Onko muilla miehillä niin loistavaa vaimoa kuin mulla?
Ei ole kertaakaan pääsiäisen aikana nalkuttanut kun olen ottanut olutta. Kohta vuosi mennyt duunia painaen ja tälläinen lyhyt loma tuli enemmän kuin tarpeeseen.
Yhtenä päivänä otin enemmän (lapset ei silloin paikalla), muuten sitten vähän vähemmän iltasella. Näiden jälkeiset aamut on sitten mennyt lasten kanssa puuhastellessa, ei ole vaimolla tarttenut herätä aikaisin.
Ihana vaimo, antaa rentoutua rauhassa, hakee jopa olutta lisää, jos pyydän. Otti itsekin yhden seurassa eilisiltana, yritin tarjota lisääkin, muttei halunnut.
Huomenna paluu arkeen. Muutaman jos tässä vielä ottais, sitten aamulla lähtis vaikka lasten kanssa hiihtämään, kauniimpi osapuoli kun haluaa kuitenkin nukkua pitkään...
Taidanpa viedä hänet syömään jonnekkin ja sitten vaikka katsomaan jotain. On hän sen ansainnut...
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Minusta ap:n kuvauksessa oli outoa todistelun makua. Sen, miten loistava vaimo on, ainoa kriteeri näyttäisi olevan se, että tämä antaa ap:n juoda rauhassa. Aloituksen aihe on mukamas vaimon kehuminen, mutta joka kappaleessa puhutaan juomisesta. Ihan kuin koko ap:n elämä kietoutuisi juomisen ympärille. Sitä, että juomisestaan huolimatta pystyy viettämään aamut lasten kanssa, korostettiin moneen kertaan, samoin rankkaa työvuotta. Lopetus, jossa ap suunnittelee vaimon viemistä ulos syömään, oli kummallinen sekin. Vaimo ansaitsee palkinnon, kun jaksaa nalkuttamatta katsella miehen tissuttelua? Eikö se, että käydään yhdessä ulkona syömässä, ole ihan normaalia ajanviettoa puolison kanssa eikä mikään palkinto vaimon kärsivällisyydestä? Jäi fiilis, että vaimon versio onnellisesta pääsiäisen vietosta saattaisi olla aika erilainen.
Sehän on tietenkin itsestä kiinni, miltä viestini tuntuu. Kuten sanoin aiemmin, että kaikilla ei tarvitse olla samanlaisia, muutenhan maailma olisi tylsä. Uskon, että alkuperäinen viestini varmasti herättää negatiivisia kommentteja (luen myös kommenttisi niihin negatiivisiin), mutta jos meillä on hyvä elämä vaimon kanssa ja rakastetaan toisiamme, onko se joltakin pois? Sen verran vois tuosta "palkinnosta" sanoa, että mainitsin siitä vaimolle jo ennen pääsiäistä.
Fiiliksesi vaimon versiosta pääsiäisen vietosta on väärä. Luulenpa, ettei olisi toisiamme elokuvaa katsoessa sylikkäin rapsuteltu, jos hän olisi pahalla päällä ollut...
-ap-
<3 <3 <3 <3 ihanille vaimoille <3 <3 n<3 <3
Onkohan tässä vaimon versio:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3139214/ukko-juoppo?changed=1522602428
Ap, voisitko elää ilman alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen siivonnut ja tehnyt ruokaa, seksiä haluaisin ja antaisin, mutta ei mies halua :(
Itselläni on myös joskus harvoin lyhyitä haluttomia kausia, johtuen töistä. Vaimolle olenkin sanonut, ettei syy ole hänessä, vaan minussa. Joka tapauksessa, aina alan "touhuamaan", jos vaimo haluaa. Itsellekkin tulee hyvä mieli
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Hemmotellut miestä kokonpääsiäisen pyhät, siivonnut koko kodin, pitänyt miestä hyvänä kaikintavoin, leiponut ja kokkaillut herkkuruokia, perheen toiveen mukaan. Ja välillä lähtenyt lenkille ja kuntosalille. Kun rakastaa, haluaa toisen mielihyvää enemmän kuin omaa paitsi seksissä;) olen nimittäin tehnyt aloitteita miehelle ja pyytänyt kiltisti rakastelemaan, kun tekee mieli miestä. Ihania nämä pääsiäisen pyhät, joka aamu on ollut ihanaa kivaa!
Muuten sama (ei kuitenkaan leipomista, se on vaimon bravuuri), mutta seksissäkin haluan vaimolle enemmän kuin itselle.
-ap-
Ihanaa Ap! Minä naisena osaan pitää miestäni hyvänä, todella. Mutta kerjään myös omaa hyvää, mitä mies rakastaa, kun kerjään lisää;)
Kauheaa sanoa, mutta pitkät pyhät=seksiloma.Nam. Ja mies palvoo mua, ja sehän naisesta tuntuu parhaalta. Mies tulee iholle, kun teen ruokaa. Haluaa....
Niin minäkin teen vaimolleni, joka päivä sanon, että rakastan häntä. Ja osoitan, että haluan häntä. Ainahan seksi ei ole mahdollista, kuten varmaan tiedätte, mutta voi silti osoittaa, että "himoitsee".
Itse kun töiden vuoksi tottunut heräämään aikaisin, laitan vaimolle kahvit valmiiksi, vaikka itse harvoin sitä juon. Ja taas toisinpäin, vaimo huomioi minua hankkimalla minulle esim. harrastukseen sopivaa juttua jne.
Loppujen lopuksi, se on pienestä arjen huomioista kiinni parisuhde. Joka päivä kun jollain pienellä eleellä osoittaa, että rakastaa toista, se vie pitkälle.
Ihanaa!! Ymmärrän täysin. Minä naisena näytän miehelleni haluni. Aina se tosiaan ei ole mahdollista, mutta kun katson miestä kissamaisesti ja kosketan sillä tavalla, että tietää lupauksen olevan lunastettavissa, se luo eroottista kipinää... oih.
Ehkä pieni odottelu, lisäää kiimaa. Kun hätäisesti pukeudun silkkiasuun, sukkanauhoihin, ja ollaan vihdoin kahden. Ihanaa!!! Kun omaa kultaa on odottanut koko päivän, ja vihdoin on aikaa, meille. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Tuskin, juurihan sanoin, että vietimme eilisen elokuvaa katsellen, vierekkäin kyhnäten.
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti vastaten, todennäköisesti en. En näe siihen mitään syytä.
Välillä olen ilman, välillä taas en. Miksi pitäisi olla ilman alkoholia, jos se ei aiheuta ongelmia?
-ap-
Ihanaa mallia lapsille <3 terveysjuomaa ja turhia kaloreita isin vyötärölle.
Pian ne lapsetkin hoksaa, että se on ainoa oikea tapa rentoutua ja pitää hauskaa.
Älä sitten huuda kun juopottelevat teininä kaikki viikonloput pe-su
Ps. En tunne yhtäkään perhettä, jossa ei tissuteltaisi tai vedettäisi kaljaa kaksin käsin joka vkl.
Me olemme harvinainen poikkeus, kun käymme vain noin 1-2kertaa vuodessa viihteellä ja tissuttelua mieluummin liikumme ja syömme/juomme terveellisesti.
Ei ole mitään iloa vetää parista siideristä pullan kaloreita ilman humaltumista ja ihan ilman syytä.
Paljon mukavampaa humaltua silloin tällöin kunnolla ilman, että lasten tarvitsee tissuttelua oppia ja katsella.
Oppivat näin, ettei aina tarvitse sitä yhtäkään. Riittää kun juhlissa ottaa sitten oikein kunnolla...ja se kunnolla ei näillä toleransseilla montaa tarkoita, eli silloinkaan ei tarvi kurkku suorana vetää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Hemmotellut miestä kokonpääsiäisen pyhät, siivonnut koko kodin, pitänyt miestä hyvänä kaikintavoin, leiponut ja kokkaillut herkkuruokia, perheen toiveen mukaan. Ja välillä lähtenyt lenkille ja kuntosalille. Kun rakastaa, haluaa toisen mielihyvää enemmän kuin omaa paitsi seksissä;) olen nimittäin tehnyt aloitteita miehelle ja pyytänyt kiltisti rakastelemaan, kun tekee mieli miestä. Ihania nämä pääsiäisen pyhät, joka aamu on ollut ihanaa kivaa!
Muuten sama (ei kuitenkaan leipomista, se on vaimon bravuuri), mutta seksissäkin haluan vaimolle enemmän kuin itselle.
-ap-
Ihanaa Ap! Minä naisena osaan pitää miestäni hyvänä, todella. Mutta kerjään myös omaa hyvää, mitä mies rakastaa, kun kerjään lisää;)
Kauheaa sanoa, mutta pitkät pyhät=seksiloma.Nam. Ja mies palvoo mua, ja sehän naisesta tuntuu parhaalta. Mies tulee iholle, kun teen ruokaa. Haluaa....
Mitä kauheeta tossa nyt on?! Eikö toi ole hyvin toivottava tilanne? Paitsi tietysti jos se seksi on ainoa asia mikä yhdistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap-
Niin minäkin teen vaimolleni, joka päivä sanon, että rakastan häntä. Ja osoitan, että haluan häntä. Ainahan seksi ei ole mahdollista, kuten varmaan tiedätte, mutta voi silti osoittaa, että "himoitsee".
Itse kun töiden vuoksi tottunut heräämään aikaisin, laitan vaimolle kahvit valmiiksi, vaikka itse harvoin sitä juon. Ja taas toisinpäin, vaimo huomioi minua hankkimalla minulle esim. harrastukseen sopivaa juttua jne.
Loppujen lopuksi, se on pienestä arjen huomioista kiinni parisuhde. Joka päivä kun jollain pienellä eleellä osoittaa, että rakastaa toista, se vie pitkälle.
Ihanaa!! Ymmärrän täysin. Minä naisena näytän miehelleni haluni. Aina se tosiaan ei ole mahdollista, mutta kun katson miestä kissamaisesti ja kosketan sillä tavalla, että tietää lupauksen olevan lunastettavissa, se luo eroottista kipinää... oih.
Ehkä pieni odottelu, lisäää kiimaa. Kun hätäisesti pukeudun silkkiasuun, sukkanauhoihin, ja ollaan vihdoin kahden. Ihanaa!!! Kun omaa kultaa on odottanut koko päivän, ja vihdoin on aikaa, meille. ❤️
En varmaan voi kuvailla oikeilla sanoilla viestiäsi (olenhan mies ;), mutta kuulostaa todella hyvältä.
Onneksi vaimo tulee kohta kotiin ;)
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin, juurihan sanoin, että vietimme eilisen elokuvaa katsellen, vierekkäin kyhnäten.
-ap-
Käytät elokuvan katsomista yhdessä sylikkäin perusteena sille, ettei vaimoa haittaa juomisesi. Ei se mitään todista. Kyllä toista voi rakastaa ja haluta viettää tämän kanssa helliä hetkiä, vaikka toisen juominen häiritsisi. Tavallaan käytät hyväksesi sitä, ettei vaimon tapoihin kuulu nalkuttaa. Oletteko keskustelleet asiasta? Oletko kysynyt suoraan? Voi olla, että hyvien ominaisuuksiesi vuoksi vaimosi sietää tissutteluasi mutta oikeasti toivoisi sinun lopettavan. En usko, että kenenkään unelmapuoliso vetää sikspäkin normi-illan kuluessa ja tilaisuuden tullen vielä enemmän. Mainitsit, että lapset olivat hoidossa yhden illan loman aikana, ja silloin otit sitten reippaammin. Vaimosta, joka ilmeisesti on lähes raitis, tämä tuskin oli mieluisin mahdollinen vapaailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti vastaten, todennäköisesti en. En näe siihen mitään syytä.
Välillä olen ilman, välillä taas en. Miksi pitäisi olla ilman alkoholia, jos se ei aiheuta ongelmia?
-ap-
Alkoholi on pahasta. Sinulla voi olla rasvamaksa ja pöhöttävä kaljamaha. :(
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa mallia lapsille <3 terveysjuomaa ja turhia kaloreita isin vyötärölle.
Pian ne lapsetkin hoksaa, että se on ainoa oikea tapa rentoutua ja pitää hauskaa.
Älä sitten huuda kun juopottelevat teininä kaikki viikonloput pe-suPs. En tunne yhtäkään perhettä, jossa ei tissuteltaisi tai vedettäisi kaljaa kaksin käsin joka vkl.
Me olemme harvinainen poikkeus, kun käymme vain noin 1-2kertaa vuodessa viihteellä ja tissuttelua mieluummin liikumme ja syömme/juomme terveellisesti.
Ei ole mitään iloa vetää parista siideristä pullan kaloreita ilman humaltumista ja ihan ilman syytä.
Paljon mukavampaa humaltua silloin tällöin kunnolla ilman, että lasten tarvitsee tissuttelua oppia ja katsella.Oppivat näin, ettei aina tarvitse sitä yhtäkään. Riittää kun juhlissa ottaa sitten oikein kunnolla...ja se kunnolla ei näillä toleransseilla montaa tarkoita, eli silloinkaan ei tarvi kurkku suorana vetää :)
Onnea teille ja valitsemallenne tielle. Korostan vielä, kaikilla ei tarvitse olla samanlaisia. Nautimme elämästä, nauttikaa myös te.
Kaloreita ei löydy vyötäröltä, sen pitää aktiivinen liikuntaharrastus kurissa. Sen verran voisin kehaista, että tuskinpa mieheltäsi ja sinultakaan löytyy yhtä timmiä kroppaa kuin minulta.
Ja nyt poistun "takavasemmalle", nuo muutamat riittää. Ja kun kerran varmasti kiinnostaa, tänään otin saunan päälle 3 olutta. Kiitos seurasta...
-ap-
Täällähän on ihmisillä hienoja vaimoja ja miehiä. Mukava juttu, että edes jotkut on osanneet valita kumppaninsa oikein. Muistakaa olla kiitollisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kertaakaan pääsiäisen aikana nalkuttanut kun olen ottanut olutta. Kohta vuosi mennyt duunia painaen ja tälläinen lyhyt loma tuli enemmän kuin tarpeeseen.
Yhtenä päivänä otin enemmän (lapset ei silloin paikalla), muuten sitten vähän vähemmän iltasella. Näiden jälkeiset aamut on sitten mennyt lasten kanssa puuhastellessa, ei ole vaimolla tarttenut herätä aikaisin.
Ihana vaimo, antaa rentoutua rauhassa, hakee jopa olutta lisää, jos pyydän. Otti itsekin yhden seurassa eilisiltana, yritin tarjota lisääkin, muttei halunnut.
Huomenna paluu arkeen. Muutaman jos tässä vielä ottais, sitten aamulla lähtis vaikka lasten kanssa hiihtämään, kauniimpi osapuoli kun haluaa kuitenkin nukkua pitkään...
Taidanpa viedä hänet syömään jonnekkin ja sitten vaikka katsomaan jotain. On hän sen ansainnut...
Pienestä on ilo kiinni jos muutamasta oluesta:) Olet silti tosi mukavan kuuloinen mies ja isä joten pisteet siitä
Pienillä huomaavaisuuksilla puolin ja toisin saa parisuhteen pysymään hyvänä vielä näin vuosien kuluttua
Kenelle on elämässä tärkeintä se, että vapaahetken koittaessa saa viettää sen oluen parissa? Joo, ihanaa että juuri te olette löytäneet toisenne, me emme olisi sopineetkaan yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Pienestä on ilo kiinni jos muutamasta oluesta:) Olet silti tosi mukavan kuuloinen mies ja isä joten pisteet siitä
Pienillä huomaavaisuuksilla puolin ja toisin saa parisuhteen pysymään hyvänä vielä näin vuosien kuluttua
Kieltämättä pitkän työputken jälkeen oli mukava rentoutua kunnolla. Harrastaen ja iltasella olutta jonkin verran nauttien.
Niinpä, ei se suhde (omasta mielestäni) ole kiinni isoista asioista. Itseasiassa, noi pienet huomaavaisuudet tulee automaattisesti, kun ajattelee toista. Esim. vaimon aamukahvit, jotenkin ne vain tulee laitettua, kun itse puuhastee keittiössä.
Rehellisesti vastaan, kun kerran tähän lähdin. Sixpackin join eilen iltasella, eipä se juuri tän kokoisessa miehessä tunnu, varsinkin kun söin hyvin.
-ap-