Pitäisikö torstaina tehty Kelan päätös näkyä tänään asiointipalelussa??
Mulla ei näy, vaikka oli viimeinen laillinen päätöksentekopäivä. Näkyykö muilla vai onko nää pyhät vaikuttaneet tuon toimintaan?
Kommentit (9)
Nyt on pyhä, ei siellä ole ketään töissä.
Ei näy, ei ole ollut yhtään arkipäivää välissä.
Vierailija kirjoitti:
torstaina ei ollut, vaan jos on torstaina tehty, niin eihän nää automaattiset hommat ole ihmisistä kiinni, onhan heidän pitänyt päätöksen tekohetkellä se kirjata noihin sähköisiin paikkoihin. Kyllä kai ne automaattisesti sinne päivittyy aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
torstaina ei ollut, vaan jos on torstaina tehty, niin eihän nää automaattiset hommat ole ihmisistä kiinni, onhan heidän pitänyt päätöksen tekohetkellä se kirjata noihin sähköisiin paikkoihin. Kyllä kai ne automaattisesti sinne päivittyy aikanaan.
Niinpä niin, aikanaan. Sitten kun on ollut arkipäivä välissä.
Todennäköisesti päätöstä ei ole tehty. Mulla näkyy esim. jos perjantaina päätös niin heti lauantaina. Jos menee maanantaille päätös niin sitten näkyy tiistaina.
Kyllä pitäisi näkyä vaikka heti aamusta. Siellä on vaan sen verran töitä, että nippa nappa pysytään käsittelyajassa.
Mulla näkyy. Maksupäivä on huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyy. Maksupäivä on huomenna.
Sinun päätöksesi on tehty keskiviikkona tai aiemmin. Kelalla nopein maksuaikataulu on päätöksestä yksi arkipäivä välissä ja sitten maksupäivä.
Mitä seuraava maksu näyttää?