Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla miehillä niin loistavaa vaimoa kuin mulla?

Vierailija
01.04.2018 |

Ei ole kertaakaan pääsiäisen aikana nalkuttanut kun olen ottanut olutta. Kohta vuosi mennyt duunia painaen ja tälläinen lyhyt loma tuli enemmän kuin tarpeeseen.

Yhtenä päivänä otin enemmän (lapset ei silloin paikalla), muuten sitten vähän vähemmän iltasella. Näiden jälkeiset aamut on sitten mennyt lasten kanssa puuhastellessa, ei ole vaimolla tarttenut herätä aikaisin.

Ihana vaimo, antaa rentoutua rauhassa, hakee jopa olutta lisää, jos pyydän. Otti itsekin yhden seurassa eilisiltana, yritin tarjota lisääkin, muttei halunnut.

Huomenna paluu arkeen. Muutaman jos tässä vielä ottais, sitten aamulla lähtis vaikka lasten kanssa hiihtämään, kauniimpi osapuoli kun haluaa kuitenkin nukkua pitkään...

Taidanpa viedä hänet syömään jonnekkin ja sitten vaikka katsomaan jotain. On hän sen ansainnut...

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle on elämässä tärkeintä se, että vapaahetken koittaessa saa viettää sen oluen parissa? Joo, ihanaa että juuri te olette löytäneet toisenne, me emme olisi sopineetkaan yhteen.

Sanoinko aloitusviestissäni viettäväni jokaisen vapaahetken oluen parissa? Lainaan itse itseäni:

"Ei ole kertaakaan pääsiäisen aikana nalkuttanut kun olen ottanut olutta. Kohta vuosi mennyt duunia painaen ja tälläinen lyhyt loma tuli enemmän kuin tarpeeseen."

Kyse oli pääsiäisestä, ei jokaisesta vapaahetkestä. 

Olet todennäköisesti oikeassa, emme olisi sopineet yhteen.

-ap-

Vierailija
42/42 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakea vaimo Thaimaasta. Minun vaimoni ei nalkuta, tekee kotityöt, kokkaa ja ei liho. Antaa seksiä aina kun haluan. Ei valita mistään. Ei shoppaile, tyytyy vähään. Pysyy kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla