisen toimesta. Miksi iltalehti keksii näitä satuja ja kylvää vihaa tietynlaisten naisten ja miesten välille. Siellä naisvihaiset miehet haukkuu kaikkia naisia ja syyttävät näitä pettureiksi. Kysympä vaan, kuinka monen nuoren naisen ainoa unelma on saada lapsi jonkun ei-halukkaan isäehdokkaan kanssa? itselle ainakin ainoa painajainen nuorena naisena oli se, että olisi tullut raskaaksi. Miehet saa varmaan tulevaisuudessa olla mielissään jos ylipäätään löytävät naisen, joka suostuu heille lapsia synnyttämään. Lapsen saaminen kun on kuitenkin naiselle aina se suurempi /enemmän maailmaa mullistava asia, kuin miehelle, joka voi lapsesta huolimatta mennä seuraavan aamuna töihin/opiskelemaan, vaikka lapsi on syntynyt.

Kommentit (156)

Vierailija
141/156 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne tuhannet lapset, joiden kanssa isä ei halua olla missään tekemisissä ja äiti kasvattaa yksinhuoltajana, saattaa joutua kokemaan raskauden ja synnytyksen yksin. Niihin harvoin kovin kunnioituksella suhtaudutaan, verraten yksinhuoltajaisään, joka on lähes aina sankari kun jaksaa yksin.

Tämä on kyllä outoa, että kun nainen on yksinhuoltaja, saa hän halveksuntaa osakseen ja on nykyäänkin vielä lähes "huonon naisen maineessa". Mutta annapas olla, kun mies on  yksinhuoltaja, on hän lähes puolijumala.  Ei puhettakaan, että miehessä olisi mitään halveksittavaa kun on yksinhuoltaja.  Miksi naisia halveksitaan vaikka oikeasti miehet eivät kestäisi näiden yksinhuoltajanaisten arkea päivääkään? miksi mies nostetaan jalustalle samasta asiasta, mistä nainen saa vain kurat niskaansa?

Ei tuossa mitään ihmeellistä ole. Mies ei voi yksin hankkia lasta, joten joko lapsen äiti on kuollut, häipynyt tai yksinkertaisesti niin huono äiti, että mies on saanut huoltajuuden erossa. Se vaati mieheltä jotain poikkeuksellisen hyvää (tai naiselta poikkeuksellisen huonoa). Sen takia yksinhuoltajaisä herättää monissa kunnioitusta.

Vastaavasti nainen voi hankkia lapsen yksin melko yksinkertaisesti. Huijaa puolisoa ehkäisyssä tai käy baarissa hankkimassa yhden illan panon oikeaan aikaan kuussa. Ja näitä tapauksia on oikeasti paljon. (Joo tiedän, että monilla -niin miehillä kuin naisilla- on vaikeuksia lapsen hankinnassa, mutta nyt puhuttiin miesten ja naisten eroista) Toki sitten on myös niitä joiden mies lähtee lätkimään. Tai sitten he ovat vain eronneet ja nainen sai yksin/lähihuoltajuuden vaikka ei olisi sen kummempi vanhempi kuin isäkään. Varsinkin aiemmin viranomaisetkin oli automaattisesti äidin puolella huoltajuusasioissa. Sen takia on yksinhuoltajaäidin kohdalla ei ole mitenkään automaattista syytä olettaa, että hän olisi jotenkin poikkeuksellinen vanhempi. Tilanne voi jopa olla itse haluttu.

Voi luoja.

Vierailija
142/156 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelin. Ja kiva noiden lasten sitten murrosiässä törmätä noihin artikkeleihin...

Olen itsekin lapsi, jota isä ei olisi halunnut, mutta äiti ei suostunut tekemään aborttia. Onneksi, koska tykkään olla olemassa ja elämäni on hyvää. Olisi äiti voinut vaan panna vähän laadukkaampaa miestä, eikä mitään 90-luvun Minkkistä :D

Sinulla on hyvä asenne ja itsetunto kohdillaan. Ihailen. Mutta meille kaikille naisille ei vaan riitä niitä laadukkaita miehiä. Joskus on tyydyttävä siihen mitä saa, vaikka ansaitsisi tietenkin kultaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/156 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, huh huh!

Vierailija
144/156 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisy on yhteinen asia, mutta jos toiselle osapuolelle ehkäisyn pettäminen olisi maailman loppu, niin se on hänen tehtävänsä hoitaa lisäehkäisyä omalta osaltaan. Ihan samalla tavalla miehetkin osaavat napata kortsun salaa pois, kuin nainen valehdella pillereistä.

Niinpä, valitettavasti. Tällainen mies saikin sitten heti aamulla mennä apteekkiin ostamaan minulle ns. katumuspillerin. Se suhde jäi siihen. Uskon, ettei tarkoittanut pahaa ja selitti kondomin vaikeuttavan paljon orgasmia ja siis otti pois ns. ajoissa, näin oli tehty entisen kanssa. No, minulle tämä temppu tuli ihan puskista. Ilman ei ole suojaa taudeilta, ja lisäksi keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisynäkään luotettava. Olin ihan hämmentynyt ja vihainen. Sain monta vilpitöntä anteeksipyyntöä, kun hän tajusi asian, mutta milläs korjaisi jälkifiiliksen.

Vierailija
145/156 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
146/156 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehti toistaa itseään. Joka päivä on uusi juttu, miten milloinkin joku mies(jonka nimi on muutettu) on huijattu isäksi ja mies kyllä rakastaa lastaan ylikaiken, mutta on nyt katkera vaimolleen, joka on tunnustanut huijanneensa miehen isäksi. Kaava aina sama. Ja miten miehen nuoruus/elämä on pilattu naisen toimesta. Miksi iltalehti keksii näitä satuja ja kylvää vihaa tietynlaisten naisten ja miesten välille. Siellä naisvihaiset miehet haukkuu kaikkia naisia ja syyttävät näitä pettureiksi. Kysympä vaan, kuinka monen nuoren naisen ainoa unelma on saada lapsi jonkun ei-halukkaan isäehdokkaan kanssa? itselle ainakin ainoa painajainen nuorena naisena oli se, että olisi tullut raskaaksi. Miehet saa varmaan tulevaisuudessa olla mielissään jos ylipäätään löytävät naisen, joka suostuu heille lapsia synnyttämään. Lapsen saaminen kun on kuitenkin naiselle aina se suurempi /enemmän maailmaa mullistava asia, kuin miehelle, joka voi lapsesta huolimatta mennä seuraavan aamuna töihin/opiskelemaan, vaikka lapsi on syntynyt.

Kaava on sama, koska näin se monesti menee. Iltalehti ei sinänsä toista itseään vaan elämää. Näitä tapauksia on oikeasti yllättävän paljon. Se ettei tuo ole sinun tai kavereidesi unelma ja toimintatapa, ei tarkoita ettei muut niin tekisi. En minäkään valita raiskausuutisista vaikka itse en raiskaisikaan. Minusta on hyvä, että näitä ikäviäkin asioita tuodaan esiin. Ei maailma muuten koskaan muutu.

Vierailija
147/156 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka käskee panna ellei ole valmis mahdollisiin seurauksiin?

Niinpä. Jos menee pihalle ja kaatuu, mitäs menit pihalle. Ihan oma vika.

Ellei yhdynnän mahdollisia seurauksia ymmärrä niin on parempi jättää panematta. Joo, ihan oma vika kyllä. Turha itkeä.

Niin tai ajaa kolarin kauppareissulla, ei kannattaisi autoilla kun tuntee riskit. Voi kuolla.

Jokainen autoilee ja kävelee siellä pihalla tiedostaen nämä kyseiseen toimintaan liittyvät riskit. Ei kukaan tule vinkumaan, että huijattiin ja kusetettiin, kun on mennyt liukastumaan tai ajamaan ojaan. Tai kai niitäkin on, ihmisillä on omituinen kyky etsiä se syyllinen ihan mistä tahansa muualta paitsi peilistä.

Vierailija
148/156 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelin. Ja kiva noiden lasten sitten murrosiässä törmätä noihin artikkeleihin...

Olen itsekin lapsi, jota isä ei olisi halunnut, mutta äiti ei suostunut tekemään aborttia. Onneksi, koska tykkään olla olemassa ja elämäni on hyvää. Olisi äiti voinut vaan panna vähän laadukkaampaa miestä, eikä mitään 90-luvun Minkkistä :D

Sinulla on hyvä asenne ja itsetunto kohdillaan. Ihailen. Mutta meille kaikille naisille ei vaan riitä niitä laadukkaita miehiä. Joskus on tyydyttävä siihen mitä saa, vaikka ansaitsisi tietenkin kultaa.

Mä en lainkaan tajua tuota tyytymistä. Miksi kukaan tyytyy? Miksi ei vaan ole onnellinen yksinään kuin jonkun riippakiven kanssa, joka lopulta vain huonontaa elämänlaatua. On sitten nainen tai mies.

Vierailija
149/156 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh-hoijaa, käyttäis kumia ja varmistaisi, että se on kunnolla paikoillaan koko leikin ajan ja jos huomaa jotain niin jälkiehkäisy valmiiksi ostettuna. Turha itkeä, jos ei itseä kiinnosta hoitaa asiaa kunnolla, vaan luottaa naisen sanaan. 

Vierailija
150/156 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minusta tuo on törkeää ja vertattavissa raiskaukseen.

Jos suhteessa on sovittu, että nainen syö pillereitä, ei varmaan ihan heti tule mieleen että se oma kumppani voisi tehdä niin kamalan petoksen.

Itse käytän kylläkin vakituisen kumppanini kanssa kumia (joitan pidän omassa tallessa), koska oma elämäni olisi pilalla lapsen myötä.

M35

Näin voi puhua vain mies. Eli  vertaa yhdessä sovittua nautittavaa seksiä(vaikka siitä olisikin ei-toivottu lapsi tuloksena) raiskaukseen. Raiskauksessa on kuule kyse aika paljon pahemmista asioista. 

Kerrotko tämän myös niille naisille jotka valittavat stealhingistä. Osa jopa väittää sitä raiskaukseksi. Yhdessä sovittua nautittavaa seksiähän se vain on. Olkoonkin, että seurauksena voi olla tauteja tai ei-toivottu lapsi.

Vierailija
151/156 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minusta tuo on törkeää ja vertattavissa raiskaukseen.

Jos suhteessa on sovittu, että nainen syö pillereitä, ei varmaan ihan heti tule mieleen että se oma kumppani voisi tehdä niin kamalan petoksen.

Itse käytän kylläkin vakituisen kumppanini kanssa kumia (joitan pidän omassa tallessa), koska oma elämäni olisi pilalla lapsen myötä.

M35

Näin voi puhua vain mies. Eli  vertaa yhdessä sovittua nautittavaa seksiä(vaikka siitä olisikin ei-toivottu lapsi tuloksena) raiskaukseen. Raiskauksessa on kuule kyse aika paljon pahemmista asioista. 

Kerrotko tämän myös niille naisille jotka valittavat stealhingistä. Osa jopa väittää sitä raiskaukseksi. Yhdessä sovittua nautittavaa seksiähän se vain on. Olkoonkin, että seurauksena voi olla tauteja tai ei-toivottu lapsi.

Stealthing on rikos ainakin Ranskassa ja Kanadassa.

Vierailija
152/156 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisy on yhteinen asia, mutta jos toiselle osapuolelle ehkäisyn pettäminen olisi maailman loppu, niin se on hänen tehtävänsä hoitaa lisäehkäisyä omalta osaltaan. Ihan samalla tavalla miehetkin osaavat napata kortsun salaa pois, kuin nainen valehdella pillereistä.

Niinpä, valitettavasti. Tällainen mies saikin sitten heti aamulla mennä apteekkiin ostamaan minulle ns. katumuspillerin. Se suhde jäi siihen. Uskon, ettei tarkoittanut pahaa ja selitti kondomin vaikeuttavan paljon orgasmia ja siis otti pois ns. ajoissa, näin oli tehty entisen kanssa. No, minulle tämä temppu tuli ihan puskista. Ilman ei ole suojaa taudeilta, ja lisäksi keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisynäkään luotettava. Olin ihan hämmentynyt ja vihainen. Sain monta vilpitöntä anteeksipyyntöä, kun hän tajusi asian, mutta milläs korjaisi jälkifiiliksen.

Kokonaan olisit voinut välttyä huolehtimalla ehkäisystä itse ja valitsemalla kumppaninsa paremmin tai pitämällä housut jalassa.

Vierailija
153/156 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on raiskaus tai vähintään seksuaalinen hyväksikäyttö, jos hankkiutuu raskaaksi valehtelemalla miehelle, että ehkäisy on kunnossa.

Ihan yhtälailla kuin se on raiskaus, jos mies poistaa salaa kondomin kesken yhdynnän ja altistaa naisen taudeille ja raskaudelle vastoin tämän tahtoa.

Vierailija
154/156 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukutusten määristä päätellen linjoilla on monta naista jotka yksin päättää perheen lapsiluvun.

Tunnen itsekin kaksi tällaista moraalitonta ihmistä.

Minä päätin meidän perheen lapsiluvun. Ja kyllä, olen se nainen. Minähän ne lapset olen synnyttänyt, joten minulla on mielestäni oikeus myös päättää kuinka paljon niitä tulee. Meidän lapsiluku on kaksi. Enempää ei tule, vaikka joskus asiasta ollaan puolitosissaan keskusteltukin. Lasten saaminen vaikuttaa eniten naisen työuraan, joten en edes koe itseäni mitenkään huonoksi ihmiseksi päätöksestäni. Niin joo, mies olis tyytynyt yhteenkin, mutta itse halusin lapselleni sisaruksen, koska omat sisarukseni ovat minulle rakkaita ja tärkeitä. 

Se mikä on väärin, on pakottaa vastahakoinen mies isäksi ilman tämän lupaa. Eihän se nyt oikeesti ole verrattavissa raiskaukseen, mutta ei se kyllä ihan oikeinkaan ole. Ero tulee joka tapauksessa. Minulla on ystävä, joka tuli raskaaksi yhden illan jutusta. Ilmoitti kyllä isälle, että lapsi on tulossa ja hän aikoo sen pitää, mutta kun isä ei lasta halunnut, tämän nimeä ei ole esim. syntymätodistuksessa. Jolloin tämä mies ei joutunut tahtomattaan lapsesta maksamaan.

Vierailija
155/156 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elarit tulojen mukaan.

Vierailija
156/156 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä siis kuvittelet että noi on kaikki jotain keksittyjä tarinoita eikä petturimaisia naisia ole jotka tahallaan pilaa miesten elämiä oman taloudellisen hyödyn vuoksi? Kyllä sellaista sattuu ja hyvin usein, monet naiset ovat täysin tunteettomia ja välittävät vain itsestään.

Kela maksaa 150e /kk jos isä ei maksa elareita. Miten kuvittelet jonkun tuolla summalla rikastuvan/saavan taloudellista hyötyä. Olet todella kateellinen, jostakin muutamasta satasesta naiselle/lapsen äidille.  Sinäkö tulisit tuolla summalla toimeen ja vielä rikastuisitkin? SElitä nyt miten se on mahdollista?.  Ymmärrätkö ollenkaan paljonko lapsen elättäminen oikeasti maksaa? Ilmeisesti et. 

Noin menee vain jos mies on joku sossupummi. Elarit menee tulojen mukaan ja jos et maksa, oikeuden kautta tulee lisää euroja päälle.

Kaveri saa ex mieheltään hirveet summat kk Plus kiristää millon uutta pyörää muksulle, joululahja rahaa ymy. Mies maksaa käytännössä kaikki vaatteet, tarvikkeet, harrastukset ja lelut lapsille. Plus ne elarit. Muija elelee varsin mukavasti, päivääkää ei ole lukion jälkeen mitään tehnyt. Ja äijä parka maksaa ku ei saa muuten lapsia nähdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi