Jenny+ haukkui vegaaneja
Kattelin tossa yle areenalta sitä keskusteluohjelmaa, jenny+, ja siinä puhuttiin miten eri valinnat määrittävät ihmisiä eri verran.
Toinen sanoo, että kasvissyönti onvihan jees, mutta vegaanit ovat ärsyttäviä. Tämä tuli vielä ihan vitsillä. Jenny kuitenkin aivan totisena ja selkeästi tosissaan, että "no mut ne on tosi ärsytt, ihan oikeesti"..
En tiiä, meni maku. Ei kiinnostanut kattoa ton enempää enää.
Ja kyllä, olen vegaani. En kuitenkaan ole koskaan paasannut tai tehnyt asiaa siitä. Miten se mitä minä syön tai en syö voi ärsyttää jotain muuta niin paljon?
Kommentit (193)
Ha katoin ihan saman jakson ja kyllähä se mauttomalta ikivanhalta vitsiltä kuulosti.en oo ite vegaani mutta sisko on ja sen koko perhe.......ite en syö lihaa mutta käytän kermaa ja juustoa
Mikä jakso? Onpa ikävästi sanottuna Jennyltä. Ei kannata hakea hyväksyntää muilta jos ei itse hyväksy..
Vierailija kirjoitti:
Mikä jakso? Onpa ikävästi sanottuna Jennyltä. Ei kannata hakea hyväksyntää muilta jos ei itse hyväksy..
Niin, melko osuvasti oli jakson nimi "kuka sä luulet olevas?"
Melko alussa tämä herja jo heitetään.
Mua kiinnostaa kans mikä jakso? Jos näin oli niin onpas tasotonta.
No ne 2 vegaania jotka tunnen ovat kyllä juuri näitä paasaajia. Painostetaan tuomitaan ja väkisin tyrkytetään omaa valintaa.
Ei mitään kunnioitusta muiden valintoja kohtaan.
Juuri pääsiäisenä suku kokoontui syömään. Ja siinä piti sitten alkaa avautua ja haukkua kaikki lihaa syövät. Nälviä myös 90v isovanhemmille. Kovaan ääneen yökkäillä ja mielenosoituksellisesti mennä toiseen huoneeseen itse syömään.
Jenny + kuka muu? Kuka oli Jennin rikostoveri?
Vierailija kirjoitti:
Ha katoin ihan saman jakson ja kyllähä se mauttomalta ikivanhalta vitsiltä kuulosti.en oo ite vegaani mutta sisko on ja sen koko perhe.......ite en syö lihaa mutta käytän kermaa ja juustoa
Tosi ikävästi yleistetty. Olen itse noin 50-prosenttisesti vegaani, ja tiedän, että ärsyttäviä ihmisiä löytyy niin kasvissyöjissä kuin lihasyöjissä.
Vegaanithan OVAT juurikin helvetin ärsyttäviä.
Totuuden sanominenko nyt niin kirpaisee?
Vierailija kirjoitti:
Maha.
Vierailija kirjoitti:
+ tarkoittaa niitä sen ylimääräisiä kiloja.
Jenny+ sarja, löytyy yle areenasta. Jakso 1 kausi 2.
Tätä ei varmaan saa sanoa, mutta en kyllä kokeile tuota just noiden itsensähyväksymis metodia, jos tulokset on tossa.
Ei yllätä, että läskiä ärsyttää ihmiset, jotka eivät vedä ihraa välipalaksi. Ei tuollaisten mielipiteistä kannata välittää. Kateellinen vain niille, joilla ei ole sydän- ja verisuonisairauksia.
Vierailija kirjoitti:
No ne 2 vegaania jotka tunnen ovat kyllä juuri näitä paasaajia. Painostetaan tuomitaan ja väkisin tyrkytetään omaa valintaa.
Ei mitään kunnioitusta muiden valintoja kohtaan.Juuri pääsiäisenä suku kokoontui syömään. Ja siinä piti sitten alkaa avautua ja haukkua kaikki lihaa syövät. Nälviä myös 90v isovanhemmille. Kovaan ääneen yökkäillä ja mielenosoituksellisesti mennä toiseen huoneeseen itse syömään.
Sä tunnet 2 vegaania niin kaikki me ollaan tollasia?
Mä en ikinä lähtis haukkumaan/nolaamaan ihmistä sen syömisistä. Ruoka on tosi henkilökohtainen juttu eikä syömisistä moittiminen kuulu tapoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vieraana ollut Ninja Sarasalo yhtyi väitteeseen. "Vihapuheeton alue" - lukee seinällä ja sitten vihapuhuvat vegaaneista :(
En ota kantaa vegaaniuteen, mutta onhan tää järkyttävää että ylipainoisuuden ja lihavuuden ilosanomaa saarnataan, ylipainosta on tullut normi, normaalipainoisia saati hoikkia saa rauhassa haukkua luuviuluiksi ja anorektikoiksi. Läskiä ei saa sanoa läskiksi vaan hän on "kurvikas". Mun mielestä kurvikas on jotain sellaista kuin Marilyn Monroe, eikä mikään 120+-kiloinen lylly.
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä, että läskiä ärsyttää ihmiset, jotka eivät vedä ihraa välipalaksi. Ei tuollaisten mielipiteistä kannata välittää. Kateellinen vain niille, joilla ei ole sydän- ja verisuonisairauksia.
Mistä kumpuaa näkemys, että vegaanilla ei ole sydän- ja verisuonisairauksia? Tietämättömyydestä?
Mä olen itse sekäsyöjä, mutta tunnen monta vegaania. 1 näistä linkkaa välillä fb:n esim. tutkimuksia lihansyönnin haitallisuudesta terveyteen ja ympäristölle - ja niin teen minäkin! Sen sijaan useampi ei-vegaani tuttu postaa jopa viikottain jotain väsynyttä vegaani-pekoni-läppää. Enemmän he pitävät meteliä vegaaneista kuin nämä itse.
Kyllä, on olemassa ärsyttäviä paasaaja vegaaneja, olen pari sellaista itsekin tavannut nuorempana. Mutta niin on myös ärsyttäviä paasaaja-karppaajia, -uskovaisia, -treenaajia, -aamuvirkkuja, -perhepetiläisiä, -imettäjiä jne. Joka porukkaan mahtuu muutama höyrähtänyt, ei heidän takiaan kannata kaikkia tuomita.
Ja Jennyn haukkuminen läskiksi on sitten Ok?
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä meillä on malli esimerkki ihanasta muiden valinnat hyväksyvästä ihmisestä.
Kuka jenny